Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hahaha, je weet wat je over een paar dagen moet doen he als je een2e wilt whahaha:p. Jij wilde toch graag nummer 4 zijn?:p;)

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah jakkie, ik HAAAAAT de tandarts. Wat moest er worden gedaan?

Niet fijn, dikke knuff!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    80 voor in het voorjaar? Dinand zit nu al aan de 74/80:D. Maar hij groeit ook echt hard heb ik het idee, en (vr)eten dattie doet, hij eet me bijna arm whahahaha:p.

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    wow bellie, ik zag je buik op hyves. gaat snel ineens zeg.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeeeeuj, kijkt lekker he zo'n tv:D.

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Stijn zit nu in 74, sommige dingen vallen nog erg ruim en hij past ook nog wat dingetjes van 68 (niet veel meer hoor) en hij doet een maand of 4-5 per maat.

Maar hij is ook niet zo lang.
    Ben eigenlijk wel benieuwd of hij nog steeds aan de kleine kant is. Moet 11-1 weer naar het cb.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, gaat zeker snel, heb ook wel het idee dat me buikie een groeispurtje gemaakt heeft.

Oh voor de nieuwsgierigen:D:

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, nou is natuurlijk het ene merk groter dan het andere. Mexx valt volgens mij wel groter dan andere merken, dus dan zou Dinand ook in maatje 80 verzuipen. Maar heb ik ook genoeg truien liggen die maat 80 zijn en die hij wel past.

Pff, kan je je voorstellen dat maat 50 in het begin nog te groot was? Het gaat zo snel!

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Oh ja, vreten gebeurd hier ook.
    Heb inmiddels maar 12maanden potjes gehaald, aan 8 maanden had hij niet meer genoeg en als hij met de pot mee eet, krijgt hij ook zo'n 250 gr.
    Maar als hij ons ziet eten, dan moet hij ook eten. Daarnet heeft hij een paar stukjes walnoot op. Gelukkig is het niet alleen bij zoete dingen, maar ook als wij brood, fruit of iets dergelijks eten.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En hier ook nog 1 met positiebroek, die broeken passen ook echt al goed, kan wel goed merken dat het nu qua buik veel sneller gaat als bij Dinand vorigjaar.

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja maf he, als ik nu weer zo'n klein baby'tje zie kan ik me haast niet meer voorstellen dat Stijn ook zo klein was.
    Ik vind het ook zo raar dat hij vorig jaar nog in mn buik zat. Hij hoort er helemaal bij en hij is er al veel langer voor mn idee.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja hier ook. Dinand eet nu nog eerder als dat wij eten omdat hij het gewoon niet redt om tot half 7 te moeten wachten. Hij krijgt rond half 6 eten. Maar als wij dan aan het eten zijn, moet hij erbij zitten en wil ook happen. Vanavond had ik vissticks, lekker dat hij het vond!

Dinand eet ook al een poos 12 maanden potjes, 8 maanden was hier ook al te weinig.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Het gaat sowieso hard, we mogen alweer bijna de eerste verjaardag gaan vieren. Collega van me kwam naar me toe vandaag om te vragen of ik versiering wilde hebben voor zijn 1e verjaardag, anders zou ze het weg gooien. Is ook zonde, dus kom maar op met die versiering hihi:p.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja hier proberen we rond 6 uur te eten. Veel later lukt het niet, want dan is meneer ook te moe. Tegenwoordig gaat hij rond half 7-7 uur naar bed. Langer houdt hij gewoon niet voor. Gelukkig slaapt hij dan wel vaak minimaal 13 uur.

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Das idd mooi meegenomen,
    Zit hier ook al een beetje te denken hoe ik het aan ga pakken.

16. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hee, zo kleine ligt gewassen in z'n bed. Hij slaapt nog niet maar hopelijk duurt dat niet lang meer :D

Tandarts... brr, mijn tandsteen zat ook onder het tandvlees waardoor mijn hele bovengebit nu schoongemaakt moest worden. Dus schraap schraap. kras kras, hakken, zagen en slijpen. En dat onder mijn tandvlees. Dat is echt BIZAR.

Ze gaf me eerst 9 verdovingsprikken (ook 4 in verhemelte auuw) maar die waren veel te snel uitgewerkt waardoor ik steeds weer nieuwe prikken moest.
    Ik denk dat ik er wel 25 kreeg in totaal zeg....
    Trauma...

Pijn is nu ok'e, heb goede pijnstillers meegekregen.

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Bel groeit hard je buikje ;) Leuk hoor!!

@ kledingmaat: hier ook 74/80 maar ligt sterk aan het merk en hoe het valt, h&m valt wat ruimer dus kan hij ook langer aan.

@ eten: meneer eet, voornamelijk met de pot mee, soms als ik iets eet dat hij nog niet kan/mag eten, dan zit hij er ook bij en wil natuurlijk happen! Echt een klein vreetzakkie!

@ Slapen: Devin ligt er meestal tusse 18.00 en 18.30 in, hij is dan echt gewoon moe, en slaapt tot 7.30 ong. Soms zelfs tot 8.30.
    Wel heel toevallig dat beide kids in het weekend altijd tot 8.30 slapen! Heerlijk als ik niet hoef te werken... hihihihi

@ Gezin: heb alweer een gezinnetje voor morgen, is het eerste kindje, dus helemaal leuk!! Hopelijk kan en mag ik veel doen van de collega. Volgens mijn begeleider duurt het niet lang meer voordat ik 'alleen', mag!! Dus ik er ga voor!! :D

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Brr..
    Dat klinkt idd verschrikkelijk. Ik zou ook liggen te huilen daar denk ik.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Vind het ook erg moeilijk hoor, het wordt sowieso een zondagmiddag. 3 februari valt op een donderdag, de meeste werken, en 's avonds vieren vind ik niet leuk voor Dinand.

Maar wie ga ik allemaal uitnodigen. Familie en vrienden, allemaal in 1 keer? Pfff, gaat erg druk worden denk ik. Ach, heb nog een paar weken om mijn hoofd er over te breken. Kom er vast wel uit.

Hebben jullie trouwens al een cadeautje in gedachte?

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Auwwww krijg al pijn als ik er aan denk brrrrrrrr
    Thank God dat je goede pijnstillers gekregen hebt!!

Mijn pa moest vandaag naar kaakchirurg, hij bleek een ontstoken wortel onder zijn gebit te hebben... is ook verwijderd! Wat een pijn had hij, echt erg!

Deel Deze Pagina