Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hier eindelijk weer internet was een storing in de hele straat vandaag niemand telefoon of internet niet erg handig als je een eigen bedrijf hebt enz.

Voor de rest heb ik dus al weer behoorlijk last van bi huisarts zei als je op deze manier verder gaat kom je nog helemaal plat te liggen dus nu toch maar hulp gevraagd met boodschappen doen lukt me gewoon ook niet. Gelukkig wil een goede kennis van ons nu elke week met me mee

Heb zin in zondag mijn Oma word 85 is een hele leeftijd!!

Heb de moeder van anne vanmiddag heel duidelijk gemaakt dat wij niet willen dat Anne ooit nog weer zonder cap op een pony gaat zitten. Is en blijft een dier.

Ga mijn bed op zoeken heb ook nog eens last van keelonsteking dus kan de slaap wel gebruiken op moment.

tot laters

2. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    mamamia wat een mooie baby zeg!! Gefeliciteerd met je achterneefje..

Voel de kleine hier ook al goed in mijn buik net een vlindertje

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mamamia mooie baby je achterneefje

Mir5555 prettig dat iemand met je boodschappen wilt doen en alvast gefeliciteerd met je oma.

Super m fijn dat het zo goed ging.

Donder wat een dag zo te horen, Zweet zeker op je rug met zo iets, En dat in die parkeer garage pfff niemand die even helpt pff. En leuk dat ze zo leuk reageerde op de ballen ect ect.;)

Lilalief fijn dat het z.n leuke dag is geworden met de verjaardag van Lila;)

Gup toch leuk dat je bezoek krijgt het is en blijft een eerste verjaardag dubbel van genieten, En zeker leuk als je als nog bezoek krijgt.

Jodelahiti ik snap het hier ook geen baby meer. Het is goed zo.;) Hier dan.

Nelta wat er met jou was? Dacht alles goed haha.;)

Knor met jou ook toch,??;)

Hier de kids liggen op bed Arun is net naar bed morgen weer voetbal. Gezellig haha. Vriend licht ook op de bank te slapen heerlijk rustig dus.

Wel laat achter de laptop. Arun had hem even in gepikt.;)

Fijne nacht voor iedereen. En lekker slapen;) I hope so vanacht was het weer vier uur voor Karishma flesje er in en ze slaapt gelukkig daarna wel verder. De boef;)

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nelta, de visite intresseerd daniel niet zo veel, hij heeft het te druk met spelen!

SM: leuk, meer zelfstandigheid!

knor, als je alleen met een kindje van 11maanden komt betaal je ook gewoon

donder, leuke banner! maar niet echt een relaxe dag gehad dus...

lila vond de slingers dus ook leuk!
    ik heb trouwens leuke foto van het moment dat daniel de kamer binnenkwam lopen en de slingers/ballonnen zag! zo schattig!

mamamia, van je nicht? mooi kindje!

mir, knuffel voor jou! en gaaf dat jij je beeb al voelt! ik nog niet, maar ben ook nog niet zo ver als jou

@hier: daniel is echt helemaal dol op zn duplo! is het enigste wat hij vandaag heeft gekregen:D 3 dozen. En mn ma had dezelfde gekocht als wij erbij hadden gedaan, maar die gaat ze nog proberen te ruilen morgen

5. mammamia

mammamia Niet meer actief

He,

Nee, men nichtje is nog steeds niet bevallen. Ze is bijna 41 weken nu:$ Dit kindje is van een neef van me. Hij is getrouwd met een Afrikaanse vrouw.

6. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen allemaal,

Zo weer een aardig nachtje erop zitten. Alweer de 2de op rij dat Bram slecht slaap en dat hij het om 0.30 op een huilen zet ivm zijn verkoudheid en hoesten. Wel vermoeiend als je gewoon moet werken. Maar goed het is niet fijn voor de kleine als je niet door je neusje kan ademen en jezelf wakker hoest.

Donder dat was nou niet een dag met meevallers voor je. Wel lief dat meneer agent het op een waarschuwing hield. En wanneer vieren jullie ylva haar verjaardag?

Gup fijn dat je toch nog visite heb gehad. En dat daniël zijn duplo er leuk vind.

Lilalief veel plezier morgen met het optreden. Ben benieuwd naar de verjaardagsfoto's van lila.

Mirr een dikke knuf voor jouw. Bah zeg nu al last te hebben van bi.

Pnirmal veel plezier bij arun zijn voetbal wedstrijd vandaag.

7. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Oh ja toch nog even ego ;)

Ik ben in 2 weken tijd nu weer 2 kilo kwijt.:)
    Totaal is nu 4,5 kilo in 4 en een halve week. :D
    Ben toch wel een beetje trots. Op mezelf

8. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Heho lekker weekend!!!!

Wat een lieve baby zeg, op die foto! Waaaaa dat geeft toch wel vreemde gevoelens! Ik ben pas 34.... T kan nog....! Hihi nee hoor

Donder, wat een dag zeg,goed dat het einde van de dag toch okee was

9. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    :D goed zo!!!!!!!!

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah mammamia wat een mooi ventje. Pfff 41 weken, men moet er niet aan denken. Vond de 37 weken bij Dinand al lang zat. Hoop het dit keer toch wel iets langer vol te houden hoor hihi:p.

Jeeej goed zo ladytijger:D. Ben trots op je:D. Nu proberen vol te houden:D.

Aaah dnder, jij hebt dus gister ook een vermoeiende dag achter de rug gehad. En wat aardig van die meneer je geen bon te geven! Dan heb je een goeie getroffen hoor!:).

@ hier: Manlief is aan het werk, Dinand ligt op bed en ik zit even lekker achter de laptop. Ga he-le-maal niks doen vandaag! Gister een druk dagje gehad. Boodschapjes gedaan, samen met manlief eten gekookt (was erg jummie jummie, vond Dinand ook hihi:p), en daarna brak op de bank alle was gevouwen. Misschien vanavond naar een verjaardag toe, maar denk niet dat ik er heel erg veel puf voor heb. Ach we zien wel.

11. mammamia

Goedemiddag,

Hier vanuit Nunspeet, ben nu bij mijn ouders. Die zijn ff boodschappen aan het doen en Etienne ligt op bed.

Heb niet echt 'puf' meer om alles terug te lezen, dus babbel vanaf hier weer verder:D

Hoop dat alles goed gaat met iedereen en de kindjes?

Fijne dag allemaal!

XxX

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Net terug van boodschappen doen Karishma ligt net op bed.

Arun is met zijn vader mee een nichtje van mij naar Amstelveel brengen voor een auditie. Voor een rolletje zou leuk voor haar zijn.

Ben toch niet naar voetbal geweest, Arun huilend in zijn bed z.n pijn in zijn knie. Heb hem lekker bij me genomen para gegeven en hijheeft heerlijk bij mij op de bank geslapen. Heerlijk die lounge banken. Zijn ze tien gaan ze nog huilen raar he. Lekker geknuffeld met hem kusjes aaien kortom moeder zoon momentje. Hoop dat hij maandag weer naar de training kan. Gisten op school tijdens voetballen getakkelt en een blauwe knie vandaar geen wedstrijd vandaag.

Nu heerlijk aan een stukje boterkoek koffie laptop de mijn geheim en even genieten straks even naar mijn oma. Die is ziek bijna 81 haar suiker is te hoog en ze wil niet naar het ziekenhuis hoe ouder hoe gekker. Ach ze is nooit een makkelijk mens geweest. Wel altijd gek geweest op kleine kinderen hoe groter hoe rotter ze tegen mensen doet.

Haha
    Doei

Tijger.
    O ja beterschap voor Bram en wees idd maar trots mooi een paar kilotjes kwijt,

Bellie ook even genieten van pauze heerlijk. doen wat jij wilt je bent zwanger als je geen zin hebt in een verjaardag gewoon lekker thuis blijven.

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nutspeet daar kwam ik als kind vaak. We stonden op de camping Elspeet en dan gingen we boodschappen doen in Nutspeet bij de Aldi maar dan praat ik over 1985 of zo iets hihi eewigheid geleden;)

14. mammamia

Haha, grappig. Toen was ik 3 jaar. De Aldi zit nog steeds op dezelfde plek:D

Sterkte met Arun en hopelijk slaapt Karishma een poosje. Hier eentje die in eerste instantie niet wilde gaan slapen, maar nu toch maar heeft opgegeven, hij ligt er erg schattig bij hihihi...

X

15. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Bellie nog even en dan heb je de 20 weken echo :D
    Mogen wij ook weten wat het is of hou je het geheim?

En ik ga het afvallen wel volhouden of laat ik het zo zeggen dat is wel de bedoeling;). Ik wil er nog 14 kilo vanaf ;):$

Pnirmal sterkte met arun.

16. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Mamamia, gezellig bij je ouders! Veel plezier nog

Bellie, wel leuk zon verjaardag maar phoe, ook vermoeiend! Doe het rustig aan. Ik ga zo die kleine lekker in bad stoppen, zelf douchen en dan met mijn joggingbroek op de bank hangen! Heerlijk!

Laditijger, gaat t met Bram? Is hij nog ziek?

Pnirmal heb je nog genoten van je rustige middagje ?
    Wat zielig voor Arun met zijn knie... Wel fijn dat je er een lekker moeder zoon momentje VAn maakt, is toch geweldig voor dat ventje!

Zo, ik ga eens naarboven met Oli

Laters!!!

17. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Jodel, Bram is gewoon goed verkouden en hoest veel.
    En heeft zijn mama ook lekker aangestoken.
    Maar verder is hij gewoon vrolijk alleen 's nachts dan hoest hij zich regelmatig wakker en dan gaat het alarm af ;) ( of te wel huilen)

18. Hoi,

Nou vandaag niet ongesteld geworden. Vanmorgen een kv test gedaan, maar in eerste instantie weer niets op te zien. Vanavond zag ik op de opgedroogde test echter wel weer een dun lijntje staan. Toch denk ik dat ik wel zwanger ben, ik heb gewoon ook echt het gevoel zwanger te zijn!

19. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

O Bloempje, spannend!!! Hier wilden we ook voor een 2e gaan maar hebben het even in de koelkast gezet totdat we ons weer beter voelen. Ga maandag een afspraak maken met maatschappelijk werk. De HA zei al dat het heel vaak voorkomt en dat het vanzelf wel goed komt maar ik wil een duwtje in de goede richting hebben dus dat doen we dan maar. Ben benieuwd

20. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Spannend bloempje :)

Deel Deze Pagina