Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hey meiden,

hier toch nog steeds niet ongi geworden:(:$:(
    vrijdag moet ik met een nieuwe strip beginnen. dat word misschien toch maar eerst een test doen voordat ik aan de nieuwe strip begin.
    heb al 3 dagen krampen in de onderbuik maar er komt gewoon niks behalve af en toe een bruinig slijm sliertje. (sorry voor de details)

bellie echt geweldig hoe je buik heen en weer gaat. :D

super mummy en heb je het gezin nog met een goed gevoel kunnen afsluiten. twas toch wel een pittige situatie waarin je hebt gewerkt.

mirr alvast heel veel plezier met je 20 weken echo morgen.
    kom je trouwens hier ook vertellen of het een meisje of en jongen is of houden jullie dat voor jullie zelf?

donder jij was vroeg op:$ je zal nu wel doodop zijn.
    ik hoop dat je vannacht beter mag slapen.

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Nee das waar....
    Had ik eigenlijk ook niet....Testte bij Aidan pas na een week overtijd, positief.....Had het toen ook helemaal niet verwacht....Kreeg pas veel later "kwaaltjes"....

Maar ik probeer mijn hoofd niet te gek te maken....Eerst morgen maar afwachten.....en dan hopelijk vrijdag te kunnen testen....

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Ladytijger:
    Mmmm, das wel raar ja.....

Idd maar ff testje doen voordag je vrijdag met de nieuwe strip begint....

Heb je te maken met extra stress??? Dat kan de ongie uitstellen......Vervelend meid.....!

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Oh spannend.

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik testte ook pas na een week positief.

Het enige wat ik merkte voor mn NOD (legde de link pas later), was dat ik beter kon ruiken. Tenminste ik dacht wat stinken al de patiënten vandaag en de volgende dag weer, zelfs kindjes rook ik :). Maar ja het waren net een paar warme dagen, dus had het daar eerst op gegooid.

6. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi, hoi, wat kletsen jullie toch veel!! Leuk hoor. Hier is Britt net ziek geweest (buikgriep) en ik ben nu de klos. Wat ben je daarvan lang onderweg. Ik heb natuurlijk ook geen geduld ;).
    Alles goed verder hier? Als ik het zo lees is iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten. Hopen op meer mooie dagen en dat ik dan lekker naar buiten kan.....
    Als ik over de zwangerschappen lees, beginnen mijn eierstokken ook te rammelen maar eerst nog even aan mijn relatie werken al gaat het echt al een stuk beter. Gelukkig.....

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Mooi dat het de goede kant op gaat.
    Buikgriep is idd vervelend. :)
    Beterschap

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Beterschap...!!!

En wat fijn dat het beter gaat met je relatie...Was best heftig een tijdje terug!!!.....

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, ben ik weer! zitten gelukkig zo dicht bij duitsland dat hij het internet nog pakt!
    zal eens poging doen in reageren...

@bel, super die buik van je! word er wel beetje jaloers op hoor! ukkie hier is echt superrustig! soms voel ik het de hele dag niet!:(
    en spijlen verven...hihi, hier moet de box een likje verf hebben (2de hands en heel kaal nu) en wim wil daniel zn bedje keertje lakken (ok 2dehands, maar ik vind het nog wel mooi). Denk dat ik wim zelf maar laat kliederen:D

@slapen: daniel slaapt al heel lang 1x per dag, smiddags met beetje geluk 2uurtjes, vaak korter

@zon: prachtige zon gehad, jammer dat we stuifzooi moesten lossen;)

@kwaaltjes: ik had de eerste weken alleen pijn in mn onderbuik, voor de rest niks.

@euh... oja, deurtjes etc! hier zit er af en toe ook een vingertje klem;)

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Grappig om achteraf die link te kunnen leggen....

Ik weet het gewoon echt niet meer...>Kan het ook niet duidelijk terugvinden in mijn dagboeknotities...

We wachten af...Maar bij iedere steek, kramp, raar gevoel denk ik: Ojee, ongie of toch niet?....

Pfff, had echt gedacht dat het bij een 2e veel minder spannend zou zijn, maar dat is het echt niet!!!

Ennnuhhh, jullie gaan ook bijna voor het echie toch??? April was de planning toch???...Spannend meid!!! Misschien zijn we wel weer samen zwanger!!!

11. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Dank jullie wel!!
    Gelukkig gaat het idd wel de goede kant op met mijn relatie. Zag het echt effe niet meer zitten.....

O Knorretje spannend hoor met het testen. Ga voor je duimen!!

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Op rtl8 heb je nu iedere avond (geloof ik) van 8 tot half 9 bevallingsverhalen....

Kijken jullie daar naar???....Ik vind dat ongelofelijk boeiend...., zegt manlief weer: zit je daar nou weer naar te kijken...Al dat geschreeuw en dat bloed....Hahahahaha!

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Thnx....

Ik vind het super van jullie dat je hulp hebt gezocht en het is goed om te horen dat het nu een stuk beter gaat....!

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    #3634 nelta, 23 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Oh nee, nog niet gezien.
    Maar ja manlief kijkt dan altijd DWDD

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Persoonlijk zou me dat geen bal kunnen schelen....Het tijdstip...Misschien wordt het kindje wel eerder geboren of ga je flink overtijd.....Als het nu raak is ben ik rond sinterklaas uitgerekend, ook niet echt ideaal.,......maar persoonlijk vind ik dat niet zo boeiend....Als het deze maand niet raak is maar de volgende maand wel dan ben ik met oud&nieuw uitgerekend.....Zie het dan maar als een goed begin van het nieuwe jaar.....

Komt goed meid....Jullie gaan mooi vanaf april voor een 2e, wil een zwangermaatje!!!....hahahaha (moet het natuurlijk wel lukken bij beide, maar dat is een ander verhaal!!!).... :)

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik zat net weer te snikken....Het moment dat zo'n kleintje geboren wordt vind ik altijd zo emo......*snik snik*

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja erg is dat he.

En manlief is ook eerste kerstdag jarig. Zou een leuk verjaardagscadeautje zijn ;);););)

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    niet gezien, misschien volgende week als we weer in NL zijn

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636