Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja jij schrijft wat ik bedoelde ik zij kont haha maar natuurlijk eerst haar benen haha;)

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ja, maar ik bedoel van die slofjes zodat ze op het kdv rond kan lopen en grip heeft. Ipv op d'r sokken.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    eerste paar jaar gaat bij mij de box nog niet de kamer uit. en dan hebben we er ook nog 1 in de stuurhut;)

klimmen: hier ook heel erg!

Ik heb daniel juist geleerd dat hij eerst op zn buik moet draaien en dan met zn voetjes eerst eraf glijden, en niet als hij op zn kont zit. Volgens mij vallen ze dan harder!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ahhh! I snap it! :D

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou heb even met hem op schoot gezeten en door de kamer gewandeld, hij is nu een soort van stil. Af en toe hoor ik hem piepen! Morgen toch maar even naar de huisarts met hem. Het viel me op dat als hij moest hoesten hij begon te huilen. Nu is hij al weken verkouden, en het wil maar niet echt weg gaan. Ook stinkt hij een beetje uit zijn mondje vind ik, misschien toch iets van een ontsteking ofzo...

Mja, hij nu stil. Heb een klein plat kussentje in bed gelegd. Ze adviseren het niet, maar meneer ligt graag ergens op met zijn hoofd. Misschien als hij straks slaapt ik hem eruit kan pakken, hou er niet zo van. Mja als hij zo wel in slaapt valt ga ik van de week toch maar een kinderkussen voor hem kopen.

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik zou het niet weten of ze dan harder vallen.
    mijn moeder gaf me dit advies. Op d'r buik en dan met d'r beentjes naar beneden. Ze lijkt het zelf steeds meer te doen.
    Maar ivm de trap naar beneden, kreeg ik van mijn mam's weer het advies om dat op de billetjes te laten doen.

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Je zou ook iets onder zijn matrasje kunnen leggen. Zodat hij een beetje schuiner ligt. Dat advies heb ik (niet alleen hier) maar ook van de huisarts gehad als dochterlief verkouden was, veel moest hoesten, moeilijk ademhaalde.
    Werkte wel goed bij haar. Als ze plat ligt hoestte ze beduidend meer.

Hopelijk helpt het kussentje op dezelfde wijze!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mn moeder heeft ons dat ook altijd achteruit geleerd:D
    en aan boord is het sowiso geen optie op de billen omdat de trappen vaak te stijl zijn om op te kunnen zitten

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ah, kijk. Goede rede. hihi ;):D

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou het is niet zo dat hij heel veel moet hoesten, meer zo nu en dan een goeie hoest waarbij je dat slijm lekker hoort roggelen:p. Moeilijk ademhalen doetie ook niet. HEt is iig geen speudo kroep o.i.d.

Ga zo eens spieken hoe hij erbij ligt:p.

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou hij ligt gewoon lekker te liggen en hoorde hem gapen. Hij is dus wel moe!

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik snap dat er verwaring is ontstaan.

Ze draaid op haar buik dan met haar benen naar beneden en glijd zo met haar buik naar beneden haar voeten dan op de grond hihih nu duidelijk hihi ik bedoelde het zelfde als jij en donder maar schreef het totaal verkeerd haha;)

O ja en van de trap af idd met je kont tree voor tree haha of anders om via je buik benen naar beneden maar dan glijden ze zo naar beneden ( De trap laten we voorlopig maar even voor wat het is haha zo enggggg) Komt wel ooit goed.Arun ging op een gegeven moment ook de trap af soms deed ik me handen voor me ogen zo bang was ik dan maar je moet ze soms los laten hoe moelijk dat ook is. :(

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Meiden ik ga slapen. Morgen weer een drukke dag voor de boeg. Doeg!

Truste!

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Arme kereltje. Morgen idd even naar de ha. Miss idd toch iets van een ontsteking miss als het zo blijft eens vragen of zijn neusamadel er uit mag.

Arun was als baby peuter kleuter ook vaak ziek oorontsteking vaak koorts pas met 5 jaar heb iker op gestaan om door te verwijzen naar kno ze zijn er toen uit gehaald keel en neus amandelen daarna bijna nooit meer ziek geweest hielp wel hier dan.

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Doeii welterusten en slaap lekker.;)

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Sterkte met Dinand! (trouwens, zit hij aan zijn oortjes? Of aan zijn kaken of achterhoofd? Schud hij veel nee met zijn hoofdje? Dan kan het zijn dat hij een oorontsteking heeft. Maar het kan dan óók betekenen dat er nieuwe tandjes doorkomen.)

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik was ook altijd een keel, neus en oor patiëntje. Manlief overigens ook! Dinand is tot nu toe alleen elke keer verkouden. Tot 8 maanden nergens last van gehad, en nu al een hele tijd. Tja, het zal vast ook wel met het KDV te maken hebben, al die snotneuzen om je heen doen ook geen goed. Mja vind ook wel belangrijk dat hij een beetje antistoffen opdoet.

Zo is het kindje van een goede vriendin van ons alleen maar thuis. Op het moment dat Dinand langs komt weet ik al dat ze een paar dagen later hartstikke ziek en verkouden is. Puur omdat het kind totaal geen weerstand opbouwt omdat ze alleen maar thuis is. Speelt ook niet met andere kinderen verder.

Kijk jij hebt Arun die de ziektekiemen wel mee van school neemt hihi:p. Zo kan Karishma het ook krijgen. En daar is echt niets mis mee.

Nu ben ik Dinand wel vitaminepillen gaan geven. Speciaal voor kids vanaf 1 jaar. Zijn echt een soort snoepjes met aardbeiensmaak van davitamon. Dinand vind ze niet lekker om zo op te eten, maar als ik ze in stukjes breek en door zijn toetje doe eet hij het wel (maf kind hihi:p).

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wij gaan ok nar bed! morgen weer drukke dag:D mwa zal wel meevallen maar ben druk met kijken wat ik mooi vind voor in de kamer op nieuwe schip! nieuw behang enzo...

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hij zit niet met zijn handen aan zijn oortjes. Schud wel veel nee, maar dat komt denk ik omdat wij dat ook doen. Er is maandag nog gekeken bij de check in het ziekenhuis, en daar zag alles er goed uit. Denk dus niet dat het met zijn oortjes te maken heeft.

Mja, we zullen zien morgen. Bel gewoon even de huisarts.

Hij is nog steeds stil, dus ga zo me bed maar eens opzoeken. Als hij slaapt proberen een dekentje over hem heen te leggen. Hij heeft sowieso een slaapzak aan, dus mocht hij nog wakker zijn, zet ik de verwarming wel een graatje hoger. Hij zal het iig niet koud hebben vannacht!

Truste, en thnx voor al jullie tips:D.

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik moet het afkloppen maar karishma is tot nu toe maar twee keer ziek geweest super gezond in vergelijking met haar broer die was vaak ziek oorontsteking ect ect. Puffers ook ect ect.

Een keer heeft ze ooronsteking gehad en een keer vijf dagen koorts allemaal voor het eerste half jaar daarna tot nu toe mogen we van geluk spreken.

Binnen kort gaat ze ook naar het kdv ga ik in dag therapie en dan zal het denk wel vaker voor komen dat ze ziek word helaas. Arun neemt wel ziekte kiemen mee maar is al op een leeftijd dat de kinderen in zijn klas al alle kinderziektes gehad hebben dus het valt wel mee van wat hij mee brengt tot nu toe. Hij heeft het allemaal al gehad.;):(;)

Deel Deze Pagina