Goedemorgen Wat een rust hier hihihih Ik sta vanaf vandaag weer beschikbaar voor zorg, maar het is erg stil... dus wie weet. Devin ligt even in bedje, Jaylinn is lekker aan het spelen met d'r pop op de fiets Ondertussen ben ik ook ff dingen aan het doen voor school, moet ook gebeuren. @ Mammamia leuk!! Lekker saampjes even weg!
Moge! Ylva hoeft geen fysio meer! Ze heeft weer een goed stempel erbij! joehoe! CB zei idd al dat ze gewoon d'r prikjes zou mogen. idd ff gebeld.
Zow, meisje net toch maar weer in bed gelegd. Wilde eerst lekker gaan wandelen. Maar heb me toch maar bedacht. 2 min mopper en nu stil. Wil wel wat zeggen denk ik. Is al d'r 2e slaapje vandaag. ships ben vergeten haar te tempen. Ze voelde net best wel warm aan... Straks al ze wakker wordt dan even doen. En ze krijgt groene... je weet wel... man oh man. Als de kippen er een kwartje voor zouden geven... zouden we nu rijk worden. (zei mijn opa altijd... hihi *gniffel gniffel* hihi Hoe dan ook. Hier weer tijd om de was te vouwen en ff lekker een gestolen moment om te lezen. Dikke knuffel! En tot later allemaal!
Hé! Het beweegt weer en het blaft... en nee het is niet de hond... die hebben we niet. Ik ga even snot vangen... ipv dromen... (bleeegh ben ik ff onsmakelijk bezig. hihi) Ik ga dochter ff plat leggen. Klinkt alsof ze het bed weer verticaal uit aan het proberen is ipv horizontaal... zoals het hoort. Mama, mama, mama.... ja, ja ik kom!
Mmmmm, ben er weer. Geen snot, maar mevr. is gewoon lekker aan het spelen met meneer de uil en d'r konijn... zucht. Slapen kind! slaap! Je bent moe. Begrijp dat dan.
@ Super M, ligt D nog lekker te slapen? En lukt het een beetje met je school werk? Hope so! @ Mammamia, lekker weg. Goed zo! Af en toe ook nodig. @ Ninja, klinkt als eh... gezellig? Moet ook af en toe kunnen.hihi. Hoop niet dat je een al te grote kater hebt gehad.
Dankjewel meis.. Het gaat wisselend, met Lila gelukkig weer wat beter, ze slaapt wel maar wordt een paar keer wakker 's avonds/'s nachts. Ik ben weer erg moe de laatste tijd, maar dat zullen ook spanningen zijn. Hoe is het met jullie?
@ Lilalief, fijn om te zien dat het weer wat beter gaat met Lila. Hier komt de dame snacht ook weer. Zeer vermoeiend die gebroken nachten... succes er mee! @ oh ja, ik heb het er niet vaak over maar PIJN! ik heb zo'n pijn! Krijg de flesjes van dochterlief niet eens open. En dit tikken is ook ellende. Heb weer bloed moeten laten prikken. Zal wel weer niets uit komen. Volgende wk uitslag.
Dankjewel! (en de rest natuurlijk ook, dankjewel voor de succeswensen..) Volgens mij duurt de uitslag zo'n 2 á 3 weken..
Wanneer ga je naar een alternatief arts? Vervelend meis.. dat je nog/weer zo'n pijn hebt!! Ik hoop dat het snel weer afzakt..
Ik mag vandaag niks eten.. blech, ben er misselijk van. Gisteren om 20.00u 2 laxeertabletten geslikt, vandaag om 14.00u 2 tabletjes bitterzout (?) en daarna in 3 uur drie liter drinken van een soort papje. BAH BAH BAH!!! Overmorgen ben ik er vanaf.. *zucht* (edit: bitterzout niet in tabletvorm maar oplossen en drinken, jech!)
Hey, Ninja.. Ik lees hier dat bitterzout (Wikipedia) ook gebruikt wordt als pijnbestrijding bij galstenen.. heb je dat niet gehad toen je ook zo'n last van je darmen kreeg? Het is namelijk extreem laxerend!
Hier gaat het wel. Voel me alleen zo stom en schuldig tegenover de kids... :x Verder gaat het wel oke, ik doe gewoon wat ik daarvoor ook gewoon deed. Nu druk met school/werk en thuis met de kids hahha!! Gelukkig kan ik wel van beide dingen genieten en ook zo ontzettend veel van me 2 schatjes.
Helaas heeft meneer niet geslapen, hebben beide net een broodje gegeten en liggen nu in bed. Hoop dat ze beide even gaan slapen, want ze zijn beide erg moe, en huilen om werkelijk niks... Met school gaat het super, gaat me ook erg makkelijk af. Het werk gaat ook goed en is zo ontzettend leuk!! Vind de kraamzorg echt super...
Nee niet dat ik weet eigenlijk kun je daar dan 6 maanden last van hebben? Maar ik kwam effe online om je veel suc6 te wensen morgen. Hopelijk valt het onderzoek toch een beetje mee.
Dat snap ik wel, maar de enige die zich zo zou moeten voelen is hij! Je had er vertrouwen in meis, dat mag je jezelf niet kwalijk nemen.. komt wel goed, ook met de kindjes!
Joehoeeeeeeee, Etienne heeft van8 doorgeslapen! Om half 8 ging ineens de wekker van manlief en dachten we allebei: he, hij is niet gekomen van8 hihi... toen ff naar toilet geweest en ff bij em gekeken en hij sliep nog heerlijk tot 8 uur! Manlief is eruit gegaan en ik mocht weer uitslapen tot 11 uur!!! Voel me fris en fruitig nu Meestal gaat meneer dan weer rond 10 uur half 11 naar bed. Manlief heeft het geprobeerd maar hij wilde niet gaan slapen. Man beetje gefrustreerd haha. Ik lekker gedoucht en uiteindelijk meneer nog een half flesje kunnen geven, waarna ie lief is gaan slapen rond 12 uur! Waar ie nu nog steeds ligt!!! Heerlijk. Straks even op de fiets langs men schoonouders en nog ff een boodschap doen en verder rustig aan... @donder: fijn dat Ylva niet meer naar de fysio hoeft, ben je daar mooi weer vanaf! sterkte met je pijn. Handen? neem ik aan? @lila: jij ook heel veel sterkte met het niet mogen eten en vieze middeltjes innemen. Sterkte ook voor morgen! Hopelijk levert het wat op... @super m: nog wat gehoord van je ex? Of is het helemaal voorbij nu? Je doet het hartstikke goed meid. Je geeft je kids enorm veel liefde en je opleiding gaat je hartstikke goed af. Petje af! Komt wel goed met jouw. Er komt vast weer een lieve man op je pad, daar ben ik van overtuigt! Knuf! Fijne dag allemaal! X
Halloooooooo Nou, dat weekendje rust was er niet bij, ik ben met mijn man thuis geweest en we hebben samen de zolder geïsoleerd. (je moet WAT doen hé!!) lekker therapeutisch was het wel want hij is weer helemaal terug van wegeweest. Jeeminee zeg, wat een afschuwelijke kl*teweek was dat. ik ben blij dat we nu samen aan het herstel kunnen werken en een plan kunnen maken hoe we dit kunnen voorkomen voor een volgende keer! Ontzettend bedankt voor alle steun. Echt super lief Mijn internetvriendinnetjes *knuffel* !!! Ik ga even die vorige berichten deleten. En deze later ook. Dan is het net alsof er niets is gebeurd Ik ben weer weg, moet me voorbereiden op mijn stage morgen! Doei!