Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Kraamverzorgende he?! :p

De diplomering is 27 jan. 2012.
    Nu word de begeleiding steeds wat afgebouwt tot ik uiteindelijk helemaal alleen ben zeg maar.

Vond t best eng, maar toen ik er eenmaal was, ging het gewoon vanzelf. Echt super!! En dan ook nog zulke complimentjes krijgen :)

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wow nog een jaar, maar je doet nu al zoveel zelf. :$

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

:) ben ook erg goed.

Volgens de manager: een topper!!

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Als je tussen 10 en 11 komt is het 3,50...Anders 6,50 en begeleider 1,50...Dus 8 euro....

Raar hoor...Tot 1 jaar is gratis, maar ja ze zijn dan al jarig geweest....Aan de andere kant...hoe controleren hun dat ze al 1 zijn??? hihi...;)

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Super Mummy:
    Gaaf dat je al zoveel alleen mag doen...Dit ondanks dat je nog een jaar studie voor de boeg hebt....Gaaf hoor!!!

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ze zijn allebei nog best wel klein. Neem ik Stijn in de mc mee ;)

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik denk trouwens dat je dan moet legitimeren en dat je anders moet betalen.
    Maar ja aan de andere kant ben volgens mij nog niet verplicht om een legitimatie bewijs te hebben.

11 uur zou met Stijn we te redden zijn. Wat die gaat vaak al vroeg weer slapen, rond half 9, dus dan kan hij 2 uur slapen.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zit nog ff te kijken, maar die 3,50 is niet in de schoolvakantie en volgens mij is het dan al vakantie.

Hmm dan is het misschien ook wel erg druk.....

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Nelta:
    Aidag gaat tegen 10en pas naar bed tot 12....dus dat is wel irritant....

Ach ja....Ik betaal wel gewoon...Heb liever dat ze ff leuk spelen dan dat je vroeg bent, weinig betaald maar dat ze dan helemaal moe en nukkig zijn.....

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    De vakantie begint die vrijdagmiddag.....Die week erop is het hier voorjaarsvakantie (een week voor de carnaval)...In het zuiden is het uiteraard vakantie met de carnaval....

Dus het is die vrijdag nog geen vakantie!!!

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik ben er weer vandoor....

Moet gezellig doen van manlief!!! hahahaha!!!

Fijne avond!

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja dat is ook zo. ;)

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hier is hij er vandoor; lekker gezellig dus. :)

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoeveel! :$ pagina's zijn er vandaag geschreven?!?

@ Lila gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Daniël gefeliciteerd met je verjaardag!

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ ego berichtje, De dag begon geweldig! We hebben onze dochter bezongen en de armpjes gingen omhoog! hihi
    toen naar beneden gelopen toen ze de slingers en ballonnen zag werd ze wild.hihi. Leuk dat ze het vind.hihi
    Verder is de dag echt bagger verlopen. Alles wat mis kon gaan ging mis. dochterlief bedacht dat ze maar eens moest laten horen dat ze een hele goede KRIJS stem had. Precies tijdens de huwelijksvoltrekking. Ik denk ik ga haar de fles geven, kan ik de voeding nergens vinden... toen ben ik maar (tijdens de huwelijksvoltrekking naar het KV gelopen. 15 min heen en 15 min terug lopen op hakken van 9cm hoog! ARG! Waardoor we de gezamelijke foto hebben gemist en eigenlijk ...alles. Baal enorm. Bruid ook nog boos op mij. Ja ik kan er niets aan doen!
    Allen kinder wagen de trap af gesjouwd... en een oude gemeente huis heeft veel trappen... zowel binnen als buiten...
    Omdat manlief foto's zou maken moest ik dus alleen zorgen voor jarigejob... lift kapot (OOK IN DE PARKEERGARAGE!),niemand die helpt... En het eindigde bijna bij het einde van de bruiloft met een parkeerbon... Raar maar waar, toen begon de dag weer beter te worden. Ik kwam er vanaf met een waarschuwing. Moest er bijna om huilen dat hij zo liefwas die meneer.hihi Hij begon te blozen. hihi.
    Daarna lekker naar huis gegaan naar kleine meid. En dat was heerlijk. (mijn vader had haar tussen de plechtigheden maar opgehaald, de schat! en verder opgepast.) Net samen gezellig gegeten, hij is net weg.
    Ik ben blij dat we alle spulletjes in huis hebben, geeft rust.

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hmm wat een dag idd.
    Echt vervelend als niemand je dan ff wil helpen. Is toch een kleine moeite zou je zeggen.
    Wel mooi dat je onder die boete vandaan bent gekomen. Wij hebben ze pas ook nog om weten te praten, maar men wat doen ze lastig.

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hallo allemaal!

Hier een superdag gehad!

Lila zingend uit bed gehaald, helemaal onder de indruk van de slingers en de hele dag lachend rondgekropen en gelopen.
    Veel visite, veel cadeautjes, en de cupcake werd AANGEVALLEN!

Ik zal morgen of overmorgen foto's posten, morgen een optreden dus denk dat het overmorgen wordt.

Daniël en Ylva ook gefeliciteerd!!

18. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    lila en Daniel gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!

19. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    je bent wel verplicht een id kaart te hebben of je kindje bij te schrijven in je paspoort als je naar het ziekenhuis gaat bv omdat ze dan het bsn nummer kunnen controleren met die van het kaartje van de verzekering tja was ook iets wat ik nog niet had hoor maar werd me maandag even gezegd toen ik met Elise naar de kno art moest

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

Mijn nieuwe achterneefje, Jesse Lucas:

Deel Deze Pagina