@ We hebben in de Ardennen gezeten... 13 uur over gedaan.... we hadden ook lekker in Oostenrijk kunnen zitten om daar de snowboarden... hihi. Kerst daar gevierd. Was wel gezellig. Nu bij mijn ouders. En iedereen kan over mijn schouder mee lezen. hihi
@ninja: sterkte met je bekken! Niet leuk Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken. Heel vervelend is dat op de laptop vaak de klok een uur achter staat en ik dat elke dag verander en blijkbaar wordt het niet opgeslagen. Nu dacht ik dus dat het nog maar 22 uur was, maar tis dus alweer 23 uur. Pfff en morgen op tijd op voor het ritje naar het ziekenhuis (spiraalcheck)... Fijne nachtrust allemaal!
Goed dank u! En met jullie? Ik heb me toch hoopjes auto's gezien die op de snelweg de verkeerde kant op keken en vrachtwagens die niet verder kwamen en dus maar lekker links en rechts en waar dan ook geparkeerd hadden op de snelweg... we hebben geslalomd. Verder was het de volgende dag schitterend. Wat is het toch prachtig als alles wit is. En ik heb met manlief met zo'n slee band ding van hellingen gesjeesd. Dikke pret!
@ Ninja, sterkte met je bekken! En pa en ma zeggen hoi terug! hihi @ Bel, ja echt toevallig. Hihi. hoe voelt onze eerste zwangere dame zich? Hopelijk goed. @ Mammamia, truste!
JA! LANG! En weet je wat ik geweldig vond?!? ONZE DOCHTER! Man wat een lief kind! Maar heel eventjes gehuild. Verder zoet om zich heen gekeken... wel saggie. Maar geen commentaar. Oh ja! Ze heeft blijkbaar een sprongetje gehad? Klimt nu uit stoelen klimt op stoelen tafels en banken, loopt aan een hand bekant mee... oh ja, s6 in het zh
Wageningen. Hiero... hihi. Zoals ze hier thuis plachten te zeggen... als je het over de duvel hebt....
Ja deze zwangere dame voelt zich goed hoor. Begin eindelijk wat meer energie te krijgen(al was ik vanavond echt moe, maar nu niet meer hihi). Ohja, heb nieuwe buikfoto donder (jij bent altijd zo van de buikjes, speciaal voor jou nog een keertje! Foto van vandaag. Ennuh, whaha, ik zie je al glijden met de slee van een berg af hihi. Hier ook bijna aan de hand meelopen, al doet hij nog wel errug voorzichtig als hij een overstapje moet maken van de tafel naar de bank!
@ Flesje kan ze wel zelf vast houden. Maar ze is liever lui dan moe... wij mogen het ook doen... zelfs liever. En omhoog doen om dan de melk in de speen te krijgen.... nee mama moet niet te veel verwachten.... hihi. Nee, dat kan ze ook nog niet. @ Kleine druif duimt. En alleen in bed of als ze moe is. Ze is nl veel te veel op onderzoek uit om te kunnen duimen (zie vorig bericht... kasten, stoelen... enz) @ eh.... hier heeft ze juist meer moeite met in slaap komen. jammer de bammer.... en ze heeft het krijsen ontdekt. Heel erg jammer de bammer. Met links hoor ik geloof ik niets mee...
Nou! Dat vind ik dus ook. Kan het niet 1 voor 1 of zo... En eh... misschien is de afstand iets wat lastig... Maar van mij mag het. Test draaien in Wag?