Ach Anne lekker naar carnaval, gaat alles weer goed met haar? Lila!!! Hé super meidje wat zie jij er lekker uit!!
@ Nelta: Wow, 4 uur geslapen!!!.... @ Belliebel: En? Wat zei de ha? Had je mijn mening al gegeven, maar denk ook dat wanneer ik in zo'n situatie zou zitten medicatie zou nemen. Dan ben je (als het goed is) en stuk relaxter en minder angstig...Dat komt de zwangerschap ook ten goede + dat je een veel mindere kans hebt dat je eventueel in een pd terecht komt!!!.... Wat je ook besluit: Het is JOUW besluit!!!...Volg je hart!!! En wat vervelend zeg, Dinand ook al aan de race!!! Vind het niet normaal hoeveel kinderen er al geveld zijn hier!!! @ Pnirmal: Karishma heeft gewoon een sensor in haar....Zodra er iets lekkers te vinden is, wil ze erbij zijn!!!....Is ze nog wel ff gaan slapen??? En wat fijn dat vriend thuis is!!! @ Mir: Wow, gaaf kapsel!!! En wat ziet ze er schattig uit!!!....
Zo.... Visite is weg (had Chicken hier van het forum op bezoek!)....Kinderen schelen 5 maanden....! Het speelgoed lag echt overal!!!...Ze hebben zo leuk samen gespeeld...En zijn naar de kinderboerderij gelopen!....Ze waren allebei erg onder de indruk van alle dieren! Aidan is gesloopt en ligt op bed. Ik ben ff lekker aan het surfen, ff lekker niksen!!!.... Dadelijk aan het eten beginnen en dan een klusavond!!! hihi!!! En dan CARNAVAL!!!....Jippie a jee!!!....
jah anne straalde als een echte prinses zo blij, ze was alleen minder blij toen ze uit school kwam ze had niet gewonnen met de modeshow, heb haar uitgelegd dat ze voor ons de mooiste prinses is wat er bestaat ( meestal winnen de kindjes uit groep 1 en 2) wat niet altijd redelijk is natuurlijk in de ogen van zoals bv anne. de leidster van de psz kwam bij me vanmorgen die vertelde dat ze elise voor het eerst had horen (praten) normaal zei ze nooit wat ook heeft ze gekleurd met potloden. dus het komt allemaal wel goed met haar. en wat een leuke lieve foto's van alle schatjes. zag er een voorbij komen met heel veeeeeeeeeeeeel haar zeg. wel erg leuk en lief. de rest is natuurlijk ook erg lief en schattig. ga zo maar even wat van de chinees ophalen of zo heb geen zin in koken. Heb sinds een week al last van harde buiken elke keer naar gevoel. de assistente vertelde mij dat ik het dan rustiger aan moetst gaan doen maar tja als ik smorgen al niet de kids kan aankleden en naar school kan brengen waar moet het dan nog heen. Probeer wel positief te blijven maar valt niet mee omdat mijn bekken en rug ook al zo slecht zijn. ga hier eind maart een erg goed gesprek over hebben met de gyn.
Haloo! @Tonka, wat leuk dat je zwanger bent! En dat je dat even komt vertellen hier! Gefeliciteerd. En hier is Olivier: Bekijk bijlage 134967 @Melek, heb zo'n beetje begrepen wat er aan de hand was... heftig zo! Maar fijn dat het een goed gesprek was. @Aadjuh, wat een lekker ventje zeg, jouw Thijs! Leuke foto! En goed zeg, zonder med. zo'n goede uitslag. Ik heb er de ballen verstand van hoor, maar als jij positief bent, dat is dat goed nieuws denk ik! : @Mamamia, wat een k*tstreek van die pindakaaskaart op valentijnsdag zeg?! Wie doet zoiets nou? @Ninja, heel veel beterschap voor jouw lieve manneke! Ik hoop maar dat hij snel uit het ZH kan... @Knor, ja ik ga wel carnaval vieren maar ik heb nog geen apenpakkie! Geen idee war ik dat nog ergens kan halen nu @Lilalief, gave fiets! Dat is net een rolls royce onder de fietsen Ik ga weer verder met koken, spullen pakken enzo. Zometeen naar mijn ouders. Dan zie ik mijn man ook weer, die heb ik wo ochtend voor t laatst gezien! En hoofdpijn... lijkt wel alsof dat snot van de afgelopen 3 weken helemaal verstopt zit in mijn voorhoofd. Bha...
AD is anti depressiva. loop sinds september te tobbe met een depressie/paniek stoornis. Het leek in december een stuk beter te gaan, maar helaas vorigeweek woensdag een flinke terugval gehad. Hoewel ik me de afgelopen dagen weer erg goed voelde wilde de VK, huisarts en psych dat ik dit toch wel ging slikken tijdens de zwangerschap.
knor, wat aidan met visite heeft, heeft daniel met eten als we bij anderen zijn! dan gaat hij vreselijk zitten viezerikken! ninja, hoe is het nu met sem? melek, fijn dat je je eigen in ieder geval niet beroerd voelt van de zwangerschap! boni, fijn dat je schoolkeuze heb voor jasmijn! koud: was het bij ons vannacht ook verschrikkelijK! hebben geen verwarmingen nu, die worden opnieuw gespoten. aadjuh, fijn dat het een goeie uitslag was! tonka, gefeliciteerd met je zwangerschap en gezellig dat je er weer bent! jammer dat je meisje zo slecht eet leuke foto's komen er voorbij! carnaval: wie doen daar allemaal aan? alle zieke kindjes: beterschap! mir, knuf voor jou! jodel, je kan niet gewoon in je eigen kleren gaan? geintje zo, vandaag schoot het klussen wel lekker op, als het goed is is morgen de kamer "klaar" en dan zie ik EINDELIJK mn jochie weer! de schat heeft vanmiddag opa geholpen met straten volgens ma kreeg pa de hamer niet meer terug
Nou, ben toch maar begonnen met de AD. VK belde vanmiddag nog even op! Erg lief van haar. Ze had het een en ander uitgezocht. De AD die ik nu heb is 1 van de lichtste soorten en ze hebben het meeste ervaring ermee. Ook zei ze dat het echt beter was als ik het zou gaan slikken, de kans is veel groter aanwezig dat ik na de bevalling in een postnatale depressie terecht kom. Iets wat ik echt niet wil. Plus daarbij is het echt veel slechter voor het kindje als ik last heb van die paniek en angst dan dat ik anti depressiva slik. Ze zei heel mooi: als jij je goed voelt, doet je kindje dat ook! Ook de huisarts gebeld. Mag mijn waardes laten checken. Mocht het zo zijn dat het misschien daardoor wel komt, mag ik zeer waarschijnlijk de AD weer gaan afbouwen. Maar de huisarts acht die kans erg klein. Mja goed baad het niet, schaad het niet! Heb vanmiddag dus mijn eerste halve pilletje ingenomen, en men ik ben er duf van. Voel me alsof ik een enorme winterslaap kan houden. Mja, Kleine man moest naar bed, grote man was heel braaf de keuken aan het poetsen, dus toch nog maar ff wat gedaan. Zo lekker GTST kijken en daarna x-factor lekker in me bedje kijken. Dinand heeft vandaag 6 poepbroeken gehad. Waarvan er 5 heel dun waren en 1 weer heel dik. Ben benieuwd wat de nacht ons brengt. Hoewel hij verder wel uber vrolijk is. Vanmiddag ook nog de eendjes eten gegeven. Een hele kudde eenden, Dinand vond het prachtig. Hij weet wat voor geluid een eend maak omdat ik wel eens dierengeluiden nadoe. ik zeg vanmiddag tegen hem: Wat zegt het eendje?...Kwaaaak kwak kwak kwak. Hoor je Dinand: kaaaaaaaa ka ka ka ka! Whaha superschattig!
Hé Aiden wilde wel zijn feesthoed op? Dappere en lekker ventje is het! Olli, mooie foto! Niet moeilijk met een mooi mannetje natuurlijk Het duo broer en zus, wow wat lijken ze toch op elkaar maar wel allebei een heel eigen gezichtje. Je mag trots zijn op je kindjes! Och Bellie wat naar voor je, nu als de AD je kan helpen. Een zwangerschap is geestelijk namenlijk ook zwaar en je hebt nog een mannetje. Moeilijke beslissingen maar je neemt vast de juiste, alles wat je met je hart besluit is gewoon goed! Elise aan het praten en kleuren, fijn!! Hoe gaat het lopen nu? En Melek ook weer aanwezig en zwanger lees ik? Van harte Melek!
@ Tonka thnx!! Ze lijken idd op elkaar. Duidelijk broer en zus, met vooral streken van mama whahah!! @ Bel je kunt je er idd duf/moe van voelen... ik voelde me toen ook zo moe... pfffff!! Hoop dat t aanslaat, en idd als je een postnatale dep. kan voorkomen... waarom niet?! Wel lief van je vk dat ze je nog belde, en idd als jij je goed voelt, voelt je meisje zich ook goed!! @ Uhhhh