Was het maar zo´n feest dat ik vannacht weer goed geslapen heb. Nee, ik heb liggen draaien daar wordt je eng van. Mja ach, voel me verder wel energiek vandaag, dus gaat wel goedkomen! Let jij ook wel een beetje op jezelf! Aangezien meisje lief naar het kdv is, zou ik lekker met de pootjes omhoog gaan liggen! Voor jullie allemaal beterschap! Ennuh, dat niet willen slapen, ik had er hier gisteravond ook 1 die het niet echt een strak plan vond om naar bed te gaan. Uiteindelijk issie om 20.30 wel lief gaan slapen!
Hier ook een die pas laat naar bed ging. Sinds de klok verzet is hij s avonds helemaal niet moe volgens mij. Probleem is ook dat het middag slaapje soms ook pas laat is. (dan gaat hij pas rond half 5 naar bed). Maar ja wakker houden is ook niet echt een optie, want dan is hij echt vervelend.
Zo moguh allemaal! Nou, waar blijft die zon. Gisteren hadden ze het over een heerlijke lentedag vandaag. Is nog niet veel van te merken. Plannen vandaag: zo de boel doen. Stoffen, zuigen, dweilen, badkamer en was opruimen. Wiegje nog maar een keer verven! En dan zal het vast wel weer tijd zijn om die kleine man op te halen. Ga maar meteen aan die arbeid, ben ik er ook sneller weer vanaf!
Goedemorgen, @ Donder: O jeetje....Superveel beterschap met manlief... Gelukkig is hij weer thuis...!!! Doe het rustig aan, en idd wat Bellie al zei...Lekker pootjes omhoog vandaag..."geniet" er even van dat Ylva op het kdv is, ff rust!!!.... @ Pnirmal: Hoop niet voor je dat je suiker terug is....Zal als ik jou was snel actie ondernemen....! Er is met een dieet veel te bereiken! Succes.... @ Mir: Ohhh, wat fijn dat Anne naar groep 5 kan!!! En wat prettig dat er een nieuwe gezinsvoogd is die het allemaal heel anders ziet!!! Super, komt het toch nog goed!!! @ Nelta: Leuk slaapzakkie zeg!!!.... Wat een creatievelingen onder de feb mama's...: Taartenbakkers, naaisters, zangeressen.....en vooral super toegewijde moeders!!! Wij zijn goed!!! @ Uhhhh...... Weet niet meer.....
Zo, Hier opgestaan met koppijn...Had allerlei plannen vandaag mbt huishouden, maar doe ik maar ff niet....Heel ff zwp kijken + moest ff mail checken...En dan ff op de bank. Aidan slaapt (al zou die zo wel wakker worden)...Brood eten en dan ff langs de supermarkt anders hebben we niks te eten vanaaf.... Ik moet straks ook nog naar mijn werk...Is openavond van het project (baby's) en dat is verplicht...Hoop wel dat mijn koppijn zakt, anders bel ik af....blehhhh....voel me niet top!... En dacht dat het zonnetje zou gaan schijnen....Mmm, grijze zooi hier!!!>..... Fijne dag allemaal!
Goed van je dat je even lekker niets doet. Dat huishouden ligt er morgen ook nog wel hihi. Ook voor jou beterschap!
Hmm, ik ben me een beetje aan het vervelen hier op mn werk. Moet bij een onderzoek zitten, in een donker hok en verder eigenlijk niks. Alleen corrigeren als mensen het niet goed doen. (vandaag te vaak ). Gelukkig staat er sinds kort wel een pc hier Ben blij dat ik vanmiddag weer lekker mn eigen spreekuur heb.
Zo stofzuigen is gedaan! Heel even een korte pauze ingelast en dan weer verder! Komende week is mannetje vrij, dus kunnen we fijn Dinand zijn kamer gaan doen! Wil het wiegje voor die tijd eigenlijk wel klaar hebben. Kan niet wachten om dat ding op te maken, staat altijd zo schattig. Jup, ik ga dweilen! Tot strakkies!
Goedemiddag Hier kindjes in bed. Vanochtend hebben ze even bij opa en oma gespeeld. Heb ik ff het een en ander verandert in me slaapkamer. Maar is totaal niet naar me zin, dus nu me broertje ff opgetrommeld om te helpen Verder idd ook stofzuigen, dweilen, was, vouw + opruimen. En dan lekker genieten van een lekker schoon huisje!!
KLAAAAAAR! Heb gepoetst alsof mijn leven er vanaf hing hihi. Moet alleen de was nog opruimen, maar das een klusje van niks! En jawel, hier hebben we ook een strak blauwe lucht. Eerst even van de zon genieten! Ga zo maar eens kijken hoe ik Dinand zijn kamer ik kan richten. We hebben er hoe dan ook een klein computermeubel instaan die daar moet blijven, dus ga maar eens kijken of daar uberhaupt mee te schuiven valt komende week. Eerst maar eens bedenken wat ik zo ga eten! Denk een lekkere tosti ofzo!
Goedenmiddag. Arun is weg lekker op kamp hij kon niet wachten om met in de bus komen zo uitgelaten was die.Die gaat zijn moeder echt niet missen. Ik wel. Karishma ligt even op bed. Man o man wat is ze aan het veranderen zeg. Wilden niet in de buggy niet in het autostoeltje niet winkelen haha ze zet zich gelijk af. Volgens mij zijn we van een oorontsteking/verkoudheid met een in de 13 maanden sprong terecht gekomen. En dat eten nog steeds drama. Ik laat het maar even zo niet eten dan niet eten. Tot het volgende op het programma staat we bieden aan maar als ze niet wilt dan krijgt ze van zelf wel eens honger. Drinken gaat redelijk. Ach ja wie heeft gezegt dat kinderen krijgen leuk was hihih. Ik niet. Grapje hoor Zo even naar de huisarts voor buik/suiker. En ja ik ga weer beter op me eten letten. Zal wel moeten laat me denk ook gelijk door sturen naar het diabeet plein en kijken of het nog te redden valt moet gewoon. Donder wat fijn dat je man weer terug is. En weten ze al wat voor een ontsteking hij had? Belliebel ook druk geweest zo te lezen.? En geniet van je tosti lekker. Gup verven romp er uit de schappen halen wat een ondeugd die Daniel. Knorretje beterschap met je hoofdpijn en vanavond veel plezier met het project op school. Hoop dat het leuk is. Nelta vervelend dat je je aan het vervelen bent. Hoop dat de dag snel voor bij is voor jou en dat je lekker naar Stijn mag. En over het zwemmen en je kind dan ergens anders vandaan plukken tja haha ze zijn zo snel Fijne dag allemaal. En over het zonnetje he hier schijnt die nu ook zuid holland
@ Oi! @ Bel, schoonmaak woede... stuur hier ook maar een beetje naar toe... hihi. @ Knor, jij ook succes met je hoofd en strakst op je werk! Knuf! @ Beentjes omhoog... ga ik zo lekker doen. Heb alleen tot nu toe achter de comp gezeten. Mailtjes zitten beantwoorden. 1 ding is niet goed gegaan en dat is nu op het werk een enorm fiasco geworden. OMG! maar net een lief mailtje van een collega gekregen dat ik mij niet schuldig moet voelen. Kan gebeuren en iedereen in het team is er debet aan geweest niet alleen ik. Moest zelfs ff een traantje laten. Dit had ik niet verwacht. Maar nu weer ff voor mij en manlief.