donder, waar ben je kheb je hulp nodig met op internet zoeken zoek leuke dingetjes voor op daniel zn kamer straks
gup is hier wel zo grappig Elise doet mijn shirt omhoog en gaat kusjes op mijn buik geven of ze legt haar handjes erop, denk dat ze het dus wel in de gaten heeft, en natuurlijk doet wesley haar na. en ik zeg ook elke keer van mama heeft een baby in de buik, komt een broertje of zusje bij.
Omdat donder er niet is: Woezel and Pip Opbergkist Piraat Baby and Peuter Cadeau, Kado, Kadowinkel, Cadeauwinkel, Cadeautip, Kadotip voor hem, haar, kinderen, baby, via Kado van het Jaar Voor al z'n speelgoed in op te bergen!
Hoi meiden, Blijf niet al te lang, want wil nog ff paar gtst terug kijken en dan naar bed. Paar dagen weg was heerlijk. Lekker geshopt, gegeten, sauna en strand (Zandvoort) geweest. Lekker kunnen ontspannen en genieten van elkaar. @mir: heeeel fijn dat de echo goed was. Ben ook heel benieuwd naar het geslacht, mag ik een pbtje van je? @knor: stuur je me morgen ff sms als je posi-getest hebt Hoop het ZO voor je @bellie: mooi filmpie van kleine ukkepuk. @super m: leuke spam. Wat is er met vriendlief (of een andere man)? Heeft ie weer wat stoms gedaan? (las iets op je hyves)... @nelta: lieve foto van Stijn. @loontje: fijn dat het weer beter gaat met jullie relatie. @donder: gefeli met de buuf, erg fijn voor ze! Oke, ik ga weer... fijne nachtrust allemaal! XxX
Oeps... was er wel maar toch ook niet... We kregen een telefoontje van mijn schoonzusje! en raad eens... En toen nog ander telefoontje gepleegd. Met vriendin aan de andere kant van NL. Zo gezellig. en gister trouwens met vriendin in Turkije. Zoo leuk om haar weer te spreken. 5 mnd geleden voor het laatst gezien. Toen haar kleine schatje was geboren. die heeft met trouwens een bos haar! ik zou trouwens Lilalief inschakelen om dat dekbed na te maken. En misschien kan ze dan gelijk die zelfde motieven op een canvas plakken en op een lampenkap en dan heb je een super geweldige kamer... toch?
Weetje trouwens wat naar is... echt heel veel vragen of we al voor een 2e gaan... en *snif* ik moet dan zeggen nee... *zucht* *snif* *nog een diepere zucht*. Net nog over gehad... en hij is echt heel resoluut. Bagger hoor.
wat zijn z,n redenen dan dat ie geen tweede wil? Lijkt me erg moeilijk als 1 van de partners geen 2de kindje wil en de andere wel
je word tante? dekbedje en gordijntjes wil ik zelf gaan maken zodra we de rest beetje op orde hebben. Lamp moet ik eens even voor kijken of dat te doen is.
tip, koop een lampenkap (in de kleur die je wil.... zacht blauw? of wit?) of een leuk staandlampje met stoffen kap bij de ikea, gamma of weet ik veel waar. Koop stof of vilt in de kleuren die je voor je gordijnen of dekbekjes gebruikt en maak het motief na en plak dit op met stoflijm.... resultaat... tada! geweldig! hihi
thansk... En ja ik wordt Tante! hihi (ze is wel een beetje bang ze is veel sneller zwanger dan verwacht.)
Ja dat is erg vervelend dat je het er niet uitkrijgt want er moet een reden zijn dat je iets niet wilt toch? Misschien komt het door je zware bevalling of vind ie 1 kindje wel genoeg. Vind het wel naar voor je hoor. Hopelijk draait ie toch nog eens bij