Superleuk zeg!!!..... Hmmmm, ik moet toch echt snel ff shoppen...Wil ook zomerkleertjes halen!!!....Heb nog niks daarvoor, alles is nog lange broek, shirt met lange mouwen, rompertjes met lange mouw....Dus ik mag gaan shoppen!!!.... Ga denk ik ook maar eerst langs h&m...Hebben ze vaak wel leuke dingen, zara is ook leuk, v&d soms, ohhhhhh, krijg er helemaal zin in!!! Je hebt me op een idee gebracht Ninja!!!
weltruste knorretje en veel plezier morgen. Wij gaan morgen ook zwemmen bij centerparcs lekker dichtbij en een super gaaf zwembad
Goedemorgen Ninja welkom terug Fijn dat het meeviel met de verzakking!! Wel vreemd dat ze niks gevonden hebben... sterkte!! En verder wat goed dat jullie er beide voor willen gaan... als je het moet doen dan werkt het vaak niet!! Stoere kleertjes!! Ik heb dat shirtje bij prenatal ook me handen gehad, nog even wachten op kb... hahaha!! Mirr ik wil het graag weten Veel succes & plezier zometeen!! Hier weer vroeg op, zometeen even met me vader mee naar een belangrijke afspraak. Jaylinn wordt even door oma naar school gebracht. Verder genieten van het zonnetje!!
hey meiden, @ ninja een vraagje welke maat zomer kleertjes heb je nu voor sem gekocht? ik twijfel heel erg welke maat ik moet nemen voor de zomer. bram zit qua broeken in maat 80/86( 86 is vaak nog wel iets te groot) en qua shirtjes 86/92. hier trouwens nog steeds echte ongi te bekennen nog steeds alleen af en toe wat bruine smeurie. mirr spannend hoor vandaag.hoe laat heb je de echo? en ik wil wel graag een pbtje van je ontvangen hoor knorretje spannend hoor dus jij gaat morgen ook aan de test. ik gooi er morgen ochtend ook eerst een test tegen aan. ik wil zeker weten dat ik niet zwanger ben al begin ik aan de volgende pil strip. stiekum zou ik het wel leuk vinden al is zwanger mag zijn maar ik denk dat de kans wel erg klein zal zijn in combinatie van de pil en mijn pcos. maar we zullen zien. ik duim dat jij een positieve test mag hebben. ninja wat fijn dat de vakantie goed is geweest voor jullie en wat heeft sem al veel tandjes. hier nog maar 3. wel balen dat ze er niet achter zijn gekomen wat het nou steeds is wat de aanvallen doet verklaren.
Ik heb nu maat 86 gekocht hij zit nu in 74/80 maar ja het zal nog wel 2 maanden duuren voordat ie zijn zomerkleren aan kan. Ik wil nog wel een paar shirtjes 80 bij kopen. 86 ziet er wel ineens een stuk groter uit haha
Gefeliciteerd mirr met de goede echo!! Mag ik ook een pb'tje? Hier vanochtend eerst ff naar de afspraak gegaan, daarna me ouders naar huis gebracht (hun auto is stuk.. ) en net ff met Devin naar de makro gereden om biscuitmix te halen, meteen ff marsepein en cupcakes mix meegenomen. Enn zag leuk teenslippers dus die maar meegenomen voor mezelf !! Nu ff lekker wasje ophangen op het balkon en dan zometeen me meissie alweer ophalen. Zal haar ff spammen, vanochtend had ze zulke leuke staartjes
Hoi hoi hoe is het met iedereen? Heb niet echt bij gelezen. Ben net terug van de Ikea met de kinderen, Alleen heeft Karishma slechter gegeten vanmorgen ook al zal wel weer een fase zijn. Weer zo heel erg last van me rug en buik. Wat het is weet het niet maar vanacht kwam het weer op zetten. Net als toen met me galstenen z.n gevoel zo raar. Heb al medicatie voor me maag maar heb maar weer een paar pijnstillers genomen en paracetamol was ook giga sjaggo er door en heel moe. Ach ja komt wel weer goed denk ik. Niet klagen maar dragen Fijne dag allemaal.
@jodel, ja nog steeds internet en ondanks dat daniel zo'n drukke baby was sliep hij snachts wel heel goed, de eerste week al 6u achter elkaar @kleertjes:ik moet binnenkort ook maar eens gaan shoppen voor daniel! is bijna door zn rompers heen. Gelijk ook maar zomerkleertjes. sow, kheb een gorilla hier volgens mij! loopt er me dan toch 1 oerkreten te slaken omdat het niet lukt!:O @mir, ik wil pb-tje! fijn dat alles goed was! zo, nu ga ik even met mn gorila naar buiten dan kan hi daarna naar bed en ik weer verder schoonmaken
Goedemiddag, @ Mir: Wat fijn dat alles goed was....Ennnuhhhh ben ook wel erg benieuwd naar het geslacht! @ Ladytijger: Maatje 92!!! Wow!!!....Hier nu net in 80, en geloof dat ze na hun 1e jaar niet meer zo hard groeien en vaak wel lang in 1 maat blijven zitten...>Dus ik ga voor 80 en misschien wat 86 qua zomerkleertjes.... @ Ninja: Have fun @ Centerparcs....Zeker gaaf!!! @ Super Mummy: Leuke foto van Jaylinn...Wat een droppie! @ Uhhhh...... Hier vanochtend lekker wezen zwemmen en daarna nog een half uur in het pierebadje gespeeld....Was leuk... Door de nieuwe tijd zit het fruithapje wel ff in de weg maar thuis gekomen dat maar gegeven en een uur later een boterham gegeven. Ging er goed in. Hij ligt nu sinds 12uur op bed, verzadigd en moe...Dus denk dat ie nog wel ff pit...(niet te hard roepen natuurlijk)....Ik zit in het zonnetje met de laptop...Pfff, het is gewoon warm....Straks nog een flink eind wandelen...Nog ff genieten van het zonnetje!!! Fijne middag allemaal!!! Liefs
Middag! Mirrr, gaaaaaaaaaaaaaaf. Ik wil ook een pb-tje! Morgen 2 testers, spannend. Ik duim voor jullie hihi. Hier vanmorgen de stad ingeweest. Nieuwe digi camera gekocht voor manlief zijn verjaardag, zondag issie jarig. Dat ding wat we nu hebben moeten batterijen in, en die zijn natuurlijk zo op! Daarna meteen wat kleren geshopt voor kleine mannetje, meteen een zomerjasje gekocht. Winterjas is nu echt te warm met dit weer. Voor mezelf een truitje gekocht en voor manlief een trui. Daarna door naar het ziekenhuis! Bloed wezen prikken voor mezelf en voor Dinand. Jeetje wat een hel zeg. Dinand was BOOS. Naja boos, kan het eerder vreselijk KWAAD noemen. Hij krijste het uit. Beide armen wilde niet lukken en uiteindelijk zijn er 4 buisjes uit zijn vinger gehaald. Duurde dus wel ffies. Meneer heeft in 30 minuten tijd zijn hele diksapfles leeg gedronken. Daarna kwam hij als een klein aapje bij me hangen en liet niet meer los. Gelukkig was het ook zo weer over toen ik hem een croissantje gaf. Niet leuk om je kind zo te moeten zien! Mja, moest toch even gebeuren! Hij ligt nu heerlijk te slapen. Ga straks met hem vingerverven. Cadeautje maken voor zijn papa. Ben benieuwd hoe dat gaat en of hij het niet in zijn mond zal stoppen haha.
@ Belliebel: Ach, arme Dinand..... 4 buisjes uit zijn vinger....Ach gossie!!! Have fun @ fingerpainting!!! Leuk Leuk Leuk!!!
oh meiden ik loop de hele dag te stralen en blij te zijn. is toch altijd wel een spanning of de echo goed zal zijn, het geslacht maakt me dan niet eens zo veel uit maar er zitten 10 vingertje en 10 teentjes enz aan. en het is super bewegelijk de gyn vind dat ik me als een zwangere moet gedragen dus niet snel snel snel maar rustig aan moet gaan doen. moet over 4 weken weer terug voor controle en over 8 weken een groeiecho ze willen de groei goed in de gaten gaan houden, dat het niet weer een te zware bevalling gaat worden.
Hallo! Mir, super dat de echo goed was. En ik wil ook wel een pb, ben benieuwd. Ach, arme Dinand met 4 buisjes bloed. Is idd niet leuk als je kind zoiets moet ondergaan, knuf! Pnir, beterschap. Vervelend dat je weer last hebt, hopelijk is het snel over. Zag nog een mooie foto van Jaylinn met mooie staartjes. Heb niet echt verder teruggelezen, ben nog niet zolang thuis. Deze week rare week op het werk, 2 collega's hebben afscheid genomen. En de vervanging is nog niet rond, dus het wordt druk vanaf nu! Maar vanmiddag eerst lekker vrij haha. Genieten van het mooie weer. Van de week ook nog geshopt, bij de Wehkamp maar voor mezelf. Had 6 dingen besteld en hoef er maar eentje terug te doen, rest zat echt leuk. En voor Mirthe een jasje van de Zara, zag op hyves later dat Evenstar dezelfde heeft voor R. Pff, lekker hoor. Even rustig aan. Hopelijk slapen de dames nog even.. ben er wel even aan toe.
dan zou ik maar eens gaan luisteren naar die beste man/vrouw ow ben echt zo benieuwd naar mn eigen echo he volgende week zaterdag! krigj helemaal de kriebels nu! gelukkig is de beeb vandaag wel druk
zo, bijna klaar voor vandaag. Badkamer helemaal gesopt, woonkamer goeie beurt gegeven. Vanavond weer dingen inpakken en dan morgen slaapkamer nog goeie beurt en de rest nog x stofzuigen en dan is het hopelijk klaar. Ben het echt wel zat nu