Goedemorgen allemaal, Hoe ist hier? Gup, weet niet of ik het al gezegd had, maar fijn dat alles goed was met de kleine en zou leuk zijn een meid Donder, gefeliciteerd met je vriendin haar zwangerschap! Zij was hier gisteren online of niet? Mouse? Bellie, verstandig dat je lekker thuis bent gebleven. Vandaag een rustig dagje of veel plannen? Pnir, hoe is het met Arun zijn knie? en hoe is het met jouw nu? Hier sliep meneer vanaf gisteravond kwart over 9!!! tot vanochtend uurtje of 8. Van8 lag ik bij hem op de kamer, dus werd af en toe wakker van zijn gesnurk en geluidjes hihi. Thuis is dat toch wat rustiger als ik in mijn eigen bed lig. Maar was vanochtend wel gezellig om 'naast' hem wakker te worden Straks komt manlief nog en mijn broer en schoonzus met 4 kids uit Amersfoort en misschien nog een oom en tante. Gezellige boel dus, maar wel leuk! Morgen nog een dagje vrij, dinsdag werken, woensdag vrij, donderdag werken en dan vertrekken we donderdag heel vroeg (uurtje of 4) richting Zuid-Duitsland!!! Overnachten en volgende dag naar Oostenrijk. Oh wat heb ik daar toch zin in... Heerlijk. Kga nog eens kijken wat de weersvoorspellingen zijn, maar een strak blauwe lucht en een zonnetje erbij zou toch wel heerlijk zijn. Als er dan ook maar een btje sneeuw ligt hihi... Fijne dag allemaal! XxX
@super m: veel plezier vandaag bij je gezinnetje en sterkte met Jaylinn! @nelta: wat een leuke cc's zeg. Ik ben tot nu toe nog niet aangestoken om het zelf te gaan doen, slecht voor men lijn hahaha... @bloempje: blijft spannend dus... afwachten he... succes! Heb jij een foto van je mannetje, of hyves? Kan me niet zo 123 herinneren dat ik hem weleens gezien heb
Is er nog sneeuw daar? Mn broertjes gaan volgende week naar Tirol en daar is het nu al een week lang 20 graden en s nachts ook een graad of 7-8, dus alle sneeuw is al bijna weg daar. Er is een gletsjer op een half uurtje rijden, dus daar gaan ze heen. Maar daar schijnen ze alleen maar in de ochtend te kunnen skiën, omdat het s middags al pap is.
Ja misschien is dat wel een idee, Vorige keer had ik er 5 van dezelfde hoeveelheid beslag gemaakt, maar toen kwam de zijkant niet tot het randje van het papiertje.
Ik denk dat we het voornamelijk van de 'nep' sneeuw moeten hebben haha... Er ligt nog een cm of 30/50.
He daar gaan hun nu ook heen om te skiën. Daar is toch een gletsjer. Ze zitten in St. Johan in Tirol.
Op dit moment ligt er ong. 60 cm. sneeuw boven. Normaal gesproken ligt er meer dan een meter Het 14 dagen vooruitzicht geeft aan dat het de hele week mooi weer is, maar wel koud. -10/-16 graden Ach, daarom hebben we ook een lekker warm skipak an haha Nelta, nog plannen voor vandaag?
Bye Ninja. Wekse. Hier net wakker ik mocht uit slapen. Maar het lijkt er op als of er hier een bom ontploft is, grrr haha kwam binnen lagen vader en dochter samen te slapen op de bank lief gezicht maar de bende er om heen minder. Zo dan maar eens opruimen. grrr. Met Arun gaat het beter is bij mijn zusje blijven slapen. Mamamia spannens skien nu nog nooit gedaan haha. Nelta toch mooi geprobeert he die cup cake.s hihih even de juiste hoeveelheid uitvogelen. Tot vanaaf
Heerlijk meid, een vakantie in het vooruitzich. Wel het mooie weer mee terug nemen he! Hier vandaag een lekker rustig dagje. Was niet van plan om iets te gaan doen. Misschien straks even naar buiten ofzo!
Lekker dat je mocht uitslapen. Hier ook gedaan, maar wij hadden een nachtelijk avontuurtje met de kleine man.