Dit topic heb ik ooit alleens eerder geopent maar daar werd toen niet veel op gesproken dus proberen we het nu nog maar een keer
@blondi ik zie dat je nog niet zo lang geleden bevallen bent! Nog gefeliciteerd! Is alles goed verlopen?
ja idd kunnen we hier ook kleppen haha leuk blondi nog een tilburgse... woon je bij ons in de buurt of niet ? wij wonen echt vlakbij elkaar... heel toevallig nog gefeliciteerd! fijn zeg zon heerlijke makkelijke baby ons meisje is nu bijna 14 maanden en is ook zon heerlijk makkelijk kind geweest vanaf begin ging eigenlijk alles vanzelf.. nu begint ze wel dr eigen willetje te krijgen dat wel maar verder is ze wel heel vrolijk en snel met alles
Wat fijn zo'n rustige baby! Ik heb eigenlijk ook altijd wel een gemakke baby gehad. we wonen lekker dicht bij elkaar in de buurt met zijn 3tjes! Ik ga weer stoppen, moet zo werken Fijne dag
zo jij was er vroeg bij nalaatjuh! oh ik baal als een stekker, onze wasmachine is weer eens kapot, vorig jaar hoop ellende gehad met zon motortje gelukkig na vele keren iutzoeken en proberen door mn schoonpa is het vervangen en opgelost.. ding deed het weer prima.. en nu gister avond wil ik mn dekbekovertrek eruit halen, zit die deur op slot en wil niet meer open ... ooh ben echt bilj dat er geen kleding in zit maar gewoon een overtrekset van t bed stel je voor je kleding zit erin die je nodig hebt pfff mn schoonpa net uren bezig geweest ding opengeschroefd, maar het lijkt alsof er een veertje of iets dergelijke in t handvat kapot is want t slot hoor je wel erop klikken en ook een klik als ie klaar is... hij krijgt het niet voor elkaar hij zegt dadelijk breekt dat hele ding ben je nog verder van huis, dus heb nu monteur gebeld hier vlakbij maar die was even niet bereikbaar dus ingesproken hoop toch wel echt dat hij nog even kan komen vandaag en het kan oplossen voor niet teveel geld.. maar ik ben bang dat ik sowieso wel een aantal dagen niet kan wassen en dati s natuurlijk echt KUT met een kind van 1... heb er even flink de balen in hoor!
Hoi allemaal. Hier nog eentje uit tilburg. Woon vlak bij de moskee aan de ringbaan west. Kennen jullie elkaar al? Ik heb 1 dochter van 4 jaar! groetjes sandra
Hoi Sandra, welkom hier! Dat stukje ken ik wel ja waar jij dan ongeveer woont. Ja ik en stampvamp kennen er al. Je hebt een prachtig dochtertje! Woon je je hele leven al in Tilburg? @stampvamp Ja ik was er vroeg bij ja, zit dan zo sochtends met me tel op zp te kijken. Erg balen van je wasmachine! ik hoop dat het nog te maken is en anders toch even voor een nieuwe kijken
Nee sinds 8 jaar woon ik in tilburg, daarvoor altijd in moergestel gewoont. en leuk hoor, hopelijk melden zich nog meer meiden aan. groetjes sandra
hoi sandra, mooie meid heb je idd! ken ik ook wel daar, heb ik ook vlakbij gewoond een tijd... mn wasmachine tjah waarschijnlijk niet zo te repareren moet iets gebroken worden wil het open kunnen en dan is het de vraag hoe erg de schade is de monteur krijgt hem ook niet open omdat samsung machines geen noodknop hebben pfff les voor de volgende machine, geen samsung dus! als het te duur word koopi k liever een nieuwe deze is al zeker 7 a 8 jaar oud... ga ik geen 100 euro of meer aan uitgeven plus tis al de 2e reparatie in 9 maanden tijd dan... maar ja verder druk bezig met haarspeldjes maken weer allemaal leuke ideetjes.. helaas niet alles spulletjes binnen voor mn koninginnedag knipjes.. maar ja dat komt morgen hopelijk jullie nog plannen vanavond? ik ga zo ff eten met mn meissie en vanavond even verder creabea-en haha mn vriend is werken tot 22u dus ben alleen tot die tijd...
Er zijn wel meer meiden uit tilburg hier, want heb vorig jaar een topic geopent toen waren er ook een paar uit tilburg @stampvamp Ik heb ze gezien ja op hyves! ze zijn weer erg mooi!
ja zijn zeker wel meer uit tilburg maar ze moeten het topic maar net zien natuurlijk, komt vanzelf wel.. dank je wel ga even tv kijken kom straks weer online!
Sandra: welkom. Ik ken jou wel al toch?? (nog een beetje zw.schapsdementie hihi ) Stampvamp: balen van je wasmachine.. Ik had dat een paar weken voor de geboorte van Regan, toen was de droger ineens kapot. Besteld en geleverd via Modern.nl (It's) gelukkig net voordat ze failliet waren. Anders kom je hier maar een wasje draaien hoor. Wat doet jouw vriend voor werk dat hij tot zo laat moet werken?