Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wat een ijverige dames hier!

kheb net de deurposten in de lak gezet, straks nog een keer en vanavond als daniel op bed ligt trapje. En de kasten op daniel zn kamertje moeten nog.

kwerd net gebeld, kheb een fotosessie gewonnen door mee te doen met een of andere wedstrijd op de 9maandenbeurs. Foto's laten maken bij V&D en dan krijg ik er 1 (a4) gratis. Had zin om te zeggen: geloof dr helemaal geen zak van, is gewoon reclamestunt van jullie want bij een echte prijs zou je wel meer krijgen:D:D:D Maar kheb me ingehouden. Tja, best, leuk dat ik gewonnen heb maar aangezien wij varen kan ik geen afspraak maken. En toen was de mevrouw stil:D ow euh nou euh als u nog afspraak wil maken kunt u mij terugbellen op dit nr. Oke, doei!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, gup ik ben ook altijd erg huiverig over dat soort dingen! Jij ook lekker met de verf bezig:p. Ben hier ook net klaar!

Pnir, over dat eten hoef je je echt geen zorgen te maken hoor! Als ze honger krijgen, gaan ze vanzelf wel eten hihi:p.

Donder: dikke knuffel voor jou!

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik dacht dat ik klaar was, kom ik erachter dat ik stukje vergetn ben. Maar heb morgen die pot verf toch nog nodig dus neem ik morgen wel mee dan. Nu eerst mn ijsje en dan koken. macaroni denk maar

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    iedereen aan het zonnen ofzo?:D of allemaal een werktik gekregen?

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, ik was mijn laatste 2 vrije uurtjes zonder kind lekker van het zonnetje aan het genieten:D.

Wij eten hier een ovenschotel met bacon, ui, gehakt, aardappels en broccoli. Geen idee of het lekker is hihi:p.

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb idd van die bonnen van uit de babydoos en dan krijg je ook 1 foto gratis, maar ze maken er een hele rits en die willen ze dan ook verkopen :)

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja dat dacht ik dus ook al

8. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

over 2 weken beginnen ze hier met een dakkapel op zolder joehoe na een week zijn ze klaar en dan alleen nog afwerken,
    zou zo blij zijn als ze allemaal appart liggen
    op zich gaat het best zo hoor maar als Elise wakker word en huild word wesley daar niet wakker van maar je hoeft de deur maar aan te raken of hij zit rechtop en andersom net zo.
    ben wel blij dat er schot in de zaak zit

heb niet echt bijgelezen, mijn hoofd zit een beetje te vol van alles.
    zal morgen eens een buikfoto maken lijkt wel of die een groeispurt heeft gemaakt

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo de woonkamer is weer lekker schoon, was draait... Nu morgen de slaapkamers even onder hande nemen. Jaylinn morgen weer naar school... pfffff!! Af en toe best vermoeiend die peuterpuberteit. Ben blij dat ze nu lekker ligt te slapen.

Vriend is wat van plan, maar mag het niet weten... :)!! Maar moet wel mee :cool:!! OWwwwwwwwwwww ben benieuwd!!

Was lekker weertje nog vanmiddag, lekker zonnetje!! Heb de deur nu ook nog open staan!! Heerlijk :)

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Lekker mir, een dakkapel! Krijg je echt wat meer ruimte door!

Oeeeeh SM, ben ook benieuwd:D.

@ hier: Wat een heerlijk weertje is het vandaag zeg! Alle deuren en ramen staan nog lekker open! Ik hou d'r van hihi:p.

11. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    bell krijgen idd heel wat ruimte erbij, per slaapkamer 4 ramen waarvan de buitenste 2 open kunnen, alleen maar beter lijkt me.

sm spanned hoor!!!

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mir leuk een dakkapel.

Super m spannend wat heeft die in petto?

Hier Karishma ligt op bed.

En het begint wat zaai te worden ze heeft vandaag bijna niks gegeten.

Ben bij de ha geweest voor me zelf en gelijk even over Karishma gehad ze zegt als ze niet wil weg halen volgende ronder beter ze moet toch eens honger krijgen?? Tja laat ik het hopen.

O ja uitslag huisarts ik zit nu aan de medicatie voor me te hoge suiker was gistenavond 19.6 veel te hoog. En door gestuurd naar een dietiste om even het eten onder de loep te nemen. Maar de huisarts vermoed net als ik dat het niet meer weg gaat ook niet als ik af zou vallen. Wel zou het natuurlijk beter zijn dat ik nog iets beter op me eten gaat letten wat ik al deed maar ja. Het is nu eenmaal zo. Gelukkig niet gelijk insuline spuiten maar met een tabletje beginnen en rustig aan de bloedsuiker naar beneden krijgen.

Als je zwanger bent is het anders dan moet je wel spuiten dan is het van belang dat de bloedsuikers stabieler zijn en onder de 7 zitten. En die tabletjes niet is voor als je zwanger bent die zijn gevaarlijk voor je baby en insuline weer niet en zorgt er voor dat een baby dan niet te zwaar woord in de zwangerschap.

Ze vermoede ook dat mijn maagklachten daar vandaan kwamen en nu ik ook die medicatie heb voor me maag dat het snel beter moet gaan. Gaat het niet over dan stuurt ze me door.

Zo ga een dvdtje kijken nostalgie Dynasty DE serie van de jaren 80, zit nu in deel vijf er leuk;) Kan zijn dat niet iedereen weet wat Dynasty is maar vond het toen leuk en nog.;)

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    waar is iedereen?

SM: ben benieuwd naar de verrassing!

mir, fijn dat er dakkapel komt!

zo, hier lekker opgeschoten met daniel zn kamertje! ging lekker!

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hihihih ben zelf ook benieuwd. Hij laat er niet veel over los, behalve dat ik dit verdient heb.... weet nog niks dus... En tja ik moet mee... hmmmmm!! Geen idee!

Zo wasmachine draait nog, zal bijna klaar zijn denk. Dan ff ophangen en dan lekker me bedje in!

Leuk mirr een dakkapel, en idd lekker alle kids eigen kamers!! ennn super leuk babykamer doen ;) hihiih!!

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mir! joepie! Dakkapel! Het gaat allemaal de goede kant op! JA!!!

Pnir, ah, suiker. Jammer dat het met afvallen neit helpt. Hopelijk helpen de tabletten dan wel.

Eh...

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

Hé wanneer moet je dan mee? Heb je er al uitgepeuterd waar naartoe?!? :D:cool:

En peuterpubertijd... begint dat al met 1 jaar, 1 maand en 5 dagen? :D

17. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi wijffies,

Alles goed hier? Pfff, ben eigelijk te moe om alles terug te lezen en te reageren. Heb een gezellige dag gehad met een vriendin die hoogzwanger is. Zoveel bijgekletst dat ik er gewoon moe van ben hihi... en met de trein ruim een uur heen en terug met Etienne kost ook wel wat energie.

Kheb trouwens de laatste week pijn aan mijn tepels, ben af en toe misselijk en nu dus moe (dat ben ik allang niet meer zo geweest als vandaag)... heb gisteren een test gedaan, maar gelukkig negatief... heb gewoon een spiraal, dus verwacht er ook niks van, maar moest het gewoon ff zeker weten hihi...

Nou meiden, ik ga nog ff een filmpie afkijken en dan lekker slapen...

Fijne nachtrust!

XxX

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Een goede (slechte) middernacht!

Kan echt de slaap niet vatten! Om gek van te worden (of was ik dat al hihi:p). Zit nu maar aan een lekker koppie thee! Hopelijk lukt het zo toch nog om even 2 uurtjes mijn ogen dicht te doen!

19. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen hier ging de wekker weer veel te vroeg.
    Tja om 7.00 moet ik weer op het werk zijn.
    Ben nu al gesloopt Bram die was afgelopen avond en het begin van de nacht onverklaarbaar steeds aan het huilen. Om 1.00 maar een paracetamol supp gegeven en toen is hij wel afgetaaid.

Sipper m spannend hoor

Bellie hopelijk ben je weer ingedut

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiemorgen!

nou, de nacht was hier ook niet echt super. Daniel begon te huilen gisteravond en voelde heel warm dus ik hem ff getempt, 39.8:( ff in zn romper laten lopen en toen hij 39.2 was in zn rmper in de slaapzak en bij ons op bed geslapen (dekbed is nog in gepakt, liggen zelf ok in slaapzak) nu was hij 38.8:( maar goed, hij is vrolijk, eet en drinkt en piest dus zit wel goed:D

Deel Deze Pagina