Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjee pnir, weet niet wat ik lees! Maar wat enorm goed van je dat je meteen aan de bel heb getrokken! Qua depressie, het is niet niks en er zal ook een tijd overheen gaan voordat je eindelijk jezelf weer een beetje goed zult voelen. Ook ik ben er nog niet hoor, en ik zit er toch al 3 maanden in. Het gaat wel een stuk beter met me, en de dipjes blijven steeds langer weg (gelukkig).

Ik hoop voor je dat je dat je de komende week goed kan uitrusten en dat je snel weer thuis bent bij je kindjes!

Hele dikke knuff meis!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Hier heeerlijk geslapen! Zo'n 12 uur achter elkaar. Meeen was was ik moe gisteravond zeg! Ben rond 20.15 uur op de bank in slaap gevallen, en werd om 07.45 weer wakker vanmorgen. Oh werd niet wakker op de bank hoor hihi, manlief heeft me wel even gewekt gisteravond en me mee naar boven gesleept! Maaar oh, wat voel ik me nu lekker uitgerust hihi:p.

Plannen voor vandaag. Echt de allerlaatste boodschapjes halen. En zit te twijfelen of ik toch niet een cadeautje zal kopen voor manlief met de kerst. Mja dan de vraag, wat moet ik kopen. Ach, ik kijk vandaag wel ffies.

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

@ Pnirmal heel veel sterkte meis!!

@ hier gisteravond nog jingle all the way gekeken, is wel leuke kerstfilm. Verder beetje op tijd naar bed gegaan. Ongelovelijk eigenlijk, dat het gewoon kerstavond is vanavond en ik alleen ben met mijn kindjes... Morgen en overmorgen ben ik lekker bij mijn ouders.
    Dit jaar alleen cadeautjes voor de kids... ben benieuwd. Dit jaar is het erg rommelig, eerst komt klaas die brengt kado's en verdwijnt en dan is eens de kerstman...
    Na de kerst weer werken... ook wel leuk, hoop alleen dat ik wat in de buurt krijg en niet weer helemaal naar de andere kant van nl moet gaan, want dat trekt mijn budget gewoon niet meer...

@ Bel gelijk heb je! Ik heb ook weleens zo'n dag, dat ik lekker vroeg naar bed ga, heerlijk!! En veel plezier en succes, want zal wel erg druk zijn!! Hier gelukkig alles in huis.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga vanmiddag wel lekker boodschapjes doen. Ging net even de post halen, maar men wat is het verschrikkelijk koud buiten! Die kleine ligt nu even lekker op bed, en ben ook niet van plan om met hem naar buiten te gaan. Wacht wel tot manlief thuis is uit zijn werk.

5. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    goede middag hier ook gelukkig de boodschapjes binnen wat een ellende zeg is vannacht nog meer sneeuw gevallen. Was blij dat manlief eventjes thuis kwam kon ik even weg. Was er anders ook niet doorgegaan is ook geen doorkomen aan met een wandelwagen.
    Straks alvast een appeltaartje maken voor morgen.
    Vanovond zingen in de kerk hoop wel dan mijn mannetje optijd thuis is hoor anders doe ik hem wat denk dat alle winkels wel optijd dicht zitten alles zit dicht dus kan hij ook optijd thuis zijn, zijn al weken aan het oefenen met kerstliedjes dus ik wil daar vanavond ook bij zijn.

Ik vind het zo zielig voor Pirmall dat ze vandaag is opgenomen miss een leuk idee om haar een kaart te sturen van ons allen????

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja dat vind ik een leuk en goed idee van je mirr! Kan ze vast ook wel gebruiken dat er mensen zijn die haar steunen! Zeker met deze periode! Het is notabene kerst! Ik heb als het goed is haar mobiele nummer, zal een smsje sturen om te vragen wat haar adres is!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Smsje is verstuurd, nu afwachten of ik antwoord krijg!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heb trouwens last van een enorme vreetkick, heb net als een tosti op, maar wil nog meer eten whihi:p. Weet alleen niet wat! Denk denk denk...

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goed idee mirr!!

@ hier net mailtje gehad en eindelijk wat cijfers terug... moet er nog 1tje die krijg ik 4 jan. pas :(

Voor omgangskunde 7,3
    Voor verloskunde 9
    Voor lactatiekunde 10!!

Helemaal happy!! Voelt goed na een wat mindere periode...

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Toppie meid!:D

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Goed zeg.

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo hier, vanmorgen de laatste boodschappen gehaald. Gisterenavond al de grote boodschappen gedaan. Straks naar mn ouders, daar gaan we vanaaf gourmetten, morgen verjaardag hier thuis en zondag s ochtends naar mn oma en s avonds lekker koken met zn tweetjes hier.

@ kaartje voor pnir, goed idee.

@ sneeuw, hier niks erbij, jammergenoeg en klein laagje verse sneeuw erbij zou ik geen problemen mee hebben.

13. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemiddag dames,

IK HEB VAKANTIE! Het was zo rustig dat ik lekker eerder naar huis mocht, half 1 al ipv 4 uur!!! Heerlijk, lekker genieten... Een jaar geleden ging ik gewoon met verlof, wel apart...

Kaartje voor pnir, heel erg goed idee! Zou ze vast enorm waarderen!!! Ik hoor het wel.

@super m: gefeliciteerd met je mooie cijfers, nog geen 1 onvoldoende heb je toch? Netjes hoor:D

@mir: leuk zingen in de kerk. Wel jammer hoor dat je ouders er niet naar toe komen. Heb je ze nog gesproken?

@bel: lekker lang geslapen dus, heerlijk! Al een cadeautje kunnen scoren voor manlief?

@hier: Schoonmoeder komt zo mijn mannetje thuis brengen. Dan geef ik em de fles en kan hij zo door naar bed (hij was moe). Kan ik ff de boel hier stofzuigen en dan komt manlief rond kwart over 5 thuis! Vanavond gaan we lekker met z'n tweetjes grillen (alweer, jah alweer) haha... en ik ga natuurlijk all you need is love kijken:D

Fijne dag/avond allemaal!

XxX

14. mammamia

mammamia Niet meer actief

@nelta: alvast gefeliciteerd met je man voor morgen:D Fijne dag!

@ladytijger: 11 maanden wave voor Bram!!!:D Nog 3 dagen, dan is Etienne ook alweer 11 maanden!

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Thx,

Lekker hoor al vakantie. Ik moet volgende week nog wel 2 daagjes werken, maar heb dan verder geen spreekuur of zo, dus druk is het hopelijk niet. (wie weet met spoedjes, altijd heel fijn als de oogarts niet in huis is), maar daar komen we wel doorheen.

Gek he dat we vorig jaar met verlof gingen. Voor mij was toen 30-12 mn laatste dag. Dit jaar is echt voorbij gevlogen.

Ik ga zondag lekker koken voor ons tweeen. Heb zeebaars gehaald, die je zo in de oven kan schuiven. Lekker risotto met asperges erbij en gevulde champignons. Ben benieuwd.

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Mammamia nee klopt heb idd nog geen 1 onvoldoende gehaald, gelukkig maar! Moet zeggen dat ik voor deze toets ook niet bijzonder goed geleerd had en voor lactatiekunde helemaal niks geleerd... Ben trots op mezelf :D

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Alvast gefeliciteerd met je mannetje!!

Enne klinkt lekker hoor die zeebaars!

Ik ga bij me ouders morgen grillen met vlees en vis, en zondag waarschijnlijk chinees.

18. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden,

Zo mijn 2 nachtdiensten zitten er weer op gelukkig twas afgelopen nacht echt een nacht vol calimiteiten:$ Een dame had haar schouder gebroken was uit bed gevallen en moest met de ambulance naar het zienhuis. Een Andere bewoner is vannacht ook nog overleden.( Lag al wel terminaal)
    En we hadden een mannelijke bewoner die zijn bed als gym attribuut ging gebruiken en die was dus ook over zijn bedhekken heen geklommen en lag tot 3 x toe op de grond. Helaas snappen veel bewoners niet dat ze 's nachts moeten slapen.

Mammamia bedankt voor de wave voor Bram.:D
    Leuk dat je daar altijd aan denkt.
    Nog 3 dagen en dat is ettiene ook alweer 11 maanden het gaat gewoon zo hard:$;) fijn dat je lekker vakantie heb:D

Kaartje pnirmal lijkt me een leuk idee.

Bellie fijn dat je zo goed heb geslapen.

Suppermummy. Dat zijn toch echt wel mooie cijfers:D
    Je gaat echt als een speer de kraamzorg is gewoon op je lijf geschreven :p

Nelta alvast gefeliciteerd met je man

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Bij mij ruim 3 maanden! en nu af en toe nog..

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Dank!

het maalt nog in mijn hoofd..

Deel Deze Pagina