Ben eigenlijk ook heel benieuwd hoe jullie kindjes eruit ziet, af en toe zie ik wat voorbij komen maar mag ik vragen om een spam?
Tonka: whaaaaa wat geweldig. Super gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hopelijk zal alles voorspoedig verlopen. Zal zo even een foto spammen van Dinand! Verder even niet bijgelezen, tis veul! Iedereen bedankt voor de tips en de knuffels! Heb vanmorgen inderdaad de huisarts gebeld met de vraag of ik mijn B12 waarde en schildklier waarde mag laten checken. Toen de assistente vroeg waarom vertelde ik haar dat ik het zonde zou vinden als blijkt dat misschien wel 1 van deze 2 waardes helemaal niet goed zijn en ik dus AD voor niks slik. Ze zou gaan overleggen met de HA en moet tussen 2 en half 3 terug bellen of het mag ja of nee. Het lijkt mij toch dat dat geen probleem moet zijn! Verder ook de VK gebeld. Haar hetzelfde verhaal verteld. Echter lijkt het haar verstandig om de AD wel te gaan slikken. Ten eerste omdat het de lichtste vorm van AD is, ten tweede omdat ze nog nooit een kindje had gezien die er na de bevalling eventueel problemen van heeft ondervonden. Ten derde zei ze nog: hoe jij je nu voelt is helemaal niet goed voor het kind. Geen enkele vorm van medicijnen is goed tijdens een zwangerschap, maar als jij je door de AD weer goed voelt, zal je kindje dat automatisch ook meekrijgen en zich goed voelen. ben alleen zo bang voor de bijwerkingen. Maargoed, ik denke r dus toch overna om het dan maar te gaan nemen. Mocht ik mezelf helemaal niet goed voelen dan bel ik gewoon op om te zeggen dat ik er mee stop! Ik zal hoe dan ook onder begeleiding blijven staan, dus dat komt wel goed. Nu wacht ik nog wel even af wat mijn HA straks te zeggen heeft! Kunnen jullie trouwens stoppen met het vitueel doorsturen van die buikvirus. Dinand is ook getroffen! Hij had wel de grootse lol vannacht. Dinand was vannacht aan het spoken. Manlief er 2 keer uitgeweest, de 3e keer ben ik gegaan. Ik rook al een zurige lucht, dus dacht dat hij gespuugd had. Maar dat was zo weinig wat ik zag zitten op zijn slaapzak. Tot ik die slaapzak open deed. MIJN HEMEL, alles zat onder de poep. Jakkie bah! Echt diaree. Heel zijn benen zaten onder, het zat helemaal vastgeplakt, jech! Kind schoon staan poetsen, en hij had de grootste praatjes. Tja, zo zou ik ook protesteren om te gaan slapen. Na alles schoon te hebben gemaakt en hem een klein flesje melk gegeven te hebben issie weer lief gaan slapen. Vanmorgen nog 2 keer zo'n dunne broek gehad. En het gekke is, is dat je die broeken amper ruik. Vandaar dat manlief de eerste 2 keer niets rook vannacht. het moest kennelijk eerst goed zijn slaapzak intrekken whaha. Dat ding ligt nu te weken en gaat zo de wasmachine in. Hoop dat ik die geweldige bruine vlek er nog uit krijg. Het is er helemaal ingetrokken. Mja, vanish doet wonderen! Ben trouwens blij dattie een slaapzak aan had. Ik denk dat anders de muren onder de poep had gezeten. Hij drinkt verder nog heel goed. Eigenlijk heel erg veel, eten doet hij ook goed, dus tot zover lijkt hij er nog geen last van te hebben. Oh, tonka, hier komt Dinand spam!
Heb nog even snel terug zitten bladeren, las dat er foto's van benthe opstonden hihi! Wat een koppie met haar heeft ze zeg! Lekker vrolijk meiske zo te zien. Gaat hard he! Ja, ik ben het langst zwanger van alle meiden hier. Was niet geheel gepland, maar wel zeer welkom hoor! Ik ben alweer aan het aftellen! Moet zeggen dat de tijd giga snel gaat. De eerste 20 weken vond ik vreselijk lang duren bij de zwangerschap van Dinand, nu zijn ze voorbij gevlogen. Heb je al last van kwaaltjes?
Nou, ga zo mijn wafelijzer eens uitproberen hihi. Wilde ik gister al doen, maar ben er niet aan toegekomen! Hopelijk smaken ze een beetje hihi.
Zal wel toch haha. Ik zit hier aan de patatjes. En ja wel hoor Karishma is sneller wakker dan normaal als of ze het ruiken dat er wat lekkers klaar gemaakt werd haha. En nog iets positiefs vriend is thuis heeeeeeeeeeeeeerlijk ahaahhahahahaha ga uit me dak zo blij hhahaha. En vervelend trouwens dat Dinand ook de buikgriep te pakken heeft. Grrrrr. Hoop dat het niet erger word.
Wat een lekker ventje. en je vertelde dat je uit zuid holland kwam welke plaats als ik vragen mag haha ben niet nieuwsgierig. hihih
Leuk ventje is Thijs aadjuh! Nou ik heb de beslag al weg gegooid, wat zijn die wafels ranzig zeg, gadverdarrie. Morgen maar eens kijken voor een goede mix!
Jammer van de wafels! Is het moeilijk om dat te maken? Ik kan alleen gewone cake, koekjes en appeltaart maken!
Bellie, wat is AD?? 20 weken al geweest, jee hard ga jij!! Hoe ik me voel, eigenlijk gewoon zoals het ontzwangeren was maar dan met wat steekjes in de liezen en misselijkheid erbij. Nu ben ik ook al een paar weken geveld door verkoudheid maarja, mag natuurlijk niets slikken hé. Dinand wat een grote jongen al zeg en wat kijkt ie lekker uitdagend en vrij in de camera, lekker boefje volgens mij Stijn is ook al een hele kerel die weet wat hij wil! Zeg Pnir, waar is jou baby gebleven? Zie een wijs peutertje met een heerlijk eigenwijs toetje, dat wel! hahaha Thijs wil duidelijk wel meer van zulke leuke aktiviteiten, de lol druipt letterlijk van zijn lekkere snoetje Prachtige kindjes allemaal, die van feb. 2010 zijn allemaal gewoon heel goed gelukt als je het mij vraagt Helaas wil Benthe geen staartjes of knipjes, die gaan er sneller uit dan mama ze erin heeft. En ja, de aanhouder wint zeggen ze. benthe herhaalt deze handeling gerust meerdere malen achter elkaar! hahaha
Die Benthe hihih. Karishma is een echt meisjes meisje tot nu toe. Ze kamt al zelf haar haar hihih. En idd ze kijkt zo super eigenwijs haha, Dat is ze dus ook hihi. Ze zijn zeker allemaal gelukt de feb kindjes 2010 mama.s hihih. Trouwens de kindjes uit november hihih 2000 zijn ook prima gelukt
hallo zo tussen de middag nog weer lekker bezig geweest met anne op te maken en haar haren te doen!!! denk dat ik me hier maar eens in ga verdiepen bruidjes doen of zo vind het z´n heerlijk werk. en wat is het heerlijk weer. ga nog even wat foto´s spammen