Mijn interesse gaat sowieso uit naar vocaal, daarnaast liefst piano en/of gitaar. Ik heb altijd al van muziek mijn beroep gemaakt maar ben op allerlei manieren ontmoedigd. Nu ben ik 30, niet oud maar zeker ook niet jong.. (als je naar onderwijs kijkt en vervolgens nog een loopbaan aan moet gaan..) Niet te vergeten dat je, wanneer je goed bent, ook voor je brood kunt spelen zonder een muzikale vooropleiding. Ach weet je, ik weet het gewoon af en toe niet meer. Niet hoe ik het aan zal pakken en wat ik zal doen.. Tijd om me daar eerst eens in te verdiepen, want voor een amateur ben ik in een kort aantal jaren al behoorlijk ver gekomen..
HIhi, zit nu ook aan de zoute stengels, smaakt zo goed. Als je veel blijft overgeven zou ik gewoon de dok bellen met de vraag of ze je wat voor kunnen schrijven!
True.. Frank vind ook dat ik ervoor moet gaan. Soms maak ik me druk omdat hij zangtalent niet bijzonder vindt, hij werkt er tenslotte dagelijks mee. Toen ik hem dat gisteren vertelde gf hij dat ook toe maar zei erbij, is het dan niet al heel wat dat ik jou heel goed vindt, terwijl ik met allemaal professionele muzikanten werk? Ja.. heeft 'ie gelijk in.. Dank allemaal voor jullie lieve woorden! Fijn om het even te kunnen delen, ook al zal ik er zelf iets mee moeten doen om eruit te komen..
Thnx voor de 12 weken wave (iedereen bedankt trouwens hihi) Dat soort dingen bedoel ik dus. Al ga je maar lekker verkleumd en wel in de sneeuw een boekje lezen. Je bent buiten in de frisse lucht, je kan je verstand op 0 zetten en gewoon genieten van de dingen die om je heen gebeuren. Dat moet ook gewoon kunnen zonder dat je denkt: ho Arun komt bijna uit school of shit karishma moet eten. En geloof me, ik denk dat iedere vrouw/man dat wel eens nodig heeft!
nu valt het overgeven wel mee, pas 3 keer gedaan. maar ik juich niet te vroeg want bij daniel begon het overgeven ook pas met 8weken. Wel misselijk maar het blijft er meestal nog wel in maar heb vandaag geen poepbroeken van daniel verschoont bij de lucht alleen al voelde ik het omhoog komen. en daniel is zo lief om te poepen tijdens de koffie, dus dan is het PAPA! ik ga ook eens kijken of ik nog wat in de kast heb liggen. maar volgens mij zijn de zakken leeg die in de keuken lagen en heb geen zin om nog een trap af te gaan. Heb er moeite mee om weer boven te komen
Nou iig super dat Frank achter je staat. Ik denk dat jij/jullie er als gezin ook nog gelukkiger van worden. Jullie zijn al hard bezig om bij elkaar te blijven, maar ook voor jezelf is het misschien eens goed om iets geks te doen en gewoon te doen wat je erg leuk lijkt om te doen. (R.E.S.P.E.C.T. voor jou/jullie! blijft trouwens een lekker nummertje hihi)(en eeeh don't blame me als dat nummer nu in jullie hoofd zit hihi)
Oh dat van die poepbroeken is zo herkenbaar. Heb kotsend boven een emmer Dinand zijn broeken verschoond. Niet leuk, maargoed, kan hem moeilijk de hele dag in een vieze broek laten rond banjeren. GElukkig is de misselijkheid wel zo goed als weg, maar ook dat zeg ik maar niet te hard. Vorigeweek zei ik dat ook en een dag later hing ik kotsend boven de plee whahaha. Hierbij stuur ik je dan maar een digitale zoute stengel.
R E S P E C T find out what it means to me WOAHHHHHH!! Dankjewel, heel lief dat je dat zegt.. Had ik overigens al verteld dat de band van mijn zanglerares me graag wil hebben? Vanaf nu iedere woensdagavond.. voor deze woensdag Heavy Cross en Baby Love nog even instuderen, pittige nummers! They made my day toen ik gebeld werd dat ze blij met me waren.. En inderdaad, nog even over het stukje hierboven, ik denk dat we er gelukkiger van worden, muziek ligt ons zo dicht bij het hart!
horeca nootjes. zat een kilozak van in het kerstpakket. je stengels smaken goed nelta, wil je digitaal of met de post
geen idee. wij gaan met de schoonfam eten en iedereen neemt wat mee. wij moeten voor het nagerecht zorgen dus als iemand nog een goed idee heeft?
Ik ga morgen trifle maken. Ben heel benieuw hoe die wordt. Zit alleen wel drank in. Deze is ook erg lekker Recept - Tiramisu met blauwe bessen - Albert Heijn