Ja pb en hihih wij houden wel onze monden hihih Spannend nog een paar dagen dan weet je het. Trouwens met Arun en Karishma heb ik er geen geheim van gemaakt. Met Arun wist ik het rond 27 weken wat het werd en met Karishma wist ik het met 17 weken inverband vlokkentest. En toen mocht de hele wereld het weten hihi. Ik had het met bijde fout. Met Arun hoopte ik op een meisje. En met Karishma hoopte ik op een jongen zo raar. haha. zij nog met Arun het is zeker een jongen. Nou zelfs ik zag ballen haha ze zegt nee het is een knul denk oeps hihih, Wel heel blij mee. En met Karishma kreeg de uitslag van de vlokkentest ik zeg het is zeker een jongen nee zegt ze een meisje gillen gillen hihih ik haahha Heel stom een vrouw wil graag een zoon maar een meisje dat wil jevaak ook gewoon waarom je kan je vaak spiegelen aan een meisje je snapt hoe meisjes in elkaar steken omdat je zelf ook een meisje bent. maar een jongens die zijn zo leuk echt appart om dat ook mee te maken. Spannend wat het met bijde woord hihih. Arun is een gevoelig jongen. Karishma is een kleine kattekop aan het worden haha echt een meid.
Fijn dat alles er goed uitzag! En fijn dat je een leuke dag gehad hebt. Ennuh hier hadden we 4 stukjes taart over hihi. 3 maal raden waar die stukjes taart in verdwenen zijn?
Wij wisten niet wat het werd, maar hadden een sterk voorgevoel voor een jongen en hoopten allebei wel op een jongen (meisje was ook goed geweest ), maar jongens zijn gewoon net ff wat stoerder. Voor de volgende heb ik eigenlijk niet echt voorkeur. Meisje lijkt me toch ook wel leuk, maar een jongen erbij voor Stijn is ook heel gaaf.
Nou bloem, het begint er idd aardig op te lijken...Zou gewoon dinsdag pas weer testen, als die test dan donkerder is dan die test van vandaag, dan weet ik bijna wel zeker dat het raak is. Dinand zijn eerste test die ik deed was ook verschrikkelijk licht en geloofde het echt niet. Plus daarbij zegt je gevoel het ook al! Mja tis nog even afwachten! Als je stiekem verder gaat kijken, verheug je er stiekem al een beetje op, of niet?
Nou even snel door de laatste blz heen gebladerd. Kletstantes. Kga zo ook het bedje opzoeken! Manlief ligt er al een tijdje in.
Slaap lekker allemaal ik ga ook doeiii O ja Belliebel jij hebt de laatste stukjes taart op gegeten haha
Ik, taart opeten, zou niet durven hihi. Ik eet mijn beschuit met roze muisjes op en ga ook naar bed whaha. Niet dat ik echt hoop op een meisje, maar vind roze zo'n gezellige kleur.
Goedemorgen Hier weer vroeg op!! Vandaag weer naar mn gezinnetje en pa-dienst. Dus ik hoop op een bevalling!! Het gezinnetje is super lief en alles gaat erg goed. Ze zijn ook erg tevreden over mij en vinden dat ik het best zonder 'de collega' kan... Mooi compliment als de kraamheer dat zegt... Met de kids gaat t goed. Met Jaylinn wat minder, heeft erg last van dr buikje en poepen gaat niet erg goed... ondanks lactulose. Mevr. eet ook haast niks... maar even naar de ha van de week. @ Bel ikke wil ook pb?!! Hihihi @ Gup leuk meisje!! @ Donder leuke foto's en taart!! Erg vrolijk!! @ Ehhhhh .... ik ga jaylinn aankleden en naar me ouders brengen en dan werken... Bye xxxx
Geen nieuws hier. Wel krampen gehad, dus kan ook een late ongie gaan betekenen. Mannetje was al weer moe, dus die licht alweer op bed. Toch wel fijn dat hij nog zo veel slaapt, hou ik een beetje tijd voor mezelf en het huishouden. Ga zo maar even strijken, die staat nu voor te verwarmen. Zijn er nog jarigen vandaag?
Zo net ff een paar cc's gemaakt. Ze zijn nog niet helemaal super, waren te hoog gerezen. Wel op zn kop gezet, maar plat werden ze niet. Muisjes