Graag gedaan en een goede nacht. Maar het kan snel gaan he oorontsteking maar dat weet je zelf wel he. Dus het zegt idd niks. Wel een goede nacht toegewenst.
Gup ik heb je advies gegeven voor je schip. De meeste hebben het over wit. Ik vind wit zo wit jakkes hou meer van vrolijke kleuren zo iets warme en koude tinten door elkaar.
Ha dames, sorry ik ben er niet veel maar het is druk hier! Vrijdag Lila jarig, gisteren optreden, vandaag taart noor Frank maken en morgen Frank jarig.. Dit heb ik vanavond voor hem gemaakt, hihi! (het bordje is niet zo toepasselijk, maar ik durf ze niet te verplaatsen..)
Ze zijn wel grappig haha. Idd ik zou ze ook niet durven verplaatsen alvast gefeliciteerd met Frank zijn verjaardag, Grappig dat hij jarig is op valatijns dag haha.
Goedemorgen hiep hiep hoera, Aiden is 1 jaar!!! Gefeliciteerd!! @ Lila leuk taartje!! En gefeli met Frank!! @ Hier zometeen weer werken, laatste dagje. De kraamvrouw is vandaag ook jarig. Word vast gezellig. En vandaag valentijnsdag... ben benieuwd of ik vandaag 'iets' krijg... Met Devin gaat t goed, nog paar daagjes en dan is hij ook al weer 1 jaar... Wat gaat t toch snel!! Kijk me onderschrift, nog 3 nachtjes slapen tot jouw eerste verjaardag! Jaylinn is niet helemaal lekker in dr velletje. Dus gewoon ff naar ha van de week. Morgen ff met Devin naar de orthoptist, ben benieuwd... Ga er nu maar ff een verschonen... wat t riekt nogal!!
goede moggel! nou wat een rot nacht zeg denk dat het gisteren een beetje te veel van het goede was zeg maar!! Heb z'n zere rug en bekken had zo met Elise naar de kinderfysio moeten gaan maar zeg die afspraak af en heb er gewoon weg geen zin in om nog overal met haar heen te moeten gaan. ze loopt het praten begint. Heb soms ook het gevoel dat mensen het ook gewoon voor hun geld doen om je langer aan het lijntje te houden. Volgens mij voel je als moeder het beste je kind aan. Ga vandaag het hoognodige doen en vanmiddag even rusten als wesley en elise op bed liggen
Aiden gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van. Hieper de piep hoera. Hier een on uitgeslapen Pnirmal. Vanacht rond half een wilde ik naar bed. Te gelijk werd Karishma wakker, denk flesje controleer haar luier even ect. En legt haar terug is ze tot drie uur wakker geweest in haar bedje grr en ze ligt naast me natuurlijk hahah. Om drie uur was ik het zat en heb ik haar maar naast me neer gelegen toen sliep ze zo. En om 6.45 was ze al weer wakker ik zeg slapen jij haha toen om 8 uur moest ik er echt uit van haar al met al dus een slaperig nachtje haha en nu grr koppijn natuurlijk. Vertelde ik gisterenavond nog dat ze wel wakker word s nachts maar meestal gelijk weer verder slaapt zo zal je zien haha wijken ze meteen af van hun ritme. Bellie bel hoe is het met Dinand gegaan.? Super m wat is er met Jaylinn? Ziekjes?? Mir555 dat met Elise eens vragen aan de fysio of het echt nog nodig is? Of vragen hoe lang het nog gaat duren.? En daarop je besluit nemen? Succes er mee in elk geval
Sam draagt van die dikke badstof sokken met een rubberen onderkant. Die heb ik ergens voor meisjes in de aanbieding gezien geloof ik... ga even voor je kijken.
Moguh allemaal! De dag begon al vroeg! 7 uur maakte manlief me wakker met de vraag of ik pijnstillers wilde pakken. Hijs net naar de dokter geweest, en hij heeft een griepje onder de leden. Die vent van me klaagt niet vaak, maar als hij naar een dokter wilt is het echt menes. Ik vertroetel hem vandaag maar even. Dinand heb ik niet meer gehoord. Ben er vanmorgen om half 8 maar uit gegaan, slapen lukte toch niet meer nadat manlief me gewekt had. Dinand werd rond 8.15 uur wakker. Toen ik ging kijken lag hij heerlijk met zijn hoofdje op het kussen. Hihi, de kleine schat. En hij slaapt meteen een soort uit met dat kussentje. Vandaag dus maar even een kinderkussen halen.
Oh en eeeh aidan, gefeliciteerd met je verjaardag. Ohja ennuh, BEN OP DE HELFT whoeehoeee. Mag weer gaan aftellen.
Het aftellen is begonnen spannend haha nog een week of 20 te gaan of 22 of 18 of of of het liefst gewoon tussen de 37 en 42 weken haha. Weet je al of je gewoon mag en of kan bevallen inverband ks van Dinand???
aidan gefeliciteerd! bel, leuk, aftellen! pnir, je advies ga ik zo lezen taart...zag ergoed uit! boni is toch jarig vandaag? gefeliciteerd!
Dankjewel Ben echt trots op m'n taart, hihi! Frank vond 'm super, hij werd er helemaal rood van hahaha..
Ego: mijn mannetje is ziek. 39.6 koorts van8 en vanmorgen. Gisteravond begonnen met 38.7. Al een paar zetpillen erin, nu slaapt hij alweer, tis net een warm kacheltje, vandaag maar extra goed voor hem zorgen Hopelijk is ie met de vakantie weer opgeknapt. Denk dat het voornamelijk door het kiesje komt... Hiep Hiep Hoera, Aidan is 1 jaar! Gefeliciteerd! En Boni natuurlijk ook gefeliciteerd met je verjaardag! 20 weken wave voor Bellie Kga nu ff verder bijlezen... XxX
Ja, mag het gewoon via de natuurlijke weg proberen. KS bij Dinand is zonder problemen verlopen, dus het mag geen probleem zijn. Laten we het hopen! Denk dat ik dit keer voor de 38 weken ga hihi.