Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Heel veel sterkte meis.. een opname is heftig maar ik spreek uit eigen ervaring dat je er ook heel veel uit kunt halen!

Ik vind het naar voor je dat er geen mensen in je buurt voor je klaar staan, je hebt dat hartstikke nodig.

Denk aan jezelf, je kindjes zitten toch wel in je hartje, en kom tot rust!

Veel sterkte en wijsheid toegewenst.. *knuf*

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Hier nog zo'n boef!!
    Ze stapt over van tafel naar bank ook.. en af en toe staat ze los terwijl ze het zelf niet doorheeft.

In d'r bedje probeert ze te klimmen en gaat aanhet bedeind staan om aan de deurklink te gaan hangen en trekken..

Drukke boel!

3. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    zo hier staat de appeltaart in de over begint heerlijk te ruiken in huis hmmm maar ben ook elke keer misselijk met vlagen heb ik trek denk ik jummie heb ik het op nou dan wou ik dat ik die boterham niet gezien had tja hoort er nu eenmaal bij
    oh ga weer kleine mannetje is wakker ga zu nu allemaal in bad doen hoeft dat straks ook niet meer. even plannen maar dan ben ik zelf wat rustiger anders sta ik vanavond met een rood hoofd in de kerk stoom af te blazen hahahahhahahahahah
    heb mijn ouders wel gesproken en mijn moeder eht ook uitgelegd ze begreep het wel ze komt binnekort als we de volgende keer moeten zingen.

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

@lila: 3 maanden??? Pffff, hoop het niet, heb ikke niet zo'n zin in:$

@pnir: zet het ff hier neer, maar wat een verhaal op je hyves. Ik wil me nergens mee bemoeien, maar ik had het niet zo open en bloot op hyves gezet. Iedereen kan het nu lezen en zelfs je zus die ook op je hyves staat. Ik snap dat je het ff niet meer zo positief inziet, maar denk dat dit alleen nog maar meer narigheid veroorzaakt (vooral met je zus) Anyway, heel veel sterkte!

5. mammamia

mammamia Niet meer actief

@ladytijger: jah dat vergeet ik niet zo snel meer, dat Bram 3 dagen ouder is dan Etienne;)

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnx!! Ben er ook trots op! En ik denk ook dat de kraamzorg op me lijf geschreven is, het gaat allemaal zo makkelijk en zo vanzelf. Zelfs in een situatie dat het echt verwacht word, weet ik gewoon wat ik doen moet en rustig blijf :)

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @ 11 maanden wave voor Bram:D. Tjee het lijkt allemaal nog zo kort geleden, maar ze zijn alweer bijna een jaar oud! Onze kleintjes worden groot *snif snif*

@ eeeehm jaha, wat wilde ik ook alweer typen?

@ SM (jajaja ik weet het, leuke afkorting hihi:p) Kraamzorg is je zeker op het lijf geschreven. Ook ik zit hier over na te denken als ik straks zonder werk zit. Mja, das nog een eind weg, dus ik blijf ook lekker om me heen kijken.

@ eeeeeeh, oh ja, cadeau manlief! Heb een leuk cadeautje gevonden. Manlief vind Donald Duck nogal leuk. Elke week koopt hij een dukkie, en ploft dan lekker op de bank neer. heb dus maar een abbo aangeschaft. Mja, toen kreeg ik het op me heupen en wilde ook wat voor Dinand kopen, en iet voor mezelf. Heb voor mezelf een agenda gekocht (en in laten pakken whahaha), 2 halve staatsloten, 1 voor mij en 1 voor manlief en voor Dinand 2 cadeautjes. Zal even kijken of ik plaatje kan vinden op i-net.

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kaartje voor pnir: goed idee!

supermum, mooie cijfers!

bel, tosti smaakt ook naar meer!

zo, wij zijn veilig aangekomen na een rit van dik 6uur, moesten vanuit mannheim komen maar is gelukt!

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Voor Devin heb ik dit gekocht

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

En voor Jaylinn heb ik deze gekocht...

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Deze heb ik gekocht!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  13. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    he supper mommy dat loopding heb ik hier ook had hem al voor Elise ze vechten erom wie er achter gaat lopen hahahah
    zo ik ben klaar voor naar de kerk te gaan en te zingen pff hoop alleen dat mijn buik niet te veel opvalt hahahahah afgelopen maandag zat er ook al een na te kijken nou ja we zullen wel zien.

iedereen een hele fijne avond als ik er weer ben word het all you need is love tatatatdada

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Heeft iemand al iets van Pnirmal gehoord?

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi even een kortberichtje. Ben er het gaatmaar heb hetbestzwaarmis de kids.bexanktvoor juliesteun en begrip. Voor wiehyves gelezenhebbenhet was eendome a tie was zotelejrgesteld maar hadhet niet moetdoen

Groetjes

Bel mijnsms terugont angen doei lastigtienmet

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Snap je berichtje pnir, en het is inderdaad lastig typen op zo'n mobiel!

Heel erg veel sterkte!

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Fijne kerstdagen allemaal!!!!

Ik ga effe niet terug lezen moet morgen weer werken dus dadelijk lekker naar bedje toe.

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen!!

xxx Angelique, Jaylinn & Devin

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ook ik wens jullie fijne feestdagen toe!

Liefs ons!

20. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Een hele fijne kerst toegewenst allemaal.

Deel Deze Pagina