Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik wil dat jij ook rustig kan genieten!
    Wat is loos? (ik heb vast iets gemist.... sorry.)
    De andere kids thuis ziek? Slapen zo slecht. of spelen er andere dingen?

knuffel! Sterkte!

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja is toch van de zotte je hebt ook kindjes die suikerziekte hebben of wat dan ook moeten die dan maar meteen naar een mediche dagverblijf lijk me ook niet de bedoeling.

En Karishma is weer inslaap gevallen hoor niks maar ga ook niet echt kijken hihh bang dat ze weer wakker word en met koorts helpt maar een ding heel goed rust rust rust.

Mir555 was is er aan de hand meis.??

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ga zo ook maar eens spammen leuke foto.s trouwens van Ylva.
    ;)

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Dan moeten er een PW'er zijn die een cursus gedaan heeft om medicijnen toe te dienen....
    Ik heb begrepen ivm diabetes krijgt een pw'er de opleiding door de verzekering van de diabetes baby betaald...

@ bedankt voor het compliment ivm de foto's

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Karishma met haar poppen wagen.

Genetisch bepaald echt wel auto.s moet ze niks van weten poppen ect ect vind ze het einde.

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Met me mallot op me hoofd me pakje sap er bij. Deze waren van gisteren hihh.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Erg lekker mijn groeifruit;)

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemorgen,

@ Guppekop:
    Wow, das nog eens een box....En zie Daniel eens ff stoer zitten op de glijbaan in zijn eentje!!! Super zeg!!!

En behang ze!!! (of laat je het doen?)

@ Donder:
    Beterschap meid....Balen van je ongelofelijke verkoudheid, dat is zo beroerd!!! Dikke knuff voor jou!!!

Ennnuhhh, gave foto's van Ylva...Wat een wijs ding is het toch ook!

@ Mir:
    Wat is er meid??? Knuff voor jou!!!

@ Pnirmal:
    Ach gossie, Karishma ziek.....Tandjes???
    Beterschap met haar!!!

@ Ego:
    Hier is meneer met kiesjes bezig...Mijn god, wat een gore luiers produceert hij, het zit overal....behalve in de luier!!! Ik was me te pletter...Verder heeft ie iets verhoging, en slaapt veel!!!.....

Arm ding...Maar als ie wakker is, is hij mega-actief...En niks is meer veilig...Het gaat ineens heel hard met hem. Hij klimt nu echt overal op (ik verbaas me vaak hoe hij het voor elkaar krijgt). Daardoor valt ie ook geregeld en das dan weer minder. Hij wil constant staan, wat stapjes zetten en vooral alles doen wat mama ook doet....

Dus als ik aan het koken bent zit Aidan er met de kinderstoel bij, pollepel in de hand en roeren maar in een bakkie met water....Als ik iets in de oven moet zetten wil Aidan op de knopjes drukken. Als ik de radio aanzet, gaat Aidan hem constant uit en aan doen.....

Ik vind het vermoeiend maar wel erg leuk...leuke fase zitten we nu in!...

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Waren weekendje weggeweest....

Hier Aidan op de wipkip!

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ook beterschap met Aiden. Ja idd een leuke fase ben blij als ze s avonds op bed ligt hihih.;)

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Van de glijbaan!

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lief hihih.
    ;)

Moet gaan ze is nu echt wakker. Arme kind ze klinkt ziek.:(

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    In het zwembad...

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Wat een kl*te weer trouwens.....Lekker binnenblijf weer....

Vanmiddag komt overigens de kapper bij ons thuis....
    Aidan's haar gaat eraf...Maar weet alleen nog niet wat ik wil...Heel erg kort (stekeltjes) of toch wat langer laten....heb echt geen idee!!!

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Knor! Al met kiesjes? Wow! En proberen te lopen en klimt overal op.... meis! Hij stormt letterlijk mijn meisje voorbij. hihi.
    En het is denk ik wel goed dat hij zoveel slaapt, heeft hij blijkbaar nodig.
    En idd, sterkte met de hoeveelheid wasjes!
    Ook dikke knuf voor jou! en Aidan!

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Knor, ik vond die stekeltjes wel erg stoer bij hem staan.... Stoer omhoog enzow.
    Wat zou je willen als je zijn haar langer wil houden? Wat voor een mogelijkheden zijn er?

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    behangen laten we doen;)

weer: hier ook bagger. Nat en koud:(

leuke foto's!

knor, jij ook veel plezier met je klimaap:D

zieke kindjes beterschap!

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Thnx....

Ik denk dat er veel kiezen/tanden tegelijk door gaan komen.

Hij heeft er nu 8 (4 boven, 4 onder) maar allemaal witte bulten in zijn mond, kauwt overal op, kwijlt en die luiers he....Dus vrees dat ons nogal wat te wachten staat...

En mbt slapen....Ik vind het wel lekker hoor...Kan ik ff wat voor mijzelf doen, en idd...hij heeft het nodig!

En mbt voorbij stormen....Nou, Ylva loopt toch al soort van??? Dat zie ik Aidan nog niet snel doen hoor! Hij klimt wel overal op en loopt langs de bank enzo...maar echt los lopen....dat duurt denk ik nog wel ff....

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik heb werkelijk waar geen idee....

Ben zo bang dat stekeltjes hem onzettend wijs/ondeugend maken (in negatieve zin)....Maar ik laat het aan de kapster over...Kijken wat haar visie is...

En wat langer...Tja, dan blijft het het kapsel wat ie nu heeft, alleen dan ff goed bij geknipt....Lastig hoor!...Fijn dat ie zoveel haar heeft, maar een coupe uitkiezen vind ik lastig! :p

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Meis, kijk naar dat haar van dochterlief.... geen model in te krijgen omdat het zo dun en vlassig is. Je hebt nu een luxeprobleem... je mannetje heeft haar. hihi... Nee, ik snap je dilemma. Ik zou het ook niet weten. Slim om het met de kapster te overleggen.
    En eh... waarom geen ondeugend kapsel? Hij is toch ook lekker ondeugend, *wink wink*. hihi

Deel Deze Pagina