gewicht zal niet veel schelen denk, maar aluminium/rvs gaat ten eerste al veel langer mee, is hoger dus kan een schommel aangemaakt worden als je dwarsbalk heb, en het word veel minder aangetast door de lading (stuiven etc bij laden/lossen) en mischien dat het ook wel met inspectie te maken heeft maar dat weet ik niet. Zal het zo eens aan wim vragen of we niet toch voor zo'n houten zullen gaan kijken wat die voor redenen opgeeft
owja, en een aluminium/rvs box kan vastgelast worden aan het dek! hout is veel lastiger te bevestigen
@ Gup, kijk... hoopjes redenen. (He kan ook schroeven vast lassen en daar het houten hek aan bevestigen... En hout is niet aan roest onderhevig. En met een goede laklaag zou hout ook lang moeten houden. toch? Maar overleg met je echtelijkemedegenieter. die zal het wel weten. Ik heb geen verstand van hout en rvs enzow... succes er mee! Heb je trouwens een link waar die rvs box te bekijken is? Ben nu wel nieuwsgierig. hihi
ja dat bedacht ik me net ook of met beugels ofzo... moet toch echt eens ff met wim gaan praten alstie weer binnen is, ik denk datie weer staat te kletsen ergens... dat word dus nog gesprekje ook waarom hij me alleen laat zitten
*handjes in de lucht als een weegschaal...* Praten met vrouwlief... vol met hormonen? of.... Praten met een man... zonder hormonen....
Navond! Wat een dag, wat een dag! Ben gesloopt! Vanmiddag naar ouders geweest. Ik lekker met Dinand naar buiten geweest, het nadeel is alleen wel dat je er zelf ook hartstikke moe van word. Dinand was ook bekaf vanavond. Had hele rode appelwangen whaha. Daarna als de sodemieter de afwas gedaan, was binnen gehaald, was gevouwen en was gestreken. Zit sinds een half uurtje eindelijk op de bank. Moe maar voldaan!
Bel, goed gedaan! Hier heeft het meisje gisteravond bedacht dat ze de boel wel op stelten wil zetten voor ze in slaap wil vallen. Arg! Is het testen? Is het pijn aan de oren hebben?
@ Bel... schoonmaakwoede?!? hihi. @ Gup, ik hoop ook dat ze snel ophoud met huilen voor het naar bed gaan...
Effe een vraagje? Is er iemand lid van de ANWB? en heeft de kampioen nog in huis? daar staat een kortingsbon in voor dierenrijk zou iemand die code aan me door kunnen geven? Wij willen er morgen graag naar toe
Hoe slecht, heb pizza besteld en hem nu aan het op peuzelen hihi. Donder, ik klop 't echt even af, Dinand gaat eigenlijk altijd zonder problemen naar bed. Hij heeft wel eens een paar avonden achter elkaar gehad dat het wat minder ging, maar daarna is het weer over gegaan. Hopelijk is dat bij kleine donder ook het geval!
Manlief helpt mee de pizza opeten, maar hij laat het lekkerste liggen hihi. De korstjes. Maakt hij me heeeeul erg blij mee. Geloof dat het ook wel in de smaak valt bij kleine babybel, ze trapt er vrolijk op los whaha.
bel slechterd! nu wil ik ook pizza! maar pizzaboer is dicht op dinsdag dus ik ga maar verder met mn paaseitjes ninja, kampioen helaas al weggegooid