Komt in eens van zelf. Hier karishma vorige maand vier in een klap week er na nog een ondertandje en nu vermoed ik dat ze er weer mee bezig is. Idd dat kwijlen, bijten rode wangen wat koortsig zijn vaak wel voor tekenen. Al hoe wel ze gisteren haar dktp heeft gehad daar heeft ze ook iets last van. ze heeft ook wat nieuws ondekt doe ik een stukje puntje in haar mond zit wat te kletsen met iemand en kijk eens even goed gooit ze alles uit haar mondje en lachen er bij toen ik het ondekte haha. Gaf haar nog een stukje en ja wel hoor weer ik zeg Karishma nee en dan haar prul tanden laten zien.
@ Pnirmal... whahaha! Het kan dus zijn dat je het niet eens merkt.... zou ik wel fijn vinden... bij de eerste 2 was het ellende... nachten wakker... zucht!
Gloeiende gloeiende! Heb ik me toch helemaal de tandjes zitten werken (whahaha!) om die site in orde te krijgen. En nu wil ie niet meer opstarten ivm die @$#@%! beveiliging die manlief er op heeft gezet. Kan nu geen moer meer. Maar vriend van man is op bezoek... hij hft nu geen tijd.... Grrr. Ach...
stelletje kletsers zieke kindjes, beterschap! tandjes: er zitten er hier weer 3 aan te komen foto haartjes: komt eraan
@ Gup! wat leuk zowel zijn haartjes als het dekbedje! Wat een krullen kop. Hier begint kleintje net achter haar oor krul te krijgen. hihi. Maar eh... Daniel blijft gewoon netjes onder zijn dekbedje liggen? Vind je een dekbedje niet eng? Word nl pas geadviseerd met 2 jr daar mee te beginnen, toch? Hier heb ik echt een slaapzakje nodig. Ze wandelt nl echt door het hele bed heen. En ik heb haar al regelmatig met haar hoofd onder het dekentje gevonden... vandaar hier nog geen dekbedje.... Hoe voelt u zich? @ Bel, arme emo jij! Wat is loos? Of gewoon alleen maar de tranen? Of heb je manlief weer uitgefoeterd? hihi Terwijl hij helemaal onschuldig blijkt te zijn? hihi (beweren ze trouwens altijd te zijn... hihi)
@ Pnirmal, Karischma heeft een Pup? Da's haar lievelings beesie? Hier heb ik tich van die knuffel konijnen in d'r bedje gelegd en tot nu toe is er geen favoriet... Zodra ik weet welke favo is dan haal (hoop ik dat die dingen nog te koop zijn!) ik er nog een.
Ja dankjewel.. het is echt jantje huilt, jantje lacht.. Huilen, lachen, huilen, kletsen, gapen, kletsen, huilen, hangen, jengelen.. Nu weer in bedje, hoop dat ze gaat slapen! Dat wordt leuk als Frank 't weekend weer op klus is, zit ik met 'n huilie thuis..
Deze engel is Lila's favoriet, opgestuurd door een vriendin van me toen Lila een huilbaby was.. Hij is alleen niet wit meer, ze knaagt en zuigt op de punten van de vleugels, slaapt erop, trekt 'm onder haar hoofd en gebruikt 'm als kussen..