Nou, speciaal voor Tonka: Bekijk bijlage 135030 En van harte! Las op hyves dat Sem nog in het ziekenhuis ligt, beterschap. Belliebel, hopelijk gaat de AD snel werken en heb je niet zoveel bijwerkingen. Knuf vanaf hier! Mir, Anne was mooi opgemaakt! Gup, alvast veel plezier met het knuffelen met Daniel Verder zag ik veel mooie foto's langskomen. Hier zo lekker erin, vannacht was ze toch weer even wakker dus korte nacht gemaakt. Hopelijk gaat het vannacht beter. Tandjes die we zien zitten zijn nog steeds niet helemaal door... pff. Maar goed, het gaat wel beter als 2 weken geleden, ze slaapt al meer nachten weer helemaal door.
O je dat is minder hoop dat die dan morgen naar huis kan. Boekjes Karishma is gek op boekjes. Hihih maar ook scheuren idd. Dames ik ga eens op tijd sluiten lekker op de bank tv kijken. welt en tot morgen Arun voetballen. doeii
Oh ja, en Donder, van harte bedankt voor het geld terug! Had niet gehoeven hoor.. had ook in de pot gemogen voor de volgende meeting haha.
Hey dames, tijdje niet geweest. Ontzettend druk gehad op het werk en thuis. Maar heb wel geprobeerd tussendoor vluchtig bij te lezen. Sem in het ziekenhuis?? Arm mannetje, las iets over blauwe handjes en erg ziek zijn. En nieuwe dames, ik dacht Tonka en nog een dame?? Welkom!! Melek, dus toch gelukkig de juiste beslissing genomen..hou je ons geregeld! op de hoogte van je zwangerschap? Bellie, dus toch begonnen met de medicijnen, knap hoor.
@ Bel, medicijnen goed zo. @ Sem nog in het ziekenhuis. Getver! Hoop echt dat hij snel weer beter is. De arme schat! @ Leuke foto's gezien! @ eh... ben het nu alweer kwijt. @ Ik zit nu bij mijn ouders. Ik ben vandaag bij vrienden wezen verven. Het is geen muurschildering geworden. De kamer moest eerst gewit worden. Nu lamme armpjes. Ik ga nu dan ook lekker douchen en naar mijn bedje in. hihi
Echt?? Het was de enige die ze hier hadden en ik had goeie recensies gelezen.. Ook proefrondje gemaakt, vind het met mijn lichamlijke gesteldheid heel belangrijk dat ik er goed op kan fietsen, kan natuurlijk niet zoveel hebben als een op en top gezonde vrouw! Er is nog een fietsenmaker en die had alleen een lelijke fiets en een te grote fiets. (ben maar 1m 63)
Goedenavond dames, Nog ff snel voor het slapen gaan een berichtje van mij, morgen weer een nieuwe dag. Lekker met de trein naar vriendinnetje toe die is jarig en haar zoontje wordt de 8e 1 jaar! @tonka: leuk je weer eens te 'zien' hier, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je? @bellie: goed van je dat je toch met de AD bent begonnen. Komt helemaal goed met jouw meid. Dikke knuf. en zooo schattig van Dinand en de eendjes nadoen hihi. Hier zegt Etienne boe of moeee als we vragen wat doet de koe? hihihi... @aadjuh: heb vorig jaar na mijn bevalling angst en paniek aanvallen gehad, dachten eerst aan een postnatale depressie. Ben in totaal 2 weken in het ziekenhuis geweest met Etienne en toen een weekje thuis en toen nog 5 weken in een pscyh. instelling zonder Etienne om te leren omgaan met mijn aanvallen. Medicijnen gekregen en therapien. Heeft me heel erg goed gedaan en na 3 maanden ging het alweer een stuk beter met me... @verder nog niet alles terug gelezen. Hoop dat alles goed gaat met iedereen. Ojah, rot voor Ninja/Sem dat het vanmiddag weer mis ging. Hopelijk sterkt hij snel weer aan en mogen jullie weer naar huis met hem! Knuf! @hier: vanmiddag keihard mijn middelste teen gestoten tegen de kruk op mijn werk. Had mijn schoenen niet aan, dus was erg pijnlijk. Is nu helemaal rood/paars/blauw. Kan er moeilijk mee lopen. Hopelijk is het morgen weer wat beter. en heb nog steeds last van mijn stuitje. Vorige week van de trap gevallen tijdens ski vakantie. Met mijn lompe skischoenen uitgegleden grrrrr... Nou, manlief ligt al op bed die is al 2 dagen niet fit en ik ga er ook maar eens bij liggen Weltrusten allemaal! XxX
Goedenmorgen. Hier was het een vroegertje half zeven. Karishma en Arun waren wakker. Zo voetballen en dan weet ik het nog niet Mamamia beterschap met je teen klinkt erg auwww grr. Fijne dag allemaal.
Goedemorgen, zo we waren gewoon eerder ons bed uit dan Stijn. Die kwam er pas om half 8 uit en zit nu samen met papa op de bank top gear te kijken . Hier zelf net een taartbodem in de oven gezet dus straks ff versieren. Taartje is voor morgen bij mn schoonouders, daar gaan we altijd op zondag een bakkie doen en normaal bakt me schoonmoeder taart (gewoon appeltaart, kwarktaart enzo), maar nu zou ik een keer een taartje bakken. Vanmiddag naar de verjaardag van mn zwager, lekker op de fiets denk ik maar. Ninja, hoe gaat het nu met Sem? Vannacht wel alles binnengehouden of nog steeds niet? Ik hoop het wel voor jullie. Gup, gaaf dat je kleine zo goed voelt. Vond dat altijd zo gezellig als je dan lekker rustig zat en de kleine lekker aan het bewegen was. En vandaag zie je Daniel toch weer? En die Amerikaaanse koelkasten zijn idd gaaf. Pnirmal, veel plezier op de voetbal; het is iig heerlijk weer om lekker buiten te zijn. Mammamia, auw je teentje, dat kan idd vrij pijnlijk zijn. Bellie, hoe voel je je nu? Of merk je nog weinig verandering? Hoe is het met Dinand? @boekjes lezen, hij kan het wel met van die dunne bladzijden, maar dan met ik wel goed opletten. Die harde kartonnen boekjes zijn idd makkelijker. @fotos, idd allemaal leuke kindjes en al de ondeugende koppies, geweldig.
Goedemorgen @ Ninja jeetje sem nog in t ziekenhuis! Bah!! Hoop dat hij snel opknapt en weer lekker mee naar huis mag!! @ Pnirmal veel plezier met voetbal hihiih!! Kan bijna niet wachten tot Devin gaat voetballen whahaha!! @ Hier wel redelijk geslapen, alleen nog koppijn door die verkoudheid... grrrrr!! Eerder een voorhoofdsholteont. gelukkig gaat t al beter als van de week maar pfffffffff!! De kids hebben overig prima geslapen. Dus dat scheeld... Devin is nu de boel bij elkaar aan t schreeuwen omdat hij in de box staat, kleine dondersteen. Dus er zo maar ff uithalen... Plannen voor vandaag: taartje bakken/vullen/bekleden, en aantekeningen van school ff controleren op compleetheid... En anders aanvullen... Verder lekker rustig dagje @ mi Casa
Guppekop, ik weet nog dat jullie naar een andere boot gingen maar daar zaten jullie nu toch al een tijdje of wordt de boel nu extra aangepakt voor de nieuwe bewoner? Fijn dat Elise zo goed gaat zeg! Super!! Benthe eet zo slecht omdat ze nog steeds erg ziek is. Ze is sinds ze ziek is al ruim een kilo kwijt en das best veel voor zo'n minivrouwtje! Heeeeeeeeeeel langzaam aan krijgt ze de eetlust terug. Al is ontbijt en lunch nooit favoriet geweest hoor. Benthe eet het liefst bloemkool gepureerd met een blokje ham Sem ook in het ziekenhuis? Ook RS? Beterschap!!! Hallo Mirthe en Renske, wat zijn jullie ook al dames geworden!! Lekkere blonde meissies
Moguh allemaal! Vannacht goed geslapen! Gisteravond begon ik erg angstig te worden en ben toen naar bed gegaan! Goede keus geweest! Voel me als herboren whihi. Nouja, weet niet of dat kan na een half pilletje, maar voel me nu goed! Niks geen angst te bekennen, merk alleen dat ik iets gespannen ben. Heb wat vaker last van harde buiken. Ze doen verder geen pijn, dus komt wel goed. Kleine meid beweegt er lustig op los, dus ook die vermaakt zich wel. Gisteravond was ze zo druk, kreeg een enorme trap. Manlief had op dat moment zijn hand op me buik, hij schrok zo van die trap (ik ook hihi). Hij zei meteen: dat gaat nog wat worden als je 10 weken verder bent! Vandaag weinig doen. Wat boodschapjes en vanavond eten bij vrienden in hun nieuwe huisje!