Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Wacht ff! Wanneer is Jodel dan jarig? Ik ben nl ook 34...;):p:D
    AND PROUD OFFFF IT!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Man oh man... hoopjes terug lezen. hihi

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaaarhg Dinand is weer wakker, weer helemaal over de rooie net als vannacht! Wat kan dat nu toch wezen? Kiezen? Nouja, ben wel een beetje blij dat het nu is en niet over 2 uur! Mja ben nog bekaf van afgelopen nacht en wilde zo ook me bed in. Manlief ligt al, die had knallende koppijn, dus die laat ik ook maar liggen.

Zucht, hier kan ik dus wel een beetje moedeloos van worden.

Laat hem maar even gaan, meer dan dat kan ik ook niet nu.

Iemand nog suggesties?

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh, en een zetpil heeft hij al gehad!

5. mammamia

mammamia Niet meer actief

Wat vervelend meid...

Heeft ie nog behoefte aan een warm melkje oid? Al is het maar 60 cc. Wil nog weleens helpen hier... Succes/sterkte! Hopelijk is ie van8 wel rustig:D

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bel, Oei, hebben wij onlangs ook gehad. Slopend...
    Paramol al gehad. Ehm, idd wat warme melk anders water?
    Ik hield haar gewoon in het donker tegen mij aan en legde haar als ze weer rustig was in bed en wreef dan over haar voorhoofdje en langs d'r neusje en d;r wangen.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Melk hoeft hij niet, had ik ook al geprobeerd.

Ga nog maar even bij hem kijken!

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dit advies daar kan ik in mee gaan.

Karishma is elke avond wel even wakker en bijna elke nacht dat ze nog een flesje wil de laatste tijd dan. En ze sliep zo lekker door van af zes weken het gedonder begon hier rond 5 maanden en het is nog niet voor bij. Slopend is het bijna elke nacht een kind aan je oren haha. Gelukkig slaapt ze daarna wel vaak gelijk door pfff.;)

9. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo meiden

was vanmiddag erg gezellig en vriendlief is zonder gezeur mee gegaan miss dat hij de volgende keer denkt van heeft geen zin om te gaan zeuren want miranda hapt niet meer !

Iemand nog belang bij jongensschoentjes maat 19 van dokter visser Wesly heeft ze nooit aan gehad hij past er niet in heeft te breede voeten als iemand ze wil hebben zal ik ze opsturen

slaap lekker iedereen!!!

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

34 mooie leeftijd toch hihi. Eind 34 werd ik zwanger van Karishma dus hihi. Nu in juli 37:(

Gelukkig zien we er nog niet als midden/einde dertigers uit hehe;)

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    als ik het hek van de kamer naar de keuken openlaat wel ja:D maar hij vind het over het algemeen gelukkig ook nog leuk in de box:)

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nee wel lief dat je ze aanbied. maar helaas heb een meid;)

Gelukkig dat die verder zonder te mopperen mee gaat.

Mannen kan er een boek van schrijven. De mijne is echt geen makkelijk heertje, Maar ja daar in tegen ben ik geen makkelijk dametje;)

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mir, fijn dat hij toch nog gewoon meeging!

bel, zou het niet weten....helpt het niet om even met em in de kamer te gaan zitten?

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zat ff op hyves rond te neuzen. zit daar echt nooit meer.

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mirr, fijn dat het geen gedoe was! Had de boel toch wel overschaduwd. Gelukkig dat het goed is gegaan. Ik hoop dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad.

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Box welke box hier geen een te bekennen. Hihih Karishma vind het wel steeds leuker om achter haar loopwagen te gaan lopen en dan een big smily van zien jullie me wel en dan moedig ik haar aan en dan oooo zal van de week eens een foto er van proberen te maken te schattig. Het gaat hier niet lukken voor het eerste jaar om haar te laten lopen wel vol op aan het oeven uitdagen ect haha ze loopt wanneer haar tijd er rijp voor is.

Klimmen kan ze ook al iets ze klimt zo van me schoot in de vensterbank(papa) Vond dat goed nu mag ik het haar afleren:(

En ze kan van de bank af een tijdje al leer ik haar via haar achterwerk zo van de bank te gaan van de week deed ze dat in eens netjes sta je zo raar te kijken( was wel 100pc) in de buurt om haar op te vangen maar denk kijk even wat ze van plan is ze gleed zo via de achterkant de bank af netjes :p

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Schoentjes... slofjes! ARG! praat me er niet over. Ik kan echt niet de juiste maat vinden voor haar. En nergens in normale winkels goedkopere leren slofjes.
    ARG!

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat kan ook nog. Even afleiden.;)

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hier probeer ik haar te leren om op haar buik te draaien en dan met de beentjes eerst van de bank af te gaan. ;)
    Het op de buik draaien heeft ze heel erg goed door.... Alleen nu nog de beentjes eerst ipv haar hoofd... zucht! ;)

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ben nog niet gaan kijken ga pas echt kijken als ze loopt nu gewoon wat van die warme namaak schoentjes die voor de show aan gaan.

Als ze zes weken goed lopen zijn ze toe aan echte schoentjes toch???

Deel Deze Pagina