Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Pf ik weet niet eens hoe je die berichten verwijderd! Iemand een idee??

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat kan niet. Wel binnen het uur daarna staat het voor eeuwig vast.

Je kunt wel een mederwerker van zwangerschapspagina die vraag stellen en misschien willen zij voor jou de berichten weg halen.

succes er mee in elk geval.

En trouwens hoop dat het goed gaat komen met je man. Het is niet niks pfff.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    stappen met zn 2e: hier nog niet gedaan en momenteel voel ik er helemaal weinig voor om te stappen.

ylva van de fysio af:)

slapen: dat hoeft toch niet overdag? hihi, daniel was net toch blij dat hij lag. Ben sinds gister minder melk in zn fles aan het doen voor het slapen en gaat goed:) hoop dat ik er over poosje helemaal vanaf ben! al "moet" hij binnenkort wel naar andere kamer/bed dus word misschien wel ff veel voor hem, mar we zien wel! ga het eerst overdag proberen als we stilliggen zodat ik hem kan horen en ga zo gauw mogelijk een babyfoon kopen;)

donder, dikke (zachte) knuff!

lila, klinkt niet erg smakelijk:(

mamamia, heerlijk he, zo'n nacht!

pnir, jij ook dikke knuff!

jodel, fijn dat hij er weer was!

uitje: ik denk dat ik maar vast afmeld, die kans dat ik kan komen word met de minuut kleiner:( en dat allemaal door het hoge water:( We varen nu nog wel, maar morgen moeten we waarschijnlijk gaan stilliggen omdat je dan niet meer verder mag, en verwachtingen zijn dat we donderdga of vrijdag, misschein zelfs zaterdag pas door mogen. Loopt dus gigantisch uit:( Dus ik denk dat we er maar vanuit moeten gaan dat het niet gaat lukken .Jammer!:(

voor de rest voel ik me ook vreselijk. Mn hormonen zijn flink bezig:( Maar komt allemaal wel goed! heb zaterdagnacht lekker tegen wim aan kunnen janken en alles kunnen vertellen en dat luchtte wel op.

Maar ik ga nog ff stofzuiger er doorheen zwiepen hier!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    supermum, nog steeds geen werk?

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nee het is heel erg rustig, mijn collega en klasgenoot, heeft 8 dagen gewacht en nu nog niks... hopelijk is er snel weer iets!

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Bah, ik heb 2 liter op en moet binnen een uur nog een liter en het is ZOOOOO vies!
    Ben helemaal misselijk en flauw van de trek, zou een moord doen om iets te mogen eten zeg!

Even heel onsmakelijk; alles loopt er zo dun als water uit. :(
    Ik denk dat het daardoor kom dat mijn aambei van de bevalling terug is gekomen! *huil*
    Ik heb het ziekenhuis even gebeld, misschien dat ze morgen bekijken of ik doorgestuurd wordt naar de chirurg om die te laten verwijderen.

*wish it was wednesday.. or next week..*

7. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Lilalief ik wil je heel veel sterkte wensen voor morgen.
    En wat onzettend moeilijk en zwaar moet het zijn als je niks mag eten en steeds leeg loopt. Dikke knuf.

Vraagje ga je nog mee met het uitje en wat mag je allemaal eten zonder er last van te hebben? Want jij moet ook lekker kunnen genieten van iets lekkers.

Gup hopelijk voel je jouw zelf snel weer wat beter.
    Wel erg jammer dat het uitje er waarschijnlijk er voor jouw niet in zit :(

Donder heeft ylva nog lekker geslapen hopelijk heeft ze geen koorts.

Supermummy nog steeds geen zorg gehad vandaag. En heb je ondertussen al eens bij een bevalling mogen zijn?

8. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Nog 14 dagen en dan is Bram gewoon 1.
    Het gaat zo snel we vieren het de 23ste dus dat word een druk weekend met het uitje en zijn verjaardag.

Gaan jullie nog iets speciaals doen met de verjaardagen van onze kleintjes?

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Ladytijger nee heb helaas nog geen zorg! En ook helaas nog geen bevalling mee mogen maken. Op dit moment kan ik ook geen nachten doen ivm geen oppas 's nachts, en de meeste bevallingen zijn 's nachts. Heb wel gehoord dat ik binnenkort in het ziekenhuis op de verlosafdeling mee moet lopen... dan zie ik ze zeker wel :D

@ 1ste verjaardag: zit te bedenken wat voor taartje ik voor Devin zal maken: Woezel & pip, sesamstraat, cars, boerderij, bumba.... pffffff zoveel keus

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jaaaa is idd snel!! Wel spannend he?! Alweer 1 jaar... wat vliegt de tijd.
    Iets speciaals doen.... pfffff geen idee eigenlijk nog.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    verjaardag: gaan niet iets speciaals doen hoor. Familie en beste vrienden mogen langskomen, gewoon taartje eten enzo.
    Gaan jullie allemaal slingers en/of ballonnen ophangen?

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jeetje meis wat klote! Waarvoor moet je dit nemen dan? is me denk ik even ontgaan, sorry!
    Vervelend zeg dat die aambei weer terug is... hardnekkig :x

Hoop dat het snel voor je voorbij is!!

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hier komt ook wat fam. en miss papa :(
    gaan zeker slingers^& ballonnen ophangen leuk toch, Devin keek zijn ogen al uit bij zijn grote zus haar verjaardag

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi hoi,

Heb er nog steeds niet de tijd voor genomen. Stomme ik.:) Het is zo druk geweest de laatste tijd dat ik de pijn "vergat" het was er wel maar... niet aan toe gegeven. En nu... heb ik echte ontstekingen zei de ha. Nou. lekker dan.
    Maar je hebt gelijk. Ik ga dat regelen.... suf he? Loop soms te klagen en regel dan niets... zucht... begin steeds meer op mijn man te lijken.. ;);):)

En je zit aan de bitterzout! Ach, arme jij! Succes er mee!

@ Super M, waarom voel je je schuldig? Omdat je werkt? Omdat je die vent die jullie niet goed behandeld dat eens goed hebt verteld? Dat jij gekozen hebt voor jou en je lieve schatten? Dat dat het gene was wat je moets doen? Nee, meid jij hoeft je nergens schuldig over te voelen!
    Je bent een super mama! niet vergeten hoor! En blij dat school je zo goed afgaat en dat je het zo leuk vind! TOP! En ook het kraamverzorgende zijn. Ja, dat had ik al toen ik je ontmoette en je er voor het eerst over praatte. Ja, dat is echt een goede beslissing. Geweldig meid! trots op je!

@ Kaartje.. hier met ballonnen en via internet verstuurd. Lekker saai. hihi. Via Afspreken.nl ~ De nieuwe manier van afspreken best handig. Gelijk antwoord of ze komen of niet.

@ Mammamia, joepie! van8 door geslapen! joehoeee! (hier nog niet... zucht)

@ Pnirmal, mmm weet niet goed wat ik moet zeggen. Behalve dat je al voor jezelf kan zorgen. Dat heb je namelijk al in het verleden bewezen. Kijk naar hoe Arun nu is. Dat heb jij mooi wel alleen gedaan. En je hebt in het begin alleen voor Karischma gezorgd. dus... wijfie je kan het wel. Kop op! Knuffel!

@ Jodela, heel goed van jullie! En ik hoop dat jullie er goed uit komen en dit niet meer hoeven mee te maken! dikke knuffel terug!!! Suc6 met de stage morgen!

@ Gupje! ahhhh, die hormonsters zijn er weer! Meisje toch. Sterkte er mee. En ik ben blij dat je zo lekker tegen Wim aan hebt kunnen huilen. Goed zo. Lekker sterke armen om je heen. En wat betreft dat afzeggen. Dat komt wel goed. Misschien kan je op het laatste moment wel. We zien het wel. dikke knuffel!!!

@ Ladytijger, Bram, over 2 weken alweer. OMG. Wat is het snel gegaan! Gaat het allemaal lukken dat weekeind? Best druk dan... Ah! dat lukt jou wel. Gezellig!

@ Oh, trouwens, mevr hier vanmiddag ook niet geslapen. Bij cb toch geen prikjes gekregen had 38 en dat vond die mevr te hoog. Zeker omdat het pas de 1e dag was en ik er een para in had geduwd... Volgende week weer.
    En dat meten.... ik word er niet goed van! Nu 73,8 cm en 9,48 kg. 14 sept 75 cm rond, 9 kilo... Dat kind kan toch niet krimpen?!?
    :x
    Ze past hier al niet meer in de maat 80 truitjes en ze is niet dik of zo. ze heeft 86 ze nodig ivm brede schouders en een langer lijfje... man oh man... snap er geen snars van. Wat een gedoe.

@ Ballonnen en slingers... whahaha. had ik niet eens aan gedacht.... en dan ook nog iets om uit tedelen op het kdv? En aan de kids die op bezoek komen? ARG! wat een hoop te doen!

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Ballonnen en slingers komen hier ook, moet ze alleen nog kopen. Ach, we hebben nog een maand:D
    Traktatie op KDV hoef ik niet over na te denken, maar doen alle kindjes dat daar?
    Kids die op bezoek komen, jongste is waarschijnlijk 8 dus doe ik ook niet.
    Heb trouwens vorige week leuke taart gezien in DU! met piraten! Tja, alles wat vaart heeft intresse:):D Hadden alleen geen plek meer om die taart fatsoenlijk mee te kunnen nemen dus gaan we van de week maar voor kijken, was diepvriestaart dus dat kan al wel:p

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Gupje toch... die hormonsers zitten je echt dwars. Nou, komt wel goed hoor. Knuffel!! En Cool! piraten taart!

Oh! moet weg... sorry. Tot Later!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Tegen over mijn kinderen, en niet eens zo zeer dat ik werk. Maar dat hij toch weer in mijn leven geweest is en weer verdwijnt.
    Ik heb idd gekozen voor mij en mijn 2 schatjes, ik moest wel. Alleen dan is er duidelijkheid, in onzekerheid kan ik gewoon niet leven.
    Thnx!! :) ik ben ook ontzettend blij dat ik de keuze gemaakt heb om die opleiding te doen en dat het zo goed gaat.
    Ik mis gewoon 'iets', die paar extra handen in huis, met verzorging van de kids, die het van me overneemt als ze zo dwars zijn enzo, dat maakt het soms best moeilijk. Een sociaal leven is gewoon zeer beperkt...

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi, zo ff snel hoor, want ik moet zo weer weg. Vanmorgen waren we zo slim geweest om geen wekker te zetten. Gelukkig werd Stijn om 6.10 wakker en waren we toch nog op tijd op ons werk. Waar zo’n klein mannetje al niet goed voor is ;)

@verjaardag. Natuurlijk ook slingers en ballonnen hier. We gaan het gewoon 2 febr vieren. ’s Middags en begin van de avond. Taart ga ik 27 januari zelf maken; heb dan zo’n taarten workshop. Traktatie op het KDV. Ik denk maar gewoon een of ander koekje. Zoiets doen de meeste kinderen.
    Donder, die site is trouwens wel handig. Ga ik misschien ook wel doen.

Donder wow al 86, dus idd groot zeg. Maar voor dr lengte zou ze het niet nodig hebben en voor gewicht ook niet lijkt me. Stijn weegt ook zo;n 9,5 kg maar is denk wel een paar cm kleiner en die zit nog met gemak ik 74. In 80 verzuipt hij.

Gup, gaat Daniel ver bij jullie vandaan slapen? Stijn slaapt in de kamer naast ons en wij hebben ook geen babyfoon. Gaat prima, ook al zijn alle 3 de deuren dicht. Je hoort hem echt wel.
    Jammer dat je waarschijnlijk niet mee kan met het uitje.

Lila, dat spul schijnt idd heel smerig te zijn. Hoorde van iemand dat hij het met een beetje siroop had genomen en dan was het nog enigszins te drinken.

Ladytijger, ja gaat hard he. Hier ook nog maar 3 weekjes.

Jodel, mooi dat het weer goed gaat bij jullie.

@nachtje weg, wij gaan 20 op 21 januari naar Middelburg via vakantieveilingen. Stijn gaat wel mee. Vind het maar niks een nachtje weg zonder hem.

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nelta, daniel gaat een verdieping lager slapen. Maar het grootste probleem is als we varen, dan hoor ik hem echt niet als hij verdieping lager is. Nu hoor ik hem al niet altijd terwijl kamer en slaapkamer aan elkaar grenzen. Laat staan als daniel beneden slaapt en wij allemaal boven in de stuurhut zitten.

supermum, maar je doet het wel en je kan het! zelfs met een opleiding erbij!

20. over verjaardagen en slingers ed.

Uitnodiging ben ik mee bezig, ik ga hem namelijk zelf maken (niet via internet) Wil er een bewerkte foto op plakken met Bert en Ernie. Verder wil ik ook Bert en Ernie slingers enzo bestellen. Ik wil graag eem meptaartje bestellen, maar kan niets online vinden alleen in combinatie met de bestelling van een grote verjaardagstaart en dan wordt het zo duur...
    Wilde zelf muffins gaan versieren ipv taart.

Deel Deze Pagina