Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Arme k ligt met koorts uitgeteld op de bank te slapen. Ze viel koortsig in slaap op me schoot en heel hangerig is ze. Toch net maar even een zetpil gegeven. Even wat zakken die koorts ze had net 39.8 best wel hoog. En ze heeft een knalrood oortje dus ik denk oorontsteking als vaders er zo is even met haar naar de ha of hap. Heb zelf geen auto en ga niet met een doodziekkind met de bus zeker niet als het regend en zo waaid.

Prive forum ik ben nog steeds voor.

Wel handig denk we kennen elkaar al zo lang en we kennen elkaar bijna allemaal goed prive via hier dus ja logisch dat we ook (zwaardere problemen bespreken die beter prive kunnen blijven.)

Als je wilt mir5555 ook ik ben via pb te bereiken maar denk dat de andere meiden je misschien meer tot hulp kunnen zijn wij liggen soms nog wel eens niet op een lijn. ;) Je snapt me wel denk. Toch?

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ik ben niet vooruit te branden.. die "nare"laptop staat maar te lachen en zegt kom nog even zitten! grr!

@mamamia wow loopt al en wat veel tanden en kiezen al!

@ ninja ook al woordjes...

Waarom praat thijs dan alleen babytaal! soms zou ik zo graag willen weten wat hij allemaal vertelt! Ik kreeg 2 dagen geleden voor het eerst een dikke knuffel van hem. Ik was zo gelukkig!! :D

Nu maar even de was vouwen, ik kan het!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag allemaal!

Kom alleen even om het hoekje spieken, ben zo moe vandaag! Heb wel alles doorgelezen, maar geen fut om te reageren! Zag wel hele leuke foto's voorbij komen!

Mirr, dikke knuff met alles wat er aan de hand is!

Kleine man heeft vanmiddag een uurtje geslapen en werd toen huilend wakker. Naja goed, kom er dan maar weer uit. Net toch nog maar even op bed gelegd, hij was niet heel erg in zijn hum net. Mja, nu zit hij in bed te spelen, hoor een hoop gegil, papa, mama en opa en oma hoor ik voorbij komen. Oh en nu zit hij poesje mauw te neuriën whaha. Handig hoor zo'n muziekdoosje van v-tech! Meneer kent nu poesje mauw en vader jacob mee neuriën.

Men wat ben ik gaar zeg!

Oh en lopen: 2 weken geleden zijn eerste losse stapjes gezet, maar daarna niets meer. Ik probeer er een beetje een spelletje van te maken, maar meneer denk dan: je bekijkt het maar lekker met je lopen whaha:p. Ach komt vanzelf, alles op zijn tijd! En tanden en kiezen: Tanden 8 en kiezen 0. Elke keer als hij weer dunne zure luiers heeft denk ik: nou zou er nu toch 1 doorkomen, maar nee hoor. Zal vast wel voorwerk zijn ofzo!

Kga nog even relaxen op de bank, als Dinand begint te blehren ga ik hem er maar uit halen!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeeeeeuj, de zon komt door:D.

5. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi, hoi,

Ben ik vrij regent het. Maar je, net toch maar even naar het winkelcentrum geweest en dat was toch wel lekker. Weer het eea geocht voor Britt. Alvast voor de zomer.
    Hier 8 tanden en 4 kiezen. Ze lijkt er niet zo heel veel last van te hebben als ze doorkomen. Heeft wel flink de buikgriep gehad. Eerst spugen, daarna koorts en toen diarree. Daarna was ik aan de beurt. Gelukkig is ze inmiddels wel goed op geknapt. En ik ook.
    Britt praat ook vooral in haar eigen taal. Zegt alleen papa en verder niks. Probeert je wel steeds na te praten. Erg leuk.
    Lopen: overal langs en achteraan en ook al wat stapjes los. Probeer haar zo veel mogelijk uit te dagen.

Hoe vaak slapen jullie kindjes?
    Britt moet eigenlijk nog 2 x per dag slapen als ze het goed vol wil houden maar wil dit vaak niet en slaapt vaak alleen maar van +/- 10-12 uur en daarna pas als ze naar bed gaat 's avonds. Met als gevolg een jengelend kind aan de eettafel 's avonds. Hoe doen jullie dit??

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Loontje:
    Aidan slaapt ook nog van half 11 tot half 12 en dan van half 4 tot 5....Heeft hier niet altijd zin in....

Als ik merk dat hij om 3 uur nog niet echt moe is ga ik vreselijk met hem ravotten, dan wordt ie zo moe dat ie wel ff wil liggen....

Wil hij echt niet het bed in dan ga ik een eind met hem wandelen, valt ie vanzelf in slaap.....

Heb hem ook wel eens niet op bed gelegd en dan idd een doodvermoeid kind aan de eettafel die er een kliederboel van maakt maar niks eet....Dat heb ik dus liever niet meer...

Dus of afmatten of wandelen....

Succes ermee!!!

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Aadjuh:
    Is helemaal niet raar hoor dat je kleine nog geen "echte" woordjes zegt....Zolang hij lekker brabbelt en allemaal nieuwe klanken ontdekt is het toch prima...

De een is sneller in het een en de ander in het andere.

Hier zegt Aidan: papa, mama, die, boek (oek), zitten (it).....

Hij loopt nu langs meubels en klimt overal op maar lopen...uhhh nee....

Komt allemaal goed...!

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Pnirmal:
    Hoest nu met Karishma?
    Nog naar ha geweest?

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Belliebel:
    Dikke knuff voor jou!!!

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ha meiden,
    Zo weer lekker weekend hier. Was vandaag echt gaar op mn werk, maar gelukkig nu weer 3 daagjes vrij. Vanavond langs mn schoonouders voor je verjaardag van mn zwager. Morgen een beetje ruimen hier en zaterdag morgen naar de dierentuin denk ik, want ze geven prachtig weer op :D.

Pnir, beterschap met Karishma.
    Leuke foto’s

Donder, hier geven ze ook geen medicatie op het kdv. Tenzij je verklaring tekent.
    Op zich ook wel wat voor te zeggen.
    Kindjes die chronisch medicijnen gebruiken gaan volgens mij ook vaak naar een medisch kdv.

Bellie, hier ook 2 weken geleden de eerste stapjes, maar nu ook nog niet veel. Af en toe 1 of 2 stapjes overstappen, maar meestal gewoon op zn knietjes.

Gup, gisteren toch nog ijs op ;) Er lagen nog cornetto’s in de vriezer.

Loontje, hier slaapt Stijn ook nog 2 keer (ongeveer van 9-11 en van 14-15.30), doet hij maar 1 slaapje of is een van die twee slaapjes erg kort, dan leg ik hem vaak nog ff om half 5-5uur een uurtje in bed.

Aadjuh, hier ook nog weinig woordjes en vooral heel veel gebrabbel. Wel papa en mama en natuurlijk eten ;). Verder bij aanwezen deze en die en oh oh als hij wat laat vallen of zo.
    Stijn heeft trouwens nu 7 tandjes (4 boven en 3 onder)

Knor, idd een luxeprobleem hoor ;). Hier nog amper haar. Maar ja hij heeft al meer haar dan ik op de leeftijd. (mijn moeder wilde vroeger een baby met haar, maar wij waren alle 3 kaal en haar zussen kregen allemaal baby’s met bossen haar ;))
    Leuke foto’s trouwens

Mir, dikke knuffel

@gesloten forum, ik ben ook voor. Heb alleen geen idee hoe je zoiets regelt.

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    weet je je kan gewoon een gesloten forum maken en dan bv dingen die hier niet kunnen zeg je gewoon ik zet het effe op het andere forum zodat er niet in 2 forums echt geklets word. Dus een aparte forum voor zaken die je kwijt wilt maar niemand mag meelezen.

Zo doen we dit ook op een ander forum gaat perfect. Dus dit word het 'Hoofd"forum waar we gewoon gezellig kletsen en het andere forum voor dingen die je kwijt wilt.

Maar ik weet niet hoe je een forum moet aan maken ahah

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    vananvond generatie 2010 he wie gaat er kijken?

13. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    YouTube - Twin Baby Boys Have A Conversation - TRANSLATED!

Even een leuk filmpje om jullie te laten lachen :D

Verder gaat t hier weer een beetje de goede kant op. Tussen mijn man en mij dan, het is wel fragiel maar we houden veel van elkaar dus we komen er wel.

Olivier ligt als een dolle te krijsen in zijn bedje boven... doet ie anders nooit! Maar ja, hij heeft te weinig geslapen op het kdv vandaag en is helemaal over z'n slaap heen

Ik ga nog maar eens even troosten...

Oja!!! Mijn zusje is trouwens zwanger!!! Leuk!!! Haar 1ste kindje :D Super!

Later!

14. mammamia

mammamia Niet meer actief

Fijn dat het de 'goede' kant op gaat tussen jouw en manlief. Als je van elkaar houdt is dat al 1 stap in de goede richting. Jullie komen er wel!

Ennuh, super gefeliciteerd met de zwangerschap van je zusje. Hoever is ze nu?

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    8 tandjes, ook 4 boven en 4onder;)

16. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Mijn zus is nu 6 weken (precies vandaag :D ik hou dat natuurlijk helemaal bij!)

En ja, een stap in de goede richting.
    Vanochtend een sms: Ik hou van je en prijs me gelukkig met jou...!

:D

Lief he!!

Oli slaapt trouwens eindelijk! Helemaal overstuur was hij. Ik hield hem in mijn armen en nu slaapt ie!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedenavond

sorry niet terug gelezen. Heb een nieuw gezinnetje in Amstelveen. Is vannacht 3de kindje geboren, super lief en leuk gezinnetje. WErk samen met de kraamverzorgster die ik bij Jaylinn had. Erg leuk :) En gezellig!! Zo grappig, ik ging vandaag de baby even omkleden/verschonen en tempen, toen zei ik tegen dr: grappig he? Eerst heb je dit mij geleerd en nu doe ik het beroepsmatig ;)
    Kraamvrouw is ook super enthousiast dat ik al kids heb enzo helemaal leuk dus!! Men. is politie agent :) hihihi

Dus tot ziens... hihihi!! Ik ga lekker vroeg me bed in. Morgen vroeg op... moet om 7 uur kids al wegbrengen. We beginnen lekker vroeg!! :$

Xxx

18. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hier zijn er 5 tanden en 2 randjes... duurt niet lang dus of hij heeft er 7.

Oli loopt nog niet los, wel langs van alles en ook aan 1 handje. Hij zegt papa en mama en verder vooral tatatadadadalalala loeloeloe doedoedoe nananana enz :D

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ikke!! Dus toch maar iets later naar bed dan :) Ben benieuwd!! Voor de zekerheid zal ik zo ff opnemen instellen...

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @mamamia, nou, tegen de tijd dat hij daar overheen kan klimmen is hij jaaaaren verder:D ik kom dr nog geeneens met mn schouders bovenuit...

@beterschap karish!

@priveforum: voor mij hoeft het niet...

@bellie, gister energie van 2dagen gebruikt?

@gen.2010 ga ik ook kijken als ik het wakker hou!

@jodel, gefeliciteerd met je zusje!

@ik kreeg vandaag een mail over operatie bij baby in de buik die na de operatie de vinger van chirurg pakte (staat op foto), kennen jullie die mail? heel bijzonder!

@voor de rest: slaapkamer is nog niet helemaal behangen, nog 1 muur morgenochtend, in de gang zit het plafond er nu ook eindelijk helemaal in, mn droger is gearriveerd, moet alleen nog aangesloten worden

Deel Deze Pagina