Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ah meid, laat het lekker even de vrije loop! Is niet raar toch, je bent mega druk bezig nu en mist Daniël! Daarbij komt, hormonsters doen ook een hoop!

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Een hoop van je ervaring is ook te verklaren vanuit je psyche!

Ik persoonlijk ben een nuchter iemand, zo van: dit moet nu eenmaal dus ff doorzetten....

Op het moment dat mijn weeen begonnen ben ik in mijzelf gekeerd en heb ik dmv een bepaalde ademtechniek in een soort trance gegaan....Dit heeft ervoor gezorgd dat ik binnen een paar uur al kon persen...Ik hield heel erg voor ogen dat ik wel kon gaan zeuren, zuchten, kreunen, schreeuwen...maar dat dat vooral verspilling van gezonde lucht was....

Maar ik heb makkelijk praten met mijn relaxte bevalling...Misschien piep ik wel heel anders bij een eventuele volgende....

Maar ik denk wel dat je onbewust vanuit je psyche bepaalde dingen beinvloed!

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    straks op bed:) mn broer hoeft het niet te zien:)

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @ bevalling op zich was ie wel zwaar maar heb er geen trauma aan over gehouden. Zou hem zo weer over doen...
    Hier braken de vliezen vanzelf in bed vond het een raar gevoel dacht eerst dat ie schopte maar het was heel laag in me buik dus dat kon eigenlijk niet. ik wou verder slapen want had me rust hard nodig aangezien ze me de volgende dag zouden inleiden. Toen ik me omdraaide stroomde ik leeg haha.
    Ferry stond in de badkamer want die kon niet slapen en wou naar beneden gaan dus ik riep hem hij een beetje geïrriteerd ga nou maar slapen ik ga naar beneden ik zo ja maar me vriezen zijn gebroken haha dat was een raar moment hoor. Ik iets zoeken voor al het vruchtwater werd dus een handdoek(niet bij nagedacht dat ik kraamverband had)ik naar beneden het zh bellen kon ik gelijk komen. Ik zei tegen me vriend nou ik ga me aankleden he hij zo kan ik nog effe koffie drinken ik zei ja doe maar rustig haha. 1 min later kwam ik naar beneden wat doe je nu!!! zat ie met een grote mok koffie tv te kijken haha..
    In de auto kreeg ik gelijk heftige weeen om de 5 min.
    Na 12 uur was me schatje er dan eindelijk.

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Anders morgen ff ha bellen....Je vragen voorleggen, kijken wat hij/zij zegt!

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Sprayen met zoutoplossing, vandaag weer begonnen met tussikind druppels van vsm.

Oogjes hoef je trouwens niet schoon te maken met uitgekookt water, mag gewoon kraanwater zijn.
    Vraag morgen wel ff aan de oogarts of het slim is om ab oogdruppels te gebruiken, doe het liever niet te snel, maar hij heeft er nu al een 1 maand last van en met die druppels is het altijd zo weg.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja, dat is wel een goed plan.

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Tussikind bedoelde ik idd...Gebruik ik ook bij Aidan....

Oke, mag dus gewoon kraanwater!...Thnx voor de tip...!

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tussikind helpt volgens de ha alleen om de keel te verzachten, maar echt de oorzaak van hoesten pakt het niet echt aan helaas.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En nooit, maar dan ook nooit de tip aannemen om het met babyshampoo schoon te gaan maken. Die tip kreeg ik bij de HAP, met als gevolg: haarvaatjes die kapot springen in het oogje en er dus een beetje bloed uit zijn oogjes komt. Vreselijk naar gezicht.

Ik heb 2 dagen later zalf gehad van de dokter en toen was het ook zo over!

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoestdrankje???
    Al is dat vaak alleen maar bij kriebelhoest....Het verzacht het iig wel, waardoor het geirriteerde weg gaat en de hoest minder kan worden....

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Die mannen ook he haha.

De mijne na me bevalling ik bel hem op wanneer kom je met Arun. Hij zegt ik ben moe ben laat naar bed gegaan??????????????????????? Was om 0.45 bevallen hij was weg om 2 uur, Is niet eens even lekker bij me gebleven was meteen zielig en alleen:x Ik belde hem pas om 10 uur smorgens. Denk je dat ik die nacht geslapen had haha. Mannen.:p

Net een bevalling achter de rug ik dacht nou ja mannen:p

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Oehhhh, das echt slecht (sorry dat ik het zeg).....
    Had die van mij niet moeten proberen, ik zou echt woest zijn!!!.....:x ......

Meid, het zit je niet altijd mee met die vent van je!!!....

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Babyshampoo is een tip van vroeger bij vieze ooglidrandjes.
    Tegenwoordig is de samenstelling veranderd en irriteert deze idd juist de ogen nu.
    Maar dit is pas sinds een paar jaar. Toen ik net werkte, gaf ik ook wel een deze tip (niet bij baby's hoor, maar ook volwassenen kunnen regelmatig last hebben van ontstoken ooglidrandjes).

Masseren van de traanpunten helpt trouwens wel goed, deze zitten nl vaak verstopt met prut, maar ja Stijn laat dat niet toe.

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, ben omgekleed en zit nu lekker met laptop op "bed" misschien nog ff filmpje kijken ofzo. Heb wel lekker doosje zoute drop naast me staan, heb heel dag al keelpijn:(

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Dat had die van mij ook niet proberen idd. :x:x:x:x:x
    Kan me ook niet voorstellen dat hij dat had gedaan, was zo in de wolken met zn kleine man, kan me ook niet voorstellen dat je dat niet zou zijn.

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmmm, die tip heb ik vorig jaar nog gehad van de oogarts!!! (heb een chronische oogontsteking)....:(

Ik trouw gedaan...Iedere ochtend en avond met zwitsal babyshampoo schoonmaken, maar het hielp helemaal niks.....

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nouja, bij een volwassene kan ik het me nog enigszins voorstellen, maar die kleine tere babyoogjes, had echt medelijden met hem! Hij begon al te piepen als ik met een washandje kwam aanlopen, heel zijn ogen rood en dik!

Nee dat masseren van de traanpunten is hier toen ook niet gelukt hihi:p.

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ferry was echt ne geweldige vriend tijdens de bevalling behalve toen die zijn moeder ging bellen tijdens de weeen haha toen heb ik hem wel effe vervloekt.
    Maar ik was zo zwak naar de bevalling kon sem niet goed vasthouden want ik trilde zo erg. Hij heeft wel een half uur met sem in zijn armen gezeten helemaal verliefd te kijken haha hij snapte er niets van geloof ik

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Thee met honing wil ook wel eens verzachtend werken.

Meid, als je vannacht lekker slaapt en goed slaapt, voel jij je morgen weer als herboren!

Deel Deze Pagina