Wow, Stijn is wel heel lang aan het slapen nu. Heb hem om half 9 in bed gelegd en hij slaapt nog steeds; meestal duurt zn ochtendtukkie max een uur. En net ging zelfs de rookmelder nog af, batterij op, naast zijn kamer en meneer slaapt gewoon door. Ach hij zal het wel nodig hebben, was gisteren ook erg moe.
grrr wat een rot telefoon hebben wij zeg of verbinding laat ik het dan zo zeggen. normaal kan ik altijd gewoon bellen is de huistelefoon maar nu als ik 1 keer gebeld heb wil die niet meer tenzij mij iemand beld daarna dus wel weer hooguit 1 keer grr wat een rot iets zeg. heeft mijn vriend ook nog perongeluk mijn mob mee genomen schiet lekker op zo zeg. wou even iemand bellen of die kon oppassen zodat ik niet met 3 kids naar de supermarkt hoef waar het super druk zal zijn nu
Jeetje meid ik schrik hier best van! Ik vind het echt heel rot dat je dit WEER moet meemaken wat erg zeg. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag lijkt me heel rot dat je nu je gezin weer moet verlaten wat gaat er met de kids gebeuren meis? Ik zou het fijn vinden als je hier komt vertellen hoe het met je gaat. Als je het leuk vind wil ik wel eens langskomen als dat mag ik weet het ook niet vind het zo naar voor je..Laat maar iets weten via pb ofzo meid. Heel veel sterkte dikke knuffel voor jouw!
Zit de telefoon wel goed in de oplader (heb ik hier wel eens gehad toen bleek de stekker los te zitten waardoor hij niet meer oplaadde en het niet meer goed deed...)
de telefoon laat wel bij dus dan moet het ook wel goed zijn en internetverbinding is er ook wel gewoon.
er schijnt een storing te zijn we hebben xs4all maar die gaat over de lijn van de kpn en daar is de storing
@ Guppekop: Oh my god, wat gaat die Daniel snel!!!...Wat een gave foto's...maar kan me voorstellen dat het supervermoeiend is!!! @ Boni: Mooie kerstkaart...Uiteraard wens ik jou en je gezin hetzelfde toe!!! @ Ninja: Long time, no see....Hoest met je? Zag op hyves dat je flink bent afgevallen!!!....En een second opinion, ben benieuwd! @ Super mommy: Mmm, gaat het niet lekker tussen jou en vriend? Heb dat ff niet meegekregen...Maar is het een break, of definitief??? @ Mir555: Fijn, zo'n storing...Komt ook altijd op momenten dat het niet uitkomt! @ Mammamia: Zo, jouw man wordt goed verwend deze kerst!!! Ennnuhh leuk pakkie voor Etienne! @ Pnirmal: Ach, meid toch!!! Dit is niet niks! Wat goed dat er hulp komt, hoe klote de hele situatie ook is! Ik hoop dat er iets goeds geregeld wordt voor jou en de kids! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!.....
@ Ego: Sinds Aidan de vooruit heeft gevonden ben ik hem constant kwijt....Dan is ie in de keuken, ik loop weg om wat te pakken en meneer ligt onder de eettafel...Ik vindt het wel lachen hoor!!! Het eten gaat weer goed. Nu de fles helemaal weg is, is er rust gekomen voor mij en Aidan...Hij is helemaal verzot op yoghurt, dus dat vervangt de melk....Hij is nu wel mega-verkouden, hoest flink en enorme snottebellen lopen langs zijn neus...maar hij lijkt er niet veel last van te hebben. Is heerlijk aan het spelen! Verder heb ik vandaag gestofd en gezogen van boven naar beneden en staat er een trommel was aan. Verder boodschappenlijstje gemaakt en de administratie weggewerkt. Nu lekker relaxen op de bank en genieten van mijn kruipmonster! Fijne dag allemaal!!!
Hoi meide. Morgen word ik opgenomen. Nu kan het niet inverband oppas enz. Ze wil me voor een weekje opnemen. Om tot rust te komen. Bedankt allemaal voor jullie lieve worden alvast. En hoop dat ik snel weer op de been ben.
hi primall weet niet hoor zeg ook maar wat maar kun je het niet eerst met medicaite thuis proberen of had je dit al gedaan. Wie gaan er op de schatten van kinderen van je passen?? we hopen allemaal hier dat je weer snel op de been bent en hoop dat je over een weekje lekker uitgerust bent zodat je je weer beter voelt dikke knuf
In deze week gaat waarschijnlijk de medicatie ook gestart worden. Wilden er eerst niet aan om dat medicatie ook niet alles is. Maar het gaat en gewoon zo niet meer. De rek is er uit. En ik wilden zelf niet maar ze lied me geen keus moest voor me zelf kiezen. Omdat ik steed blijf huilen en geen postiefijd bij me zelf kan vinden. Hoe wel ik daar zo me best voor doet. Het was haar ook op gevallen dat ik zo veel thuis zit is ook een teken van een flinke dep en dat ik er niet uit ga. Waarom weet niet. In jan komen de testen vrij van uit daar gaan we verder bouwen ze vind het heel belangrijk dat ik even echt uitrust. Omdat de spanning binnen mij te veel oploopt. Hoop dat het allemaal goed gaat komen. Ondanks dat ik het somber in zie nu heb ik er zeker verouwen in dat ik deze slag te boven komt. Het moet. Mijn kinderen zijn me alles vandaar het nu moet gebeuren voor dat zo als de psy zegt de depressie erger word en ik er helemaal niet uit komt. Wat een dep ja grr is ook naren gedachten hebben. Me kindjes weer houden me er steeds van om me zelf wat aan te doen. Wil hun geen verdriet doen ze zijn mijn wereld,. Ik hou zo veel van die twee dat ik er aan kapot ga letterlijk dus
jah idd medicatie is ook niet alles en miss dat het nu bij de oorzaak aangepakt kan worden zodat dit ook niet weer gebeurd. heb je zelf enig idee waarom je je al zo lang niet lekker voelt??
Pnirmal ik vind het echt super erg dat je je zo depri voelt en nu opgenomen moet worden. Ik wens je echt heel veel sterkte en je komt er vast wel. En ik zou het ook fijn vinden om af en toe iets van je te horen. Een dikke knuf
stroomstoring, 2 jaar terug in de bommelerwaard goeie 2 dagen gehad wat voor veel babys heeft gezorgd mir, nee kan het bedje niet bi het raam vandaan halen als ik zelf nog fatsoenlijk uit bed wil komen en bij de commode kunnen pnir, een heeeeele dikke knuf voor jou! hou je wel contact met ons? evt. via een buddy? mir, nog steeds geen goed humeur? joepie! aidan eet weer! toch sprongetje geweest? Hier: voel me echt uitermate bagger vandaag. Hoest mn longen overhoop, heb buikpijn, ben bekaf en ik MOET het netjes hebben hier en tassen inpakken want gaan morgen weg voor 11dagen. En daniel is ook niet erg te genieten. Naja, straks maar optijd naar bed en volgende week veel slapen. Als ik er aan denk dat ik nog moet stijken word ik helemaal naar dus ik denk dat ik het maar een keer niet doe hoor. Echt geen puf in nu. Kreeg net te horen dat zwager en schoonzus met dochtertje zaterdag niet komen eten omdat het 3,5u rijden is en slechtweerverwachtingen maar zwagertje van 16 logeerd daar dus die komt ok niet. Andere schoonzus en zwager komen ook al niet omdat ze naar oostenrijk gaan. Zijn er in totaal 8 minder die komen. Gezellig heb er sowiso al weinig zin in omdat het eten al neit smaakt en ik zon dikke buik heb dat ik wle paar maanden langer zwanger lijk en wil er geen vragen over hebben wat mn zwagers kennende wel gaat gebeuren. Zit nog te twijfelen of we het maar gewoon zullen vertellen maar ik wil eigenlijk eerst de echo afwachten. Moeilijk!
@Pnir: meis, wat rot voor je! Had het al wel een btje voelen aankomen aan je berichtjes te lezen, maar leuk is het niet! Ik weet wel een beetje hoe je je voelt en dat is niet leuk! Rust jij maar ff lekker uit en goed van je dat je toch de medicatie gaat nemen. Mij helpt het in ieder geval enorm en me laten opnemen heeft me ook goed gedaan. Hoop alleen dat een weekje voor jouw voldoende is! Sterkte met alles en ik zou gewoon ff lekker een week niks doen. Ook niet hier op zp komen, hoe leuk het hier natuurlijk ook is Gewoon ff zen en ontspannen. Lekker slapen, wandelen, eventueel therapien volgen etc. Komt goed schatje Wat zei je vriend en waar gaan je kids heen? Dikke knuf!!! Liefs, mammamia @gup: succes met de drukte! @knor: fijn dat het met Aidan en eten weer wat beter gaat. Hij was de melk dus gewoon zat, hier nog lang niet volgens mij haha... @hier: Etienne is ook weer flink aan de hoest. Hoor hem om de paar minuten flink blaffen, maar slaapt wel gewoon... Hopelijk valt het van8 mee... Vandaag heeft hij wel heel vrolijk gespeeld bij opa en oma. Vanochtend was ie in bed aan het spelen en even later hoorde mijn schoonmoeder hem snurken, ging ze kijken was hij zittend in slaap gevallen met zijn hoofdje op zijn beentjes hihihi... zo schattig. Jammer dat ze er geen foto van heeft gemaakt! Fijne avond allemaal! XxX