UITJE 22 JANUARI in Wageningen om 11.00? Wie gaan er mee: -Knorretje84 -Ninja2 -Dondersteen1 -Belliebel -Evenstar (onder voorbehoud) -Super Mommy -Troelje -Ladytijger -Pnirmal -Lilalief -Angelsfire -Mammamia -Guppekop (ligt eraan waar) -Boni001 (ligt eraan waar) -Bwt'je -Nelta -Jodelahiti Wat nemen we mee: We maken er een High Tea van met zelf mee genomen lekkers! De lijst wie neemt wat mee! - Jodela, Appeltaart - Dondersteen scone's met Jam - Pnirmal Roosvice - Ninja Wraps of hartige taart (?) - Nelta, Muffins of wraps (?) - Knorretje, Kaas/worst/komkommer enz Graag aanvullen of even doorgeven als je toch niet meegaat! Misschien nog iemand die: - Broodjes - Beleg - Sapjes - Soep ofzo kan meenemen??? Hebben we van alles wat......
Jeeeeuj, supergoed SM! Wist wel dat ze tevreden met je waren. Oh wat betreft uitje, mocht er iemand met mij mee willen rijden, plek zat in mijn auto! Denk dat er zelfs wel 1 kinderwagen extra in mijn auto past.
@super m: goed bezig, ga zo door! @gup: de vorige keer had je de kraamtijd bij je ouders thuis of niet? Zou fijn zijn om het nu gewoon lekker aan boord te hebben... @bellie: thnx om de kaart namens ons te versturen. Moet je er nog wat voor hebben??? @pnir: fijn dat je de kaart waardeerde. We staan allemaal achter je en luisteren naar je als je ons nodig hebt.
ten eerste valt het waarschijnlijk in onze vakantie. De schipper heeft de maand juli vrij en wij de eerste 3weken van augustus. Schipper heeft al vakantie al geboekt etc dus daar kan weinig aan verandert worden. Stel dat ik weer ruim een week over tijd ga lopen en wel weer aan boord ben, dan wil de schipper niet 10 (kraam)dagen stilliggen zoals hij zei. Nu zijn dit er maar 8 er vanuit gaande dat het nu geen keizersnee word. wat ik wil: - NIET op vakantie die maand (zie je het al voor je, eerst voor ons 3e inpakken en dan nog ALLES wat je voor een baby nodig hebt de eerste tijd) - NIET varen de kraamdagen - NIET de maand juli alleen met wim moeten varen (officieel heb ik dan ook zwangerschapsverlof) IK WIL GEWOON DE LAATSTE WEKEN EN DE KRAAMTIJD AAN BOORD HEBBEN!!!!!!!
UITJE 22 JANUARI in Wageningen om 11.00? Wie gaan er mee: -Knorretje84 -Ninja2 -Dondersteen1 -Belliebel -Evenstar (onder voorbehoud) -Super Mommy -Troelje -Ladytijger -Pnirmal -Lilalief -Angelsfire -Mammamia -Guppekop (ligt eraan waar) -Boni001 (ligt eraan waar) -Bwt'je -Nelta -Jodelahiti Wat nemen we mee: We maken er een High Tea van met zelf mee genomen lekkers! De lijst wie neemt wat mee! - Jodela, Appeltaart - Dondersteen scone's met Jam - Pnirmal Roosvice - Ninja Wraps of hartige taart (?) - Nelta, Muffins of wraps (?) - Knorretje, Kaas/worst/komkommer enz - Belliebel, Verschillende soorten broodjes! Graag aanvullen of even doorgeven als je toch niet meegaat! Misschien nog iemand die: - Broodjes - Beleg - Sapjes - Soep ofzo kan meenemen??? Hebben we van alles wat......
Knor idd er is geen pijl op te trekken hoop alleen dat je niet zo lang op een tweede hoeft te wachen als ik. Want als het aan mij had gelegen was Karishma zeker al een jaar of 8 geleden al geboren Ach ja dan had ik nu ook jullie niet gehad en en en en hihih. maar heel veel succes met klussen en voor een brusje voor zoonlief.
grootste probleem: schipper (zie vorig bericht) kraamzorg: er zijn zat kraamverzorgsters die aan boord willen komen als je stil ligt, maar ikkan niks vinden over kraamverzorgsters die meevaren, maar er schijnt wel een bureau te zijn waar ze het wel bij doen
Ik neem roosvice mee als ik via gup komt hihh kan ik iets extra.s mee nemen. En we moeten nog aan Lilalief denken wat zij mag en wat niet.? Lila als je het leest zou je ons advies willen geven wat voor jou wel goed is en wat je mag????? Goed?
UITJE 22 JANUARI in Wageningen om 11.00? Wie gaan er mee: -Knorretje84 -Ninja2 -Dondersteen1 -Belliebel -Evenstar (onder voorbehoud) -Super Mommy -Troelje -Ladytijger -Pnirmal -Lilalief -Angelsfire -Mammamia -Guppekop (ligt eraan waar) -Boni001 (ligt eraan waar) -Bwt'je -Nelta -Jodelahiti Wat nemen we mee: We maken er een High Tea van met zelf mee genomen lekkers! De lijst wie neemt wat mee! - Jodela, Appeltaart - Dondersteen scone's met Jam - Pnirmal Roosvice - Ninja Wraps of hartige taart (?) - Nelta, Muffins of wraps (?) - Knorretje, Kaas/worst/komkommer enz - Belliebel, Verschillende soorten broodjes! - Mammamia, Drinken Graag aanvullen of even doorgeven als je toch niet meegaat! Misschien nog iemand die: - Beleg - Soep - Zoetigheid (chocola, koekjes) ofzo kan meenemen??? Hebben we van alles wat......
ja ben toen met 37weken al bij mn ouders gaan zitten omdat ik te gestresst raakte aan boord, toen iets van 6weken thuis gezeten. Gezellig maar zooo druk! en je bent groot deel van je vrijheid weer ff kwijt
Trouwens wel bij gelezen maar we gaan vanaaf zo snel. Even kort reageren dan haha. Gup hormonen last van? Komt goed nog een paar weekjes hoop dat je dan snel wat beter voelt in het tweede trimster. Knor net al gerageerd succes met een brusje. Belliebel mamamia mir en de rest erggg bedankt voor het kaartje wederom. Verder vergeten sorryyy??
Ik snap het. Alleen de kans is wederom groot dat je ks krijgt toch het kan zijn dat je rond 38 al in geplant word voor een ks en kun je er van te voren al rekening mee houden. Je kunt ook het risico niet lopen om op het schip te blijven als je ineens weeen krijgt moet je toch naar een ziekenhuis snapje. Maar snap je helemaal maar de kans er op is groot. En dan moet je weer rekening houden met het herstellen van een ks. En of je dan aan boord wilt zijn met een lopende dreumus? Trouwens gaaf dat Daniel een metertje gelopen heeft het was te verwachten dat hij als eerste aan de wandel zou gaan hihih.Hij was al zo snel zo vlot. Hoop met je tweede dat je iets langer van je baby kan genieten. Dacht ik vorige maand nog Karishma loopt wel in jan. Denk dat het zeker wel volgende maand of zelfs pas maart gaat worden ze is zo met andere dingen bezig dan met lopen. Ja wel lopen en zo maar verder geen aanstalte om te gaan lopen wel. Wat sommige hier net al riepen met haar fijne moteriek idd niks is op de grond meer veilig en we hebben van de week al een pluisje uit haar mondje moeten halen na wat geproest. Mijn buro stoel de zitting is stuk en daar zit schuim op en ze had er een stukje van opgegeten bahhhh haha. We waren net op tijd. Gelukkig heb ik vriendlief geleerd hoe hij kleine stukjes uit haar mond kan halen. Je moet van je vingers een haak maken en zo via wang naar binnen en een haak beweging maken. Hij lag haar al op zijn schoot ik zeg neeeeee dan schiet het juist naar binnen. Het is maar dat je het weet ben blij dat ik ooit jaren geleden jeugd ehbo gedaan hebt.
Oh, btw, had ik al verteld dat mijn 20 weken echo vervroegt was hihi? Ja eeeuh dementie begint weer toe te slaan he. Manlief kon 2 maart echt geen vrij krijgen. Ik gister gebeld naar het LUMC waar ik die echo krijg. Die mevrouw zegt: Maar meisie, die echo op 2 maart was sowieso al veel te laat geweest. Oh, oke, naja ik heb het niet gepland maar die vrouw die ik vorigeweek aan de lijn had. We vervroegen het wel, 16 februari oke? Ja hooorrr prima hihi. Oh gup: over je reactie: ben je zwanger ofzo hihihi?
Pnir, hier stond Stijn ook al vroeg, met 7,5 maand en liep een paar wkn later langs de tafel en iedereen zei die loopt wel voor een jaar. Maar los staan was eng en kruipen ging veel sneller en als je ergens bij wil ga je daar toch staan. Maar nu dus net los staan en een heel voorzichtig stapje, maar of hij over 4 wkn loopt. Het zal er om hangen.
volgende week pas weer een gesprek het ligt een beetje stil allemaal. Dan krijg ik ook de uitslag van mijn testen de kans is groot op bordeline maar ik hoop diep van binnen en denk ook gewoon dat ik gelijk heb dat ik bordeline heb met de kenmerken en dus in de ligste vorm en dat bijvoorbeeld een kindje krijgen mij iets uit balans brengt. Gelukkig het gevoel bij mijn pyg verp zij ziet ook in dat het niet alleen die bordeline kenmerken zijn en gewoon dat de omgeving niet echt lekker mee heeft geholpen de laatste tijd en ik bijna niks buiten de kinderen kon en mog doen. Hoop dat er misschien kdv opgstart via hun kan worden al is het maar een of twee dagen in de week en dat ik of therapie en/of wat vrijwilligers werk gaat doen. Nu gaat het wel van af vorige week, Vriend is tot einde jan vrij en dat scheelt al z.n hoop we doen nu de dingen samen en ik kan een beetje bij komen van alle rot dingen van de laatste tijd. Als hij gaat werken ben eerlijk zie ik er wel echt tegen op maar het moet gewoon goed komen en gelukkig ben ik ook niet in een dip blijven hangen en krabbel ik rustig aan om hoog hoop wel dat vriend en ik wat duidelijke afspraken kunnen maken om de kinderen en dat ik idd als het kdv niet lukt ik s avonds meer weg gaat en dat hij in elk geval rekening er mee houd dat hij zeker nog even nodig is met mee helpen. Maar het moet me gaan lukken( Gelukkig denk ik weer iets positiever pffff) Dankje voor het vragen en hoe is het met jouw