Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

JAAA.. ze zijn leuker dan mijn andere band :)

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hm, met drank is het sowiso al afgekeurd, wil zelf ook mee kunnen eten:D

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier moeten wij het voorgerecht maken. Ben er ook nog niet uit, maar zeker weten dat het iets met vis wordt! Jummie:p.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahahaha, ik zie je al klooien met de kabel whihihihhi:p.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ga ik eens nakijken morgen!

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    oeps, dat word een preek van paps omdat je wtf zegt! heeft mijn zusje vorige week gehad, mocht ze niet zeggen van pa

horecanootjes...alle restjes van nootjes in 1zak ofzo:D tis een mengelmoesje van vanalles en HOT!

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hihi heb helemaal geen kabel, heb USBstick:D

8. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    zo van je ouders moet je het maar hebben pff. Ik zit sinds de zomervakantie dus bij een jeugdkoor nu mogen wij met kerstavond zingen en zijn wij al weken bezig met oefenen en ik zou het zo leuk vinden als mijn ouders ons koor ook een kon horen zingen dus nu dacht ik van goh kerstavond is de juiste avond. Bel ik hun dus nu net op of ze er al over na gedacht hadden nou we komen niet en al helemaal niet op kerstavond. Nou uhm ik klapte er helemaal van dicht zo blijft mijn gevoel ook kloppen van dat alles altijd om mijn broertje en zus heeft gedraaid en dat het dat nu nog doet zo gauw ik een keer wat heb dan zijn ze niet te vinden maar voor de andere 2 wel. ben er nu ook wel eventjes klaar mee. En wat is nu het verschil dan van kerken van huis uit ben ik hervorm omdat manlief Katholiek is ga ik daar nu heen voor mijn gevoel is gewoon alles een hoor maar voor mijn ouders dus niet hun gingen niet op kerstavond in een katholieke kerk zitten nou ik snap het nog steeds niet

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

wtf is what the faab ;) bij mn schoonouders thuis.

Die tiramisu is zonder drank en ook echt super lekker.

Voorgerecht, ik ga 2e kerstdag uitgebreid koken voor ons tweeen. (eerste kerstdag is manlief jarig) wordt denk zalmtartaar

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    sow! hadden ze bij mij ok niet mee aan moeten komen!
    meer wil ik er niet over zeggen omdat ik wel netjes wil blijven, maar een dikke knuf meid!

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hmm, lastig hoor.
    Soms is het lastig he met al die verschillende kerken.

12. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    denk zoals gewoonlijk dat ze er niet eens over na denken hoe ik me nu voel. Mijn broertje en vooral mijn zus hebben nu eenmaal voorrang en ookal ben je van huisuit niet katholiek opgevoed hun dochter staat daar toch te zingen wat het te gek zou vinden als haar ouders er zouden zitten maar neeeeeeeeeeeeeeee
    denk dat ik het mijn moeder nog wel een keertje zeg hoe ik dat beleef
    maar slaap lekker iedereen ben ontzettend moe op moment tja hoe zal het komen he
    woensdag naar de Gyn hopelijk zie ik dan een kloppend hartje maak me er best wel zorgen om

dus dat ik niet reageer op iedereen komt omdat ik er op het moment niet aan toe kom ogen vallen bijna dicht smiddags op de stoel of aan tafel met eten

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik ga ok richting bed! was vanmiddag dus echt perongeluk in slaag gevallen op de steol! was ff gaan zitten zodat mn eten kon zakken want viel niet erg lekker! werd ik halfuur later wakker! dus nu wil ik eigneljk lekker op tijd gaan slapen in de hoop dat daniel ook door slaapt, was het weekend weer aan het spoken. Maar nu varen we door vannacht dus motergeluid en dan slaapt hij meestal beter/langer!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goede savonds!

Net terug van uit eten. was gezellig!

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tword net zo gezellig druk hier!
    zal ik....nee moet echt naar bed vor ik hier in slaap val.
    Truste!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha oops, sorry papa van gup:D. Zal ut niet meer zegguh!

Aaah dus alle restjes die overblijven in de horeca zit jij nu op te peuzelen, lekker...hihi:p.

Nee ik snapt!

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ mirr, wat niet leuk van je ouder. Ik zou er ook zwaar de p in hebben. Ben je toevallig de oudste?
    (ik heb het toevallig daarstraks tijdens het eten over gehad. Dat de oudste naar ons idee vaak gezien worden als, die kunnen het wel en hebben dus minder aandacht nodig of zo... haar man = oudste... mijn man is oudste... wij baseren dit op 2 voorbeelden. dus kam enzo scheren...)
    Misschien kan je ze voorstellen of ze misschien op een andere avond zouden kunnen komen wanneer je zingt? Want je vind het echt heel jammer dat ze niet kunnen komen op kerstavond... Dat je er verdrietig om bent...

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hmm, daarom ben ik ook van mijn geloof af gestapt! Maar het zijn lastige dingen!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Slaap lekker meid! Probeer je niet te druk te maken, knuff!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ook jij truste gup!

Hoop dat ik vannacht ook wat beter slaap. Heb afgelopen nacht geen oog dicht gedaan, en waarom? Keine anhung!

Deel Deze Pagina