leuke muts mamamia! nelta, is zonder handschoentjes geen optie? daniel wil ze ook niet aan dus meestal laat ik ze gewoon uit. Hij krijgt geen kouwe handjes dus vind het niet erg
Wat een leuke foto's!! Met Jaylinn gaat het al iets beter, de antibiotica werkt! Gelukkig!! Verder ff foto's gemaakt, zal ze ff spammen...
mamamia, superfoto! jaylinn ziet er weer ondeugend uit! ik zal straks nog ff foto;s neerzetten van de bruiloft van mn zus, maar ik moet eerst nog ff onderzoeken hoe ik weer plek kreeg want mn archief (?) is vol
Zonder handschoentjes doe ik nog wel eens idd. Tenminste ik doe ze niet meer aan als ze uit gaan. Maar zo dik aangepakt, dan heeft hij denk ik minder bewegingsvrijheid en dat zal wel het probleem zijn.
@ hier zo mijn MDL arts gesproken en me papieren worden doorgestuurd naar nijmegen. Ze was er niet blij mee gelukkig heeft me vriend gebeld want ik klap dat toch weer dicht en weet niets meer te zeggen. Alleen omdat het geen spoed is volgens haar kon ik pas over 2 maanden terecht. Ma weer naar de huisarts voor een verwijsbrief.
Vervelend Ninja gelukkig heb je je als nog niet laten afschepen. Sterkte. Super vet gaaf die stropdas mamamia. Ben je niet bang dat die te strak gaat zitten hihih. Leuke foto.s ook van de kids super m ondeugend zijn ze alle bij zeker weten straalt er van af. En fijn dat ze iets aan het opknappen is.