Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    en mir ook he!

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Marktplaats.nl > Flexibele box - Kinderen en Baby's - Boxen
    waarschijnlijk gaan wij zoiets kopen voor buiten:) er komt als het goed is wel een ijzeren (vaste) box, maar weten niet of die er voor de zomer nog is. vind ze nieuw alleen best prijzig als het voor paar maandjes is. Kan altijd een gewone neerzetten! maar die vind ik wel erg klein voor buiten

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Handig!!!....
    Zeker bij jullie daar op het schip!!!....
    Want daar moet je toch goed alles kunnen afsluiten voordat Daniel aan de loop gaat.....Brrr, je moet er niet aan denken wat er dan allemaal kan gebeuren.....(nee, niet aan denken....)....

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Had nog nooit z.n box gezien. Wel die ijzeren die jij bedoeld die heb ik wel eens op een schip voor bij zien varen. Heb jij geen vaste box dan op het schip buiten?

Of ga je er wel een nemen? Lijkt me wel handig en veiliger met twee ukkies straks.

Mooie verhalen over bevallingen die vlot en soepel verlopen zijn zo kan het ook mooi;) De mijne laten we lekker eens buiten het schrijf velt. Niet altijd kommmer en kwel hoor;)

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    deurklinken gaan omhoog zodra hij ook maar een beetje in de gaten gaat krijgen hoe hij het zelf moet doen als hij staat.

op het eerste schip waar we zaten hadden ze ok nog klein jochie van 3 ong (jongsten van de 5) en omdat het nieuw schip was wilde pa eigenlijk geen box meer voor buiten. Oplossing: touw om zn middel aan de waslijnpaal:D zag er gek uit, net zo'n geitje, maar hij kon zo veilig buiten spelen en vond het zelf leuk! rondjes rennen, net zolang tot het touw op was en dan weer de andere kant op:D

maar ben nu aan het kijken of ik zo'n box 2de hands kan vinden voor leuk prijsje. Bij formido hebben ze van die hekjes voor 75euro, dus daar wil ik dan sowiso onder zitten

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hahahahaha! :D

Zie hem al rondjes rennen om de paal heen!!!.....

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Handige box gup!

Bevalling, tja kijk er positief op terug hoor! Weet dan wel hoe het is als je vliezen breken, maar heb geen idee hoe weeën voelen. Hoop het dit keer toch anders mee te mogen maken!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nog niet. Het is wel de bedoeling dat die komt. Wil box waar ook schommel enzo in kan. Maar die boxen moeten bijna altijd op maat gemaakt worden dus duurt tijdje voor dat klaar is. Gelukkig kan 1 van de bazen het zelf, kost ons dus (bijna) niks dan, alleen wel geduld

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Blegh, heb last van brandend maagzuur, jakkie jakkie jakkie bah! Wordt er altijd zo misselijk van!

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    guppekop mijn schoonzusje had ook z,n box voor haar tweeling erg handig

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Ninja:
    Hoest nu met Sem???

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    arme jij! stukkie choco nodig?:D

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
  14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja sinds de avond een stuk beter we hebben nog wat gewandeld na het eten. geen diaree meer gehad na het eten..
    Hopelijk blijft het zo gaan

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Mooi zo!!!

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Fijn!!!
    Hij neemt zijn eten ook weer "gewoon"....?

Superveel beterschap! Hopelijk is Sem snel weer de oude!

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja he en dan daarna zo'n klein hummeltje op je buik.
    Maar ik weet denk niet hoeveel pijn het deed. Denk dat als je weer moet bevallen en dan weer weeën krijgt, dan pas weer weet hoe het voelt.
    Vliezen zijn mij gebroken en Stijn lag heel laag dus daar heb ik weinig van gemerkt.

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Das idd lekker zeg.

Hier had ik een sterrenkijkertje dus ik hoop dat de volgende gewoon normaal legt er geen vacuumpomp aan te pas hoeft te komen.

19. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    fijn dat het beter gaat met Sem!! joehoe

ik kijk niet zo prettig terug op de bevalling! wil hier dan ook een goed gesprek over met de gyn.

snoepen tja hier savonds vaak chips hmm.

en bell lekker he zuurbranden!! beker warme melk miss wat.
    denk dat die reep choco de boosdoender is hahahaha.

Hier vanmiddag naar mijn moeder geweest de carnavalsjurk voor Anne opgehaald zal vrijdag even foto maken is een hele mooie jurk geworden ben trots op mijn moeder.

ik heb net echt een giga schop gevoelt voor het eerst schrok ervan waren tot nu toe alleen plopje

en vliezen breken is idd plop en en plons ging bij Ellise zitten op de wc en toen gebeurde het. omdat ik toen 34 weken was schrok ik heel erg omdat je het dan nog niet verwacht.
    bij wesley hebben ze de vliezen gebroken bij 4 cm ontsluiting. daarna waren de weeen een hellllllll

Deel Deze Pagina