Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat rot dat Benthe ziek is geweest. rvvirus is echt een rotvirus. Mir5555 je meisje ziet er uit als een prinssesje
@nelta in de zomer van 2008 had ik heel veel blauwe plekken en bloeduitstortingen over mijn hele lichaam. Op tenduur naar de HA en moest met spoed bloedprikken. In het ziekenhuis deden ze een testje en dan mocht het 1 a 2 min blijven bloeden.. maar na 10 min was het nog niet gestopt.. Dus internist erbij. Moest bloedprikken toen waren ze 3 op de 150! ik moest een half jaar aan de prednison. (klote middel) hierdoor gingen ze mooi omhoog en zat na een paar weken goed. Eenmaal toen de prednison was afgebouwd werd ik snel zwanger waardoor mijn waardes rond de 265 zaten prachtig dus. In december op controle.. terug gezakt naar de 53. en sinds dien gaan ze omhoog en dan weer terug naar de 53. 17 jan had ik er 77 en nu 86. dus goed voor mijn doen. Mijn wondjes verschillen met lang bloeden ligt eraan hoe laag ze zijn. Mag ik jou nu vragen wat je slechte ervaringen zijn...? Tonka GEFELICITEERD!
Wat is het toch een mooi meisje, Mooie sprekende ogen. Daar moet je de jongens bij weghouden later Hier alles ook oke. Karishma is vanacht heel even gekomen flesje gedronken en is verder gaan slapen. Tot 7.15 Dus niks te klagen. Arun ben blij dat die maandag weer lekker naar school gaat hij verveeld zich te pletter. Mama mag ik naar de bibiotheek ja schat maar wel samen met een vriendje( vind het eng nog helemaal alleen te laten gaan) samen sta je sterker. maar hij gaat niet kijken of zijn vriendje thuis is tja ik ga het ook niet voor hem doen haha. Kortom maandag school Karishma zit nu haar stukjes brood netjes via de grond te gooien en of op haar bordje te doen en ze kijkt te gelijk het zandkasteel o nu gooit ze ze allemaal op de grond haha.
Mijn vader is overleden aan acute leukemie, de vorm waarbij de bloedplaatjes zijn aangedaan. De eerste symptomen, waren bij hem 2 dagen achter elkaar een wondje dat maar niet wilde stollen. Vandaar dat ik altijd een beetje huiverig ben als ik dat soort dingen hoor. Ik wil je trouwens niet bang maken . Bij hem verliep het verder heel anders.
Goedemorgen! @ Mammamia: Tja, das ook een manier van uitmaken!!! Wat ontzettend asociaal zeg....Ik had hem nog wel ff een bezoekje gebracht!!! De l*l !!! @ Melek: Wat fijn dat je gesprek goed is gegaan!!! @ Ninja: Hoest vandaag met Sem??? Vind het zo erg voor jullie!!! Gatsie Gatsie Gatsie, houdt de ellende nou nooit op!!! Dikke knuff!!! En nog wat gehoord mbt jouw eventuele verzakking? En als dat zo is, wat zijn dan consequenties??? @ Belliebel: En? Al een keuze gemaakt??? @ Super Mummy: Jij moet gewoon een geboorte-cc winkel beginnen!!! Zodra je bij iemand gaat kramen zeg je heel luid en duidelijk dat jij wel voor de versnaperingen kunt zorgen!!! 2 vliegen in 1 klap!!! Tja, wanneer je ze dan moet maken weet ik ff ook niet....maar het is een idee!!! @ Nelta: Pfff, weer vroeg geweest vanochtend! Balen!!!.... Dadelijk lekker ff naar buiten, ja het zonnetje schijnt weer goed...maar het is wel bere-koud!!! En jeetje....Jij hebt jong je vader verloren!!! Heftig zeg!!!.... @ Tonka: Ontzettend gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan!!! Wow!!! @ Mir: Ahhh, wat lief...een prinsesje!!! @ Zieken: Ik vind wel dat er veel kleintjes flink ziek zijn zeg!!!....Pff, rotvirus!!! @ ....uhhhhhhh
Zo, ben weer bij! Vanochtend werd Aidan om 7.30 wakker, dus dat was heerlijk!...Heerlijk muesli op (dit vind ie HEERLIJK!!!) en daarna gespeeld in de box (jippie, hij wilde er weer in!).... Daarna nog ff met de duplo gebouwd en fruit gegeten terwijl de teletubbies opstonden (dit doet de gastouder altijd aangezien alle 4 de kindjes dan fruit moeten en die zijn al wat ouder dus zet ze teletubbies op!)...Aidan wil nu geen fruit meer als de teletubbies NIET opstaan...hahahahaha, zit hij te wijzen naar de tv...dus ik kijk het nu ook noodgedwongen, Aidan vind het prachtig...Vooral dat zonnetje met baby-gezicht erin...hij lacht zich kapot en wordt helemaal wild... Daarna is meneer gaan slapen, dus ligt er nu een uurtje in! Zometeen visite voor de lunch.....en dan komt manlief thuis en is het weekend!!! oftewel: CARNAVAL!!!.... Aidan in zijn apenpakkie, ben benieuwd!!! Fijne dag vandaag!!!
@nelta Jeetje wat erg van je vader. Je maakt me niet bang Thijs liegt nu even te slapen! kan ik rustig aan verder opruimen. Vriend vanavond weg naar vriend en ik krijg 2 vriendinnen op bezoek! Tot straks!
Zo ik heb Stijn om 8 uur weer op bed gelegd en hij ligt er nu nog steeds. Volgens mij is het eindelijk wakker aan het worden. Zelf lekker bezig geweest hier. Wassen, stofzuigen, dweilen, keukenkastjes uitruimen (een hoop spullen die over de datum waren weg kunnen mikken) en gelijk de kastjes gesopt, lasagne gemaakt voor vanaaf alvast en nu nog ff genieten van mn opgeruimde huisje, voordat Stijn wakker wordt. Knor, wat is Aidan een bijdehandje met zn teletubbies. En we willen natuurlijk wel foto's van Aidan als aap.
@ Knorretje hahaha ja je verzint t wel hihihih!! Eerst maar flink oefenen met verschillende soorten en stylen enzo... hihihi!! Enne we willen wel foto zien hoor van Aiden in zn apenpakkie @ Nelta owjee dat best heftig idd om dat mee te maken. @ Aadjuh oke dan is t voor jou doen dus een goede uitslag! @ Hier de kids net in bed gelegd. Zijn beide moe dus dan maar naar bed. Heb ik ook ff lekker tijd voor mezelf! hihiih Verder rustig aan vandaag..
Lekker Karishma ligt er net in. Maar jij bent je vader wel heel jong verloren. Je bent 24-15 dan was je negen hefig zeg. Zo even wat lekkers bakken voor mij en Arun. Patatjes met een ham/kaassouffle heerlijk. Mocht ze wakker worden krijgt ze natuurlijk ook hihih.