joehoe! baan bij deze baas is opgezegt per 25maart! word wel nog heel druk dan even, maar ben blij dat ik het nog niet met een hele dikke buik hoef te gaan klussen en verhuizen!
ik ga nog ff slapen! boodschappen gedaan vanochtend in mn eentje en dat gaat wel, maar toen de boodschappen van de auto naar boord brengen.... gelukkig zag wim dat ik er was en heeft laatste stukje 2tassen overgenomen maar voel mn buikie nu wel dus ga lekker ff plat
goede middag dames even een oproepje zouden jullie mij willen helpen om de hyves van Anne op te kunnen heffen de moeder van Anne is weer eens bezig in mijn vriendkring om iedereen vriend te laten worden met Anne zodat ze precies weet wat ik doe enz dus willen jullie mij miss helpen door naar haar hyves te gaan en dit is niet oke in te vullen heb namelijk al gekke reacties gehad
Anne net uit school komt ze echt met de gekste verhalen over haar vriend op hyves dus nog een keer zouden jullie mij willen helpen onze meid te beschermen tegen rare dingen!!!!
Ik begrijp het niet zo goed. Gaat het om de hyves van Anne zelf? Ik denk dat je dan beter even een berichtje kunt sturen aan hyves zelf met een kleine uitleg van wat er aan de hand is.
jah de moeder van anne heeft een hyves aangemaakt onder de naam van Anne maar zoals jullie weten woont anne hier en niet daar. Ze maakt dus misbruik van Anne haar naam zodat ze met iedereen vrienden kan maken wie anne zelf niet eens kent. Anne is net 8 vandaar
thanks..... miss dat het er nog meer willen doen. Om zelf de controle te kunnen houden voor Anne haar belang heb ik nu net zelf er een geopend voor Anne zodat ze zelf kan zien met wie ze vrienden wil zijn. En zodat haar moeder niet zonder anne haar weten op haar hyves kan gaan kijken enz enz
Nou, ik heb een rustig dagje. Etienne ligt al voor de 3e x op bed. Hij had net weer 39.3, dus maar weer een zetpil erin. Verder zit hij veel op schoot en kletst hij af en toe wat, maar zielig is ie wel. Geen zin in brood, wel in z'n fruithap en wat melk. Tis rustig hier vandaag...
aargh! mogelijk moet ik nog aan de studie: ondernemerspapieren! balen! niet bij nagedacht dat de wet wat dat betreft is verandert vorig jaar ofzo