Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja vind ik inderdaad een goeie van je.

Ik doe mee met de Grouphug!

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik zie trouwens een foutje in mijn onderschrift staan hihi.
    Ik zie bij afspraak 24 jan. vk staan ipv cb. Zou wat zijn:$ Gelijk maar ff veranderen:D

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha nou neem hem maar mee naar de meeting haha wat moet je er voor hebben? Kan ik er ook eentje bij oma leggen:D

speen/duim heeft sem nooit gedaan dat is wel fijn. Laatst paste me schoonmoeder hier op begon ze te zanikken dat sem een tut had. en das gevaarlijk bla bla enz. Nee als je ruim 3 bent en je loopt nog een een speen das normaal gelijk stil he haha(haar dochter dr kindjes lopen nu nog met een speentje zijn 3,5 )

4. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    He he, lig nu lekker in mijn bed.
    Zo slapen... :)

- eten: Olivier eet gewoon met de pot mee. Mocht het iets zijn wat te gekruid is dan kook ik voor hem hetzelfde maar dan in een apart pannetje zonder kruiden.
    Of als we friet eten, dan kook ik voor hem apart óf hij krijgt n keer een potje.

- duimen/ speen: Oli heeft alleen een speen voor het slapen. Die speen komt zijn bedje niet uit.
    Afleren komt wel over n tijdje.

- vraagje: Olivier loopt langs de tafel en de bank, sjeest kruipend de kamer rond en roept papa en mama.
    Wat hij nog niet kan is zijn eigen fles/ drinkbeker vasthouden.
    Zijn er hier nog méér kids die dat nog niet zelf doen?
    Mijn andere 2 kids konden dat juist eerder dan staan, lopen enz.
    Als ik een fles geef stuntelt ie ermee, tot ik 'm in zijn mond stop, dan doet hij zijn armpjes wijd open zo van 'ja, neem jij t maar even over' :D

5. mammamia

Jeeeeeeeeeeeej, dank je!:p

Waar moet jij ook alweer vandaan komen naar de meeting? Ga je met de auto of met de trein?

Zoek een paar dames die met de trein gaan en dan in Utrecht Centraal over moeten stappen. Zou dan graag samen willen reizen, wie o wie biedt zich aan:D

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Grouphug

7. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ik grouphug ook mee!
    Maar niet te hard want mijn tanden doen een beetje pijn :D

Een hug omdat ik zo weinig heb meegeschreven de laatste tijd. Dat mis ik dan toch. Gek hé? Nou ja, we schrijven toch al ruim anderhalf jaar met elkaar!!!!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hoef er niks voor, ze zaten toch in zo'n doos! Maar als ik jou er blij mee kan maken, ben ik er weer mooi vanaf hihi:p. Zal ze voor je meenemen naar de meeting!

Mijn zusje heeft tot haar 9de jaar met een speen gelopen. Zag er niet uit. Mijn ouders vonden het nog goed ook. Ik had hem allang een keer af gepakt!

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    denk dat ie het wel heel goed kan:D maar dat ie het veelste fijn vind dat iemand zijn flesje vast houd haha.

Sem drinkt goed zelf maar ja rolt,kruipt nog niet

10. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ik zit 2,5 uur in de auto..........:$ heftig hoor! Maar het lijkt me super om jullie allemaal weer te zien en nog leuker om te zien hoe onze kleintjes op elkaar reageren!:D

Ik ga trouwens slapen.

Truste allemaal!!

11. mammamia

Hier in bed een speen en bumba en woezel en pip knuffel/doekjes. Hij is echt zo makkelijk met slapen. Hij slaapt echt op commando haha. Leg je hem erin dan gaat hij slapen of hij blijft rustig liggen tutten met knuffeldoekjes.

Etienne drinkt ook nog lang niet zelf uit een beker hoor. Is ook druk met rond stappen langs tafels en bank en met zijn loopkarretje en kruipt ook een end weg...

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dinand houdt wel zelf zijn fles vast, maar snapt niet dat als hij die fles vast heeft, hem omhoog moet houden. Als ik hem op zijn rug leg en dan zijn fles geef dan doetie het wel.

Whaha, ook Dinand doet dat hoor met zijn armpjes, lui kreng dat het is hihi:p.

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Dikke knuffel voor je tanden haha:D ja 1,5 jaar alweer hihi best een tijdje he heb ook echt zin in de meeting.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga met de auto. Moet uit waddinxveen komen(ligt naast gouda). Jij culemborg toch?

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heb ook zin in de meeting. Waar was het ook alweer whahahaha:p.

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    we hebben een adres gekregen van dondersteen toch? Waar is ze eigenlijk....

17. mammamia

Ik kom vanuit Culemborg jah.
    Ga dus met de trein naar Utrecht Centraal en vandaar uit naar Wageningen, want daar is het:D

18. mammamia

Jah, tis rustig. Misschien een paar daagjes weg?

19. mammamia

@bel: als het goed is heb je een pb van donder gehad met het adres!

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb weer last van me bekken... ook veel pijn in me onderbuik niet leuk

Deel Deze Pagina