Net scheen de zon hier ook wel lekker. Het is erg wisselend vandaag. Moet je toch maar een bakkie bij mij komen doen hihi.
Knor, balen dat je ongi bent geworden! Verwen jezelf maar lekker met chocolade, cd's en dvdtjes. Af en toe moet dat zeker kunnen! Ik Strooi wat hcg jou kant op voor de volgende ronde en duim mijn duimen blauw voor je! Dikke knuffel!
leuk! hier krijgt daniel het nog niet voor elkaar om zelf te bellen, maar vind het wel heel leuk om oma aan de telefoon te hebben! begint helemaal te stralen dan
is beetje te ver om te lopen en mag de auto niet meer gebruiken van wim maa rhet zonnetje komt er weer aan! tis nog wel bewolkt, maar kzie toch een mager zonnetje komen!
Haal hier net Sam uit bed, heeft ie allemaal kleine rode vlekjes en wat lage koorts 38.0. Wat zou het kunnen zijn?
Die actievelingen hebben mij trouwens aangestoken hahaha Ben net begonnen met het schuren van een oude kast. Die wil ik gaan verven en als kledingkast gaan gebruiken op onze slaapkamer.
zo, de tafel is nu ook binnen, straks de stoelen nog als die weer droog zijn want wim heeft ze nog beetje bijgekleurd en de trap komt straks gelukkig ook weer naar binnen! 1,5m is wel beetje ver om te springen telkens
@bloem: idd 5e of 6e ziekte of gewoon uitslag van de koorts. Ff in de gaten houden. Heeft ie z'n prikjes al gehad?
Heb nu al zin in vanavond, heb aspergers met ham, eitje en sausje gekocht mmm. Manlief houdt er niet van dus die krijgt een gehaktbal met doperwtjes en worteltjes samen met Etienne hihihi
bleh dr staat hier nog een afwas vanaf gisteravond te wachten en ik heb echt zo geen zin meer om nog wat te doen he! en dan te bedenken dat ik straks nog wel naar de winkel moet omdat wim alleen voor toenet eten had meegenomen en niks voor vanavond... ga denk maar andijviestampot met heeeel veel spekjes maken...
Waar zitten de vlekjes? Het kan 5e ziekte zijn, 6e ziekte, eeehm waterpokken of gewoon warmteuitslag!
Nou ik heb wel genoeg gedaan vandaag. Nouja, zo alleen nog even stoffen dan en een klein vaatje wegwerken. Heb net de ramen binnen gedaan en gestofzuigd en het wiegje in de lak gezet! Nu geeft kleine uk met trappen aan: mama ga nou eens zitten en BLIJF zitten whaha. Gezellig hoor, zo'n drukke uk in de buik. Lekker mammamia. Hier houdt mannetje ook niet van asperges. Hier eten we vanavond salade (zelf samengesteld met een gekookt eitje erdoor, tomaatjes, kipreepjes en uitgebakken spekjes), gebakken aardappeltjes (hoewel ik ze voor mezelf maar kook denk ik) en voor mezelf kip cordon blue en voor manlief gemarineerde biefstuk. Grmbl, ik verlang naar een lekker biefstukje, carpaccio en filet american met uitjes. Nog een 96 dagen volhouden whaha. Hoewel ik denk dat deze gup wel eerder komt. Oeh, heb trouwens weer last van lektiet. Manlief lag in een deuk toen ik vanmorgen opstond. Het zag er ook echt niet uit, alsof me tieten een potje hadden zitten janken whahahaha.
bellie, vereug me nu niet op het feit dat ik straks ok melkkraantjes heb waarschijnlijk vond dat zo vies bij daniel
oeh ik zie een stuk box langskomen hier! ze hebben em net gemeten aan de wal maar hij nog stuk groter dan gezegt! ben benieuwd hoe groot hij straks is as hij staat, zal er wel foto van proberen te maken