Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    als jullie bij reden nepprofiel willen invoeren

2. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    gup gefeliciteerd met jullie nieuwe boot!!! fijn dat je nu niet hoogzwanger moet verhuizen weet uit eigen ervaring dat dit geen pretje is. sta jij ook op hyves??

3. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    is er niemand die schoentjes maat 19 kan gebruiken van dr visser?? je mag ze voor niks hebben

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nu kunnen we over 2 maanden over, dus ben dan rond de 20 weken, dat zie ik nog wel zitten:)

ik pb je mn hyves wel ff

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    schoentjes zijn te klein voor hier

6. mammamia

mammamia Niet meer actief

gedaan

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,
    Vandaag weer gewerkt. Straks naar naailes. Morgen met Stijn langs mn werk om zn oogjes te meten en dan hadden we gelijk ook nog een soort van informeel werkoverleg, omdat er een hoop gaat veranderen op mn werk. Kijk wel hoelang Stijn het volhoudt.

Aidan, Gefeliciteerd. Ook alweer 1 jaar.

Bellie, al 20 weken. Wow, wat gaat dat snel. Stijn is ook vaak verkouden. Volgens mij pikken ze idd een hoop mee van het kdv. Nu ook weer snotneus en vieze oogjes. Verder lijkt Stijn er niet veel last van te hebben. Ach het hoort erbij.

Mir, gedaan

Gup, wow dat is snel. Idd wel lekker dat je niet met een dikke buik hoeft te verhuizen. En suc6 met de studie.

Mammamia, beterschap met Etienne. En wat een lief ventje.

Lilalief, gaaf hoor. Ik ga binnenkort ook eens een boltaartje proberen. Hebben jullie nog tips voor vulling.
    En gefeliciteerd met Frank

Boni, gefeliciteerd.

Supermummy, hoe was het bij de orthopist?

Pnirmal, hmm das een minder nachtje. Hopelijk gaat het vannacht beter.

@box, staat hier ook nog, maar Stijn zit er niet vaak in. Maar ja, weg doen is ook niet handig. Soms is toch wel ff makkelijk, die box.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bloempje, weet je al wat meer?

9. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    box staat hier er ook nog wel soms ook idd hier nog gemakkelijk ivm als je een keer naar de wc moet zitten ze er beide tegelijk nog wel eens in of boven de wasmachine aan zetten.

Thanks meiden voor jullie begrip weet iemand hoe dat eigenlijk gaat als er te veel meldingen zijn met een foutmelding bij hyves??? neem aan dat het dan wel verwijderd gaat worden toch

ga zo als de kids in bed liggen zelf maar even lekker in bad even ontspannen miss dat dan de pijn wat minder word in mijn onderrug

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mir, ik kan annes hyves niet vinden?

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    yes! ik hoef niet te gaan leren want ik ben nog geen schipper dus dan telt het niet! moet wim het alsnog zelf doen:D

12. Ik ben ongesteld geworden :(

Op zich wel een opluchting, maar waar komen die valse streepjes dan vandaan? Heb toch een paar dagen in de stress gezeten :x

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bloem, toch beetje teleurgesteld? toch indroogstreepjes geweets dus...

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedenavond

Hier weer dagje gewerkt. Was erg leuk en gezellig. De kraamvrouw was jarig, dus kreeg meteen een stuk taart. Bij de lunch gingen we sushi eten. Dat was voor mij de eerste keer, maar vond t eigenlijk stiekum best wel lekker. Toen 's middags nog een gebakje en glaasje bubbles zonder alcohol. Goed verwend dus... Ze waren heel erg tevreden over mij en zien mij graag over een paar jaar weer terug :D Hebben nog even foto's gemaakt, en kreeg een doosje bonbons :) Lekker!!

Verder vandaag met Jaylinn naar ha geweest, heeft iets anders gekregen, haar buikje zit vol met lucht. Dus even iets anders proberen en over 6 weekjes weer terug.

Met Devin moet ik morgen naar orthoptist.

Nu lekker voetjes omhoog...

Owjaaaa heb vandaag een hele grote bos rode rozen gekregen... van mijn valentijn... hihihihi

15. Ik ben ook alvast aan het oefenen geweest voor de verjaardag van onze kleine gup.
    Niet te ingewikkelde dingen nog, maar misschien kan ik het beetje bij beetje leren.

Ik wil ook wel weten hoe het zit met de vulling in zo'n boltaartje. Heb nu gewoon een vlaaivormpje gebruikt en die gevuld met jam en slagroom en gewone cupcakes. 1tje voor mijn mannetje voor valentijn :D

16. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

De belliebel 20 weken wave ~~~:D Gefeliciteerd

Mirr Bram zijn voeten zijn al te groot voor de schoentjes.
    Maar wat lief dat je ze wil weg geven.
    Ik zal straks even kijken of ik Anne haar profiel kan vinden op Hyves
    Dan zal ik ook even niet ok (en)

Happy birthday dear aidan happy birthday to you

Boni jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd:p

Mammamia wat een pittig kleintje.
    Is ondertussen je nicht al bevallen?
    En hopelijk zakt de koorts van Etienne snel.
    Eet en drinkt hij nog wel goed met die hoge koorts?

Lilalief, leuke sexy taart hoor voor frank.;):p:D
    En wat goed gelukt, knap hoor:D

17. Een beebje was leuk geweest, maar het is echt beter om nog even te wachten. Dus niet echt teleurgesteld eerder opgelucht.

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bloem, ziet er goed uit!

SM: aah lief! een bos rozen! en al een gezinnetje voor over paar jaar:D

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Leuk!! Een boltaartje doe ik meestal 1 laagje jam, 1 laagje botercreme of slagroom, afsmeren met botercreme

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    oke:)

Deel Deze Pagina