Tja ik was de meeste tijd dat Stijn er bij was met hem bezig, meerdere malen gevraagd, maar gewoon niet doen.
Jeetje donder wat een verhalen allemaal! Vreselijk... Heel veel sterkte meid en ook morgen met je man bij de HA. Hopelijk valt het allemaal mee, misschien door stress ofzo? Dikke knuf! en ik heb het denk ik ff gemist. Maar je hebt een zaaltje gevonden? In Wageningen ofzo?
Tjee donder, kan me voorstellen dat er even niks blijft hangen. Doodeng allemaal! Wilde je even een dikke, nee hele hele dikke knuff geven!
@ Lieve schatten! Dank jullie wel voor de stevige knuffels! Doet mij echt goed. *zucht van opluchting* Dank! @ Mammamia, jep, een zaaltje in Wageningen, voor een spot prijs.... Ik heb er vroeger les gegeven. En slaap lekker!
@ Ik ga ook naar bed. Dag lieve schatten! En nogmaals bedankt! ik moest t ff kwijt. Hopelijk morgen beter nieuws! En een heerlijke dag. Ik heb op werk afgesproken dat ik vroeg naar huis wil ivm met man mee enzow.
Dondersteen...WTF?????? Zoveel nare berichten in zo'n korte tijd?! Jeeee zeg!! Veel sterkte lieverd en een hele dikke knuffel/. Wat betreft het uitje: Zullen we een zelf georganiseerde high tea maken dan? Er is toch al koffie en thee, en hapjes kunnen we dus zelf meenemen. ik maak wel een taart. ik zal je PBen Dondersteen! Slaap lekker!
kga denk ook zo maar mn bed in. En dan hopelijk wel heel de nacht doorslapen, heb ik gewoon ff nodig nu. Kdenk dat daniel heel snel tussen in ligt als hij wakker word
Pfffffff dat is echt een bagger bericht enz pffff kan eigenlijk niet meer zeggen dan pfffff. Sterkte meis en ook met je man. Is het geen hyperventelatie? Maar gewoon goed laten onderzoeken hoor kan niet goed zijn en rustig aan voor hem en jouw. Pff En slaap lekker alvast. Even over dat uitje echt is maken daar ben ik geen ster in. En zie het eerlijk gezegt met de trein ook niet zitten om dingen mee te nemen, Maar er is ook drinken nodig en je vertelde dat daar een super vlak bij is ik wil wel een paar flessen frisdrank halen daar dan. Of we drinken alleen thee koffie hihi lijkt me niet en misschien een flesje rosvicee voor alle kindjes of kindjes die wat anders drinken? ??? Hoor het wel. Komt vast en zeker goed.
supper mommy maak jij van die lekkere cupcakes whaaa Ik ben op het internet aan het zoeken voor hartige recepten.
Ik ga gewoon een appeltaart bakken Heb ik jaren over gedaan om dat te kunnen hahaha, altijd teveel zout of te weinig suiker of teveel bloem... bla bla. Maar ik heb nu al een paar keren een goeie taart gebakken. Ik ben een theemuts en wel zo'n vreselijke dat ik nog kieskeurig ben ook. Ik neem dus ook lekker een heerlijk kruidentheetje mee
Hee ik ben trouwens weg. Zometeen komt mijn man thuis! Wiiihoeeww!!!!!!! Gezellig! Ik dacht dat hij morgen pas zou komen maar hij komt zo. Joepieeeeeeeeeeeeeee Ik ga effe snel douchen en scheren whahahahaha (je weet maar nooit....!! )
ja kijk altijd op kieskeurig haha handige site kan je zien waar dingen het goedkoopst zijn en reviews lezen Ik ga denk ik voor de sandwiches,wraps.(effe wel een koelbox fixen ofzo haha) Lilalief ik wil wel aparts iets voor je maken? Wat voor allergieën had je nu precies? Of doe je het liever zelf..
mwah, eerst maar eens zien of we niet te ver weg zijn met het schip, want dan mag ik niet van wim en wil ik zelf trouwens ook niet hoor, een eind rijden dus hoop maar dat we in rotterdam ofzo liggen dan. maaruh...scheren jij! anders ben je niet klaar als je ventje komt!