Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Nee hoor.
    Ik doe maar wat ;)

Maar ik vind het wel leuk om te doen.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Bloem, niks van aan trekken hoor. SM vind Dinand ook wat aan de mollige kant, en vraagt altijd "ben je laatst nog bij het bureau geweest?" en "Wat zeiden ze van zijn gewicht? ".

Als ik zeg dat ze hem helemaal niet dik vinden en goed de curve volgt, dan zegt ze dat ik toch maar uit moet kijken met wat ik hem geef! Ik geef als antwoord dat dat er vanzelf wel afgaat als ze eenmaal gaan lopen! Dan kunnen ze dat beetje vet goed gebruiken. Tis gewoon een lekkere stevige beer die gewoon breder is als dattie lang is. En trouwens, vind Dinand helemaal niet dik hihi:p.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oeh Nelta, dat zal schrikken zijn geweest. Dinand is ook een echte kabeltjesfanaat. Alle snoertjes moet hij aan trekken. Maar inderdaad, zoiets overkomt je maar 1 keer en geen 2e keer.

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja Stijn moet ook idd overal aanzitten, inkijken ed. Thuis weet je gewoon hoe of wat. Maar ja daar legt mn schoonmoeder hem altijd op bed. Dus tja. Hij zal wel een mooie blauwe plek op zn voorhoofd krijgen denk ik. Het was nu rood en een beetje opgezet.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kan nog meevallen hoor met de blauwe plekken. Dinand was laatst van de bank af gekropen. (tja, je kijkt 1 seconden weg en ze liggen!). Hij had ook een giga rode bult op zijn hoofdje, maar de volgende dag was er vrijwel niets meer te zien. Ziet er altijd erg sneu uit! Hopelijk valt bij Stijn de blauwe plek ook mee!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nelta, hoop dat de blauwe plek bij Stijn meevalt. En idd leuke foto's zo de natuur in het wit.

@ Bel,lekker rond gesjeesd in de nieuwe auto. Leuk! En leuk voor Dinand dat hij leuk heeft kunnen spelen met een maatje. hihi.

@ Pnirmal, jongekleding voor je meisje. Mmmm... waar ken ik dat van? (hihi) Maar leuk dat je vriend de moeite heeft gedaan om iets te kopen. Leuk.

@ Wij hebben uiteindelijk de nieuwe tafel niet mee genomen. Past niet in of op de auto. Na de vakantie een nieuwe poging. Met kar. Anders is het niet mogenlijk.
    Heb net perongeluk trouwens mijn lieverdje wakker gelachen. Ik zat suffe filmpjes op you tube te kijken. hihi

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha aah donder, kleine ylva wakker gemaakt door jou lachen. Ach, zolang ze daarna maar weer lief is gaan slapen is het prima toch hihi:p.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    He bellie, morgen alweer 12 weken. Super. Gaat snel zeg.

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ze gaf even een gil of 2. Zo van mama! Shut up! I'm sleeeeping hiero! ;) :D

Daarna mocht ik van manlief het filmpje verder kijken... maar hij hield zijn hand over mijn mond...:);):D (moeilijk lachen trouwens...hihi)

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nelta,! ja je hebt gelijk! Bel! Dan mag de WERELD ! het weten! (toch?)Man wat vliegt die tijd!
    Trouwens, Bel waar was je buikfoto? Staat die in je album? Ik gaaf spieken.

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ BEL! Ik heb je buikje gezien! Ahhhhh! So CUTE!
    Ik had net wk 5 en 11 in mijn beelscherm boven elkaar gezien. Je ziet toch wel verschil... hihi Mooi buikje!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, gaat echt super snel (te snel naar mijn mening:p). Morgen zijn de eerste 12 weken gewoon al voorbij en zit ik gewoon alweer in het 2e trimester.

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik vond het bij Stijn al snel gaan en ik denk dat het bij een tweede nog sneller gaat. Idd een beetje te snel. Ook als ik kijk naar hoe snel Stijn zich ontwikkeld.
    Nog ff een we vieren alweer zn eerste verjaardag.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, het gaat ook snel donder. Heb sinds van de week mijn zwangerschapskleding weer uit de kast getrokken. Mijn broeken zaten niet lekker meer en bovendien vast met een elastiekje hihi. Dan wordt het toch echt wel tijd om weer de zwangerschapskleding te gaan gebruiken. Ach het zit best lekker hoor hihi:p.

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo ik ga lekker naar mn bedje.
    Morgen weer vroeg dag.
    Welterusten.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Weet je wat het is, je hebt geen tijd om te gaan zitten nadenken over alle dingen die eventueel fout zouden kunnen gaan. Bij de zwangerschap van Dinand kon ik makkelijk een zondag lang op de bank gaan zitten piekeren en allerlei doemscenario's gaan zitten bedenken. Nu heb ik dat kleine mannetje om me heen en heb je er gewoonweg minder/geen tijd voor. De tijd gaat zoveel harder als dat het bij Dinand ging. Ik zal over een week of 2 denk ik alweer een afspraak moeten maken voor de 20 weken echo, dan zitten we tegen die tijd alweer op de helft:$.

Moet ik nog maar niet teveel over nadenken. Vooral lekker genieten nu. Misschien wel extra genieten, begin steeds meer het idee van manlief te waarderen. Om het te laten bij 2 kindjes. Kijk mocht de wens er voor een 3e over een paar jaar alsnog omhoog komen, kunnen we daar altijd nog over nadenken, maar voorlopig eerst deze 2 maar!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, ik ga ook mijn bedje opzoeken. Eerst nog even een broodje kaas naar achter werken. Heb hongerrrrr hihi:p.

Slaap lekker alvast!

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemorgen,

@ Belliebel:
    Jeetje, alweer 12 weken zwanger...Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!!

@ Super mommy:
    Hoe is je gesprek gegaan??? En hoest met die kraamvrouw afgelopen???

@ Nelta:
    Ennn??? Stijn dikke bult, of valt het mee? Dat je geschrokken bent kan ik me helemaal voorstellen!!!

@ Donder:
    Wat een prachtige foto's van Ylva weer...Wat een droppie!!! En ze gaat snel zeg!!!

@ Pnirmal:
    Hahahaha, jongenskleertjes voor een meisje...De gedachte van vriend was leuk, nu nog werken aan de uitvoering!!! hahahaha!

@ Boer zoekt vrouw:
    Gisteren ook weer gekeken....Wat zitten er toch "rare" boeren en vrouwen bij....Echt dat je denkt: Waarom heb je voor die geschreven of waarom heb je die vrouw uitgenodigd???....

@ Sneeuw:
    Gisteren erg slecht weer zeg. Moest van Arnhem naar Rotterdam toe...Hele tijd 60 op de snelweg, was echt slecht....Thuis aangekomen kon het tuinhek niet open omdat er 25cm sneeuw voor lag. Manlief eerst maar een gang gegraven van tuinhek naar voordeur toe....Jeetje, wat een hoop sneeuw!!!

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Ego:
    Zaterdag had Aidan ineens hoge koorts (39,6)....Hij wilde niet eten, was alleen maar aan het huilen. Na zetpil in diepe slaap gevallen en volgende ochtend was zijn temperatuur weer goed. Gisteren (zondag) wel slecht gegeten....maar vanochtend at hij gelukkig zijn pap weer zonder problemen op. Hij is wel aan het hoesten (ikke ook)...dus ietwat verkouden...Maar verder lijkt er niks meer aan de hand.

Maak me wel wat zorgen ivm zijn vochtopname....Naast de maaltijden, drinkt hij niks aparts en sinds een paar dagen neemt hij niks meer van de avondfles, dus die hebben we er af gedaan....Nu krijgt hij:

+/- 8.30: pap (gemaakt van 180+6 en 20gr volkorenpap)
    +/- 12.00: brood (1 snee met margarine en smeerworst/smeerkaas en 60+2 melk)
    +/- 15.00: fruit (potje)
    +/- 18.00: groente (potje + danoontje)

Verder drinkt hij niks extra's (krijg het er niet in, wat ik ook probeer) en krijgt hij geen tussendoortjes (hij heeft echt genoeg aan de maaltijden)....Zijn poep is echt stevig, hij moet veel persen....Dit komt (denk ik) doordat hij te weinig vocht binnen krijgt. Maar wat ik ook probeer, meneer drinkt niks.....geen water, sap, thee enz....ook al beker, tuitbeker, andere fles geprobeerd, niks helpt.....Wat moet ik nou?

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Oh :(

Lila heeft vancht bij mijn ouders geslapen en vanmorgen een kertbal uit de boom getrokken.
    Mijn vader heeft in paniek alle stukjes bij elkaar gezocht maar er mist een stukje glas en Lila eet alles op.
    Frank is met haar naar de dokter gegaan maar die zag niets in haar mondje en keel..
    Nu moeten we haar in de gaten houden, 24 uur.
    Tsja, als het in één keer doorgeslikt is en in de darmen of maag problemen geeft, wat zie je dan aa je kind?
    Ik vin het wel een beetje eng..

Deel Deze Pagina