Zo de dag zit er weer op. Wel lekker gewerkt. Gezin was erg tevreden en vond het ook super bijzonder dat mijn collega ook mijn eigen kraamverzorgende was. Helemaal leuk dus! Verder weer lekker doosje chocolaatjes kregen... jummie!! Ben blij dat ze tevreden waren, vooral omdat de vorige keer niet zo goed was bevallen. Daarna nog ff met colllega gesproken en was ook super tevreden, en vond het ook wel bijzonder om nu samen met me te werken. Was ook echt super gezellig tussen ons, en dat vond zij ook. Dus binnenkort maar ff op de pa lijst zetten, dan keertje ook met haar mee Vind ze wel leuk saampjes ! FF me meissie spammen, met nieuwe kleertje en nieuw kapsel
Oh! ik schaam mij dood! ik dacht ook gereageerd te hebben op Aadje en Bel, maar ik kan het niet vinden. weg Maar ik wilde dus hetzelfde zeggen als Nelta En Nelta, jij hebt ook een heftige dag gehad... pjieuw! morgen heerlijk zwemmen met je kleine schat. Leuk joh! Hier nog nooit gedaan. Steeds als ik denk we gaan zwemen... oorpromblemen.. zucht. @ trouwens, ik dacht alles betreft spuitluiers al geleerd te hebben. Maar mijnhemel! Kiezenluiers.... zijn gewoon gevaarlijk!!
Super M, leuke foto's! En wat enorm fijn dat je een goede afsluiting hebt gehad! en lekker heerlijk ongezonde dingen. hihi Uitdelen! hihi (staat hier met mondje open.... om te vangen. hihi)
Misschien eindelijk zwanger.... (ze heeft een 2e lijntje!) ze maakt het onwijs spannend... Omdat ze nog voor haar nod zit... Ik hoop op een plakbeep. Het word wel tijd voor haar vind ik. Ik draai mijn duimen helemaal suf.
Tja Stijn heeft nog nooit last gehad van zn oortjes. Maar dan is het idd niet verstandig. Moet nog ff kijken hoe ik het morgen ga doen, want ik heb geen auto. Maar waarschijnlijk kan manlief me afzetten en ga ik terug lopen. Kiezenluiers, hier nog niet meegemaakt. Tandenluiers vallen hier ook wel mee. Meestal merk ik geen verschil. Hoe weten jullie trouwens weer dat er een tandje/kiesje aankomt? Stijn laat mij echt niet in zn mond kijken en voelen gaat ook maar ff heel snel want anders bijt hij erg hard. Volgens mij heeft Stijn trouwens een stukje glas gegeten. Dat denk ik iig, want volgens mij stopte hij wat in zn mond, maar ik toen ik bij hem was, was zn mond al leeg. Het was maar een heel klein stukje, maar ik vind het toch wel eng. Hij heeft iig nergens last van.
Heb het testje gezien donder, maar vind hem nog erg licht... Hoop dat ie morgen een stuk donkerder is.
@nelta, oei glas eten. Lijkt me echt eng als je denkt dat ze glas gegeten hebben. Je weet niet of het iets kapot kan maken.
@ bloempje! wat een leuk manneke!!! OH!! en je hebt dat van Hei gevonden. Ja, hij is licht maar wel donkerder dan die van 2 dagen terug. dus duim je mee? hihi. @ nelta, bel anders ff naar de hap. wat je zou moeten doen als je kind vermoedelijk glas heeft gegeten. En ik mag eigenlijk ook niet in haar mond kijken. Ik zag iets toen ze dikke pret had en haar mond open had. En toen heb ik met gevaar voor vinger verlies toch even gevoeld. en dat mocht. hihi. en ik heb daartraks nog een keer mogen kijken. Op de commode, grapjes maken (rare geluidjes met mijn mond wijd open) en dan voelen. Zo pakte ik dat aan.
Tja hij heeft het gisteren avond al gegeten. Weet het niet zeker hoor. Maar ik hou wel in de gaten of hij geen pijn heeft of bloed in zn ontlasting. Verder kan de hap niet veel voor me doen denk.
@ Donder: Fijn dat meisje opknapt...Lekker tandjes erbij...Heerlijk he, die luiers!!! Zure drek!!! En manlief ook niet lekker, gatsie.....Beterschap! @ Nelta: Aha, jij hebt ook lekker file gereden!!!...Heerlijk he! Was vanochtend al laat en vanaaf ook lang over gedaan....! @ Uhhhh, Man o man, ben dement aan het worden geloof ik...Onthoud het gewoon niet meer!!! Sorry!!! @ Heitje: Ohhh, wat gaaf, als ze zwanger is!!! Is haar zo mega gegund!!! @ Ego: Vandaag gewerkt...Erg druk....Projectweek loop ten einde. Woensdag is open avond en dan gaat mijn baby-klas open...Man o man, wat een poppenkast in mijn klas...heb flink uitgepakt!!! Aidan is net gaan slapen, nu bankhangen! Manlief en ik zitten allebei zeer romantisch met de laptop op schoot....Romantiek spat er vanaf...hahahahaha!!! Verder eigenlijk weinig te vertellen.... Oja, Aidan loopt achter de blokkenkar (die van jouw donder!)....Het gaat alleen wel veel te snel, dus heb hem compleet afgevuld met blokken, gaat het wat stroever! Maar stoer dat hij het vindt, hij wil nu steeds met het karretje... Ennnnnn...Aidan geeft kusjes!!! Zo schattig!!! Als ik zeg: krijgt mama kus??? Dan buigt hij zijn hoofd naar voren en tuit zijn lipjes en dan krijg ik een kusje....Zo schattig, manlief smolt ook helemaal!!!....