Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Gaaf zo'n schop. :):)

En idd voor het breken van de vliezen stelde de weeen vrij weinig voor, maar daarna..........................

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Waaaaaah, ik zei net tegen manlief dat ik geen chips in huis had gehaald omdat we het anders toch weer gaan opeten, jah logisch haha... maaruh ik had zo'n lekkere trek dat ik zei: we hebben nog wel bitterballen in de vriezer... maar dat was al ruim een uur geleden. Heeft ie net stiekem de frituurpan aangezet en komt nu met een schaaltje bitterballen aanzetten:$ Te lekker, maar oooooh zo slecht hihihi...

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hmm, ik heb hier nog kip dingen in de vriezer liggen, maar ja voor de oven warm is. Toch maar niet doen :)

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wow Stijn is al weer 13 maanden vandaag.

Men, wat gaat het snel zeg!

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoop ik ook voor je!!!

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    aaa lekker haha heb er ook zin in maar ja vriend is op dieeet haha zullen we maar niet doen en is ook beter voor me buik denk ik;)

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik kreeg pas weeen na het breken van mijn vliezen...Die braken om 4 uur, weeen begonnen om 7uur...........

Vind het soms zo oneerlijk/vervelend dat sommige zo'n easy bevalling hebben en andere echt een "hel"....

Ligt natuurlijk ook aan je gezondheid, ligging van kind, je zwangerschap en uiteraard je pijngrens enzo...Maar toch....

Er zijn zulke grote verschillen!!!

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ahhhh, wat lief van je man!!! Lekker!!!

Hmmm, jullie zijn ook lekkere samensnoepers???

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Stijn is trouwens al een maand verkouden en de laatste dagen weer meer aan het hoesten (werd net ook wakker van een hoestbui) en hij heeft vieze oogjes.
    Hij heeft verder geen koorts of zo en is gewoon vrolijk, maar twijfel of ik toch niet langs de ha zal gaan. Weet niet of hij wat kan doen voor hem.

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ja, Nelta....
    Voel een twijfeling!!!.....
    Wel oven aan, niet oven aan, wel, niet, wel, niet!!!

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mamamia, lief van je man, maar slecht voor je lijn!

schoppen...ik voelde van de week ook ineens hele harde trap! en nu is het wee rheel rustig... maar maak me er geen zorgen om, tis nog vroeg!

ma is niet thuis! naja, mn pa was er wel en die was vol lof over daniel! hij was zo lief enzo, eet en slaapt goed en hij word helemaal hyper als zn tante karin weer uit school is:D en tante marije heeftie lekker ondergeplast:D door zn luier heen. Wou dat ik er bij was! kan me dr reactie levendig voorstellen:D IIIIEEEEEH!!!!:D

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah Dinandje werd net wakker, Manlief had hem ff mee genomen naar beneden, valt hij na 5 minuten op de bank in slaap, de kleine schat ligt nu naast me op de bank te slapen hihi:p. Hij ligt er zo lief bij!

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Sem hoest ook al heel lang de HA doet er hier niets aan want hij is niet benauwd enz.
    Maar het kan nooit kwijt om het effe na te laten kijken toch

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zolang hij koortsvrij is en gewoon vrolijk is en goed eet/slaapt/drinkt....zal de huisarts niet veel doen denk ik....

of hij moet echt superlast hebben van slijmvorming ofzo.....Vieze oogjes deppen met wattenbolletje met uitgekookt water...maar verder ook geen andere tips daarvoor!

Wel vervelend!

Spray je zijn neusje wel met bijv spray van vsm?
    Ik heb bij Aidan ook van vsm druppeltjes gegeven voor verkoudheid....Heeft volgens mij super geholpen want is er al helemaal vanaf....(of had gewoon een lichte verkoudheid, kan natuurlijk ook...hahahaha)....Maar hij was van het weekend zo ontzettend verkouden, niet normaal meer...En nu is het over!....

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    voel me zo verdrietig dat daantje er niet is dat ik zelfs geen chips wil:( wil alleen maar slapen en huilen nu! maar wim en cor zijn allemaal aan het boren enzo dus dat gaat ook niet! huilen wel, maar slapen niet;)

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat hoesten is hier niet anders! Mja als hij nu gaat hoesten, doet dat pijn aan zijn oortje, dus dan is het heel zielig huilen. Zijn ontstoken ogen zijn gelukkig alweer een tijdje over! Maar het lijkt inderdaad net alsof je van het een in het ander rolt!

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Dikke knuff!!!

Is ook niet niks...Een nieuw schip, druk aan het verbouwen, een beebje in je buik en Daniel lang weg....De hormonen maken overuren!!!

Gewoon ff lekker huilen, dat lucht vaak ff op...En dan straks even fijn knuffelen met Wim....En lekker slapen, dan ben je zo weer een dagje dichter bij Daniel!!!.....

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja idd, nu viel die van mij wel mee, ik vond die vacuumpomp niet heel erg (natuurlijk had ik het liever zelf gedaan), maar ik was zo blij dat het einde in zicht was.
    Maar je hoort ook genoeg vrouwen die bij een sterrekijkertje een ks krijgen.
    Moest wel lachen om mn schoonmoeder, zij had echt met me te doen. Nr 5 (van de 9) was bij haar een sterrekijkertje en dat was de zwaarste bevalling. Ik vond het allemaal maar overdreven, dat een hoop mensen vonden dat ik zware bevalling had gehad. Zat lekker op mn roze eh blauwe wolk toen.

Maar ik hoop wel dat die volgende wat makkelijker gaat.
    (zonder rugweeen, stagneerde ontsluiting en vroege persdrang, allemaal gerelateerd aan een sterrekijkertje) Tja maar een paar procent van de kinderen wordt zo geboren en het heeft niks te maken met de vorm van je bekken te maken.

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Nee, wordt te laat.

Blijf sterk :):):):)

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja net was hij wel ff benauwd en het klonk een beetje als zn bronchitis hoestje.
    En aangezien dat bij ons wel in de familie zit.

Twijfel

Deel Deze Pagina