Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    het gaat weer een stuk beter. We moeten er nog wel hard aan werken samen maar er is een goede stap in de richting gezet

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ben ik ff blij om dat te horen eh... lezen! :) Op naar nog meer goede stappen. Knuffel!
    Mag ik vragen welke stap jullie genomen hebben?

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ ik las trouwens iets over kleding kopen en eh... de maten. nou... mevr zit hier al in maat 86. Ik heb toevallig gister alle maat 80 uit de kast verwijderd, is echt te krap.

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nou zeg... iedereen weg. snif..

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    nu dan maar echt truste!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    zowwww, ben ik de laatste en de eerste? hihi ;):D

een heerlijke dag allemaal toegewenst! Wat voor n leuks staat er allemaal in de planning?

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Ninja ik heb heel veel steun aan me ouders en die passen ook op. Het is tijdens het opleidingsjaar best zwaar. Vooral de eerste 10 weken school, je moet zoveel weten/leren. Daarna is het allemaal wel te doen. Als mijn ouders er niet waren dan had ik de opleiding niet kunnen doen...
    Ik zit op dit moment alleen met de partus diensten, want moet 2x 24 uur op wacht staan, dus ook 's nachts... maar verder is het erg goed te doen...

@ Mammamia tja... daar laat ik me nog even niet over uit, maar is idd niet helemaal goed...

@ Hier net wakker met de kids, wel lekker!! Zonnetje schijnt :) Word daar zo vrolijk van!! Zometeen ff met me pa boodschappen doen, omdat zijn auto stuk is...

@ Kleding maten: Devin zit hier in 80 broek, 86 shirt. Dus denk dat ik 86/92 zomerkleertjes ga scoren. Liever iets te ruim dan te klein... Wel grappig want Jaylinn is best groot en zit in de mt 98/104 wat een verschil dan al!!

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen, wat een lekker weertje weer vandaag.

Supermummy, hmm weer gedoe bij jullie. Het houdt ook niet op zeg.

Donder, Stijn is net zo lang en zwaar als Ylva maar die past nu nog 74 (broekjes) / 80 (shirtjes). Maar het zal ook vast wel te maken hebben met de bouw. Stijn heeft vooral een bol buikje, vandaar dat 74 shirtjes nu langzaam te krap aan het worden zijn.
    Vervelend dat je man het er maar bij een wil laten en dat ook niet heel goed onderbouwt.
    Zeker als er de omgeving steeds meer mensen (weer) zwanger worden.

Gup, lekker eigen baas vandaag. Gaan jullie vandaag al op het nieuwe schip?

Hier, straks ff een beetje ruimen hier en een mega strijk en was weg werken. Vanmiddag naar de stad, shoppen :D en daarna lekker eten bij de italiaan.
    Morgen waarschijnlijk langs mn oma, ben ik ook alweer veel te lang niet geweest.

Nog ff een ander vraagje, wat eten jullie kindjes als ontbijt. Stijn kreeg hier eerst alleen BV nog en sinds een paar weken vindt hij dat niet genoeg meer. Zn boterham is hij niet heel dol op, dus ik geef hem nu een rijstewafel en bv dan. Maar zou dat wel genoeg zijn?

9. Goedemorgen!

@nelta, sam krijgt hier nog een fles van 180ml + cracottes cracker of 1 boterham met kaas als ontbijt.

10. Zomerkleertjes trouwens in maat 86 gekocht en broekjes in 80 en 86.

Hier vandaag werken...maar morgen gelukkig weer lekker weekend!

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goedemorgen!

nelta, we gaan morgenochtend heel vroeg rijden en dan gelijk door naar ons schip ja:)

plannen vandaag: hetzelfde als heel deweek: inpakken en schoonmaken.:( en vanmiddag misschien nog ff naar buiten met daniel, de zon in!

euh...

kga maar koffie zette

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    waaah kreeg net compliment van de baas dat ik zo actief was van de week! :) khad alleen de afgelopen tijd de helft van deze activiteit moeten hebben...;):D

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kleertjes, ik ga voor 86/92 shirtjes en broekjes 80/86 maar in duitsland vallen de maten soms anders, erg lastig. Ook veel met maandenindicator, heel lastig!

14. Maten in maanden zijn idd lastig! Komen nooit overeen hier.

Sommige kleertjes 80 verzuipt ie in en andere zit ie al in 86/92.

15. Heeft iemand hier trouwens ook last van?

Ik heb elke maand na mijn eisprong last van een harde plek in 1 van mijn borsten. Is best een beetje gevoelig als ik er op geslapen heb. Na mijn ongesteldheid is hij weer weg? Zal wel iets met hormonen te maken hebben toch?

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nelta, Renske drinkt 's ochtends (en 's nachts ;)), en sinds een maand geven we haar ook een rijstwafel. Die eet ze lang niet altijd helemaal op (het hangt er nogal vanaf wat er op doen, als er kruidenroomkaas op zit is het niet aan te slepen, smeerkaas vindt ze ondertussen 'saai' en daar gaat na een halve rijstwafel dus naar de katten mee gegooid worden :D).

Wij hebben ook wel eens een hele boterham geprobeerd, maar ze hoeft dat na de bv niet. Ze drinkt ook best wat, dus ik kan me voorstellen dat ze dan genoeg heeft. Eten gaat in principe op gezette momenten, bv op verzoek, maar alles naar wat ze zelf wil. We dringen nooit aan als ze niet hoeft, maar ja, ze is nogal een bollie dus we maken ons er ook nooit echt zorgen om.

Kleding: ehm, 86 is vaak al te klein eigenlijk, en 74 ligt al maanden in een kist. De meeste 80 gaat daar nu ook in, ze is er te groot voor (te lang EN te dik haha!). Ik ben echt superbenieuwd wat ze allemaal meet, want omg, ze is zo langzamerhand een van de grootsten van het kdv, terwijl ze qua leeftijd 'halverwege' zit, er zijn veel kindjes die een stuk ouder zijn...

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmorgen allemaal.

Heb weer normaal internet gisteren kwam ik nergens op leek wel een storring of iets.

Nelta Karishma krijgt smorgen de fles drinkt ze niet altijd op( vaak snachts een fles) en een creacer volkoren die knabbelte ze op tijdens het spelen. Daarna ontbijten we rond 9.30 samen.

En dan voor het naar bed gaan fruit daarna een koekje of wat dan ook, ( Zou eigenlijk brood moeten zijn maar ze is geen brood gek nog steeds niet doe haar meer plezier met kleine hebben dingetjes craker langervinger nijntje koekje. soms een paar nibbits.

Dan avond eten eet ze meestal goed op soms een toetje als ze nog trek heeft.

Dan voor het naar bed gaan nog een fles.

Hoe is het met iedereen.

Vandaag is vriendlief jarig die word al oud haha 44 jaar is die geworden. Vanmiddag taart smullen, Ik zelf vanmiddag weer even naar de ha inverband buik word er een beetje moederloos van. En word naar van de pijnstillers die ik er voor slik. Paracetamol 2000 mg zetpillen. En nog helpt het vaak neit. Neem soms een dicloflanac maar de dokter zegt dat ik daar weer last van krijgt met me maag grrr. dacht dat ik deze ellende niet meer kreeg na me galblaas. kom ik bedrogen uit jakkes.

Mir555 heb nog een bp gehad. Dus als je nog wilt. Ben niet nieuwsgierig. hIhih.

Donder vervelend dat je er niet uit komt met je man inverband een tweede. Lijkt me idd lastig als jij wel wilt en hij niet. En tja een is maar alleen, Zie het aan Arun te lang alleen geweest is toch te merken. Succes in elk geval en leuke foto van vader/dochter.

Ninja fijn dat het met je relatie beter gaat en goed dat jullie er goed verder samen aan gaan werken. Een paar dagen uit doet wonderen.
    En jij ook succes met je onderzoeken van je buik.

Super m vind het nog steeds top ondanks je ouders altijd paraat staan voor de kinderen rooi je het toch maar in je eentje dat verdient een pluim. En hoop dat je voor de nachtdiensten iets kunt regelen. En als ik iets over vriend. Hij laat je toch niet weer in de steek he dat heb je gewoon niet verdient ik hoop echt dat dat niet zo is.

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Maat kleding.

Deze week de laatste shirts maat 74 in de tas gedaan.

Ze pas hier goed 80 86 zou ze nog in verzuipen haha ze is niet zo groot. Moet nog wel wat zomerkleding halen voor al een zomerjasje wat rompers wel maat 80/86 schoentjes en wat shirts broekjes heb ik al jurkjes ook. Wel wat sokken er bij en mallots die dunner zijn. Voor als het wat vrisser weer is.

Daar bij moet ik eerlijk gezegt eerst Arun zijn kleding kast wat aanvullen voor de lengte heeft hij geen nieuwe broeken nodig maar voor de breete haha. En wat shirts en weer nieuweschoenen door het gevoetbal opschool raken ze snel kapot ach liever met spelen dan dat ze netjes blijven omdat die niet speelt haha.

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lekker groot meisje is ze al.

;) Alles verder goed?

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh en dondersteen, wel echt onwijs jammer :( Ik zou dat denk ik echt supermoeilijk vinden. Je kunt het niet afdwingen, maar het zou leuk zijn als hij misschien zelf op andere gedachten zou komen. Maar wie weet. Ylva is pas 1. Misschien gaat het wel kriebelen als ze wat ouder is en echt helemaal kleintje-af.

Wij hebben het wel regelmatig over, maar zijn nog redelijk voorzichtig :) (ik ben nl. niet aan de pil of spiraal, alleen jasjes). Mijn boek moet eerst, en eigenlijk ook een ander huis.

Supermummy, eh, ik lees van alles op hyves enzo, maar gaat het wel?

En dan nog iets, duimen jullie mee? We zijn vorige week een huis gaan bekijken, en we willen het zooo graag. Maar ja, het is via een makelaar, en dan weer via een vastgoedbedrijf, en we hebben alle papieren opgestuurd en horen maar niks. Erg irritant, want dat kan van alles betekenen (dat ze gewoon traag zijn maar ook dat we het wel kunnen vergeten :(). Wij kunnen niet kopen omdat we er dan geheid verlies op gaan leiden, we gaan namelijk over 4 jaar weer verhuizen omdat mijn baan hier dan eindigt en wij ons hier niet willen vestigen. Dus wordt het particuliere huur - voor woningbouw komen we uberhaupt niet in aanmerking. Dus zijn we overgeleverd aan fijne makelaars en vastgoedmagnaten, niet leuk... ik zou willen dat het allemaal maar vast geweest was, we puilen ons mooie apartementje uit en we willen dit huis echt heel graag. Het zou mooi zijn, want het is NET betaalbaar (900 p/m excl. :$).

Deel Deze Pagina