Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mammamia, eh... kan je zwanger zijn? Wanneer verwacht je je ongi?

@ Ninja, lekker niets doen dus. hihi

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh! wacht ff!
    Ik heb dat ook nu je dat zegt!
    Ik heb meer last van mijn eisprong. (pijn aan borsten en pijn onderin...)

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, generatie 2010 weer gezien, nu ga ik met mn zoon naar bed

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Gup, welterusten!

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hier ook.
    Wel lief hoor die kleine baby'tjes. ;);););)

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    mammamia zal je eisprong wel zijn denk ik.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    klinkt lekker hoor dondersteen...

Wij hebben slecht gegeten op de kermis een frietje.
    Ik heb sem thuis nog eten gegeven maar had geen tijd meer om zelf te eten haha. Achja morgen weer gezond. Kipfilet,roerbakgroente in zoetzure saus en witte rijst.

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Misschien een leuke site voor crea ideeën op te doen? Voor de crea mensen onder ons?
    Naaiprojecten

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ninja, joh! wij hebben gister patat gehad. hihi. Maar wel uit de oven. En de rest erbij kan ik mij niet eens meer herinneren... behalve veeeel yogonaise. hihi.

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    patatjes uit de oven zijn lekker!! vooral die chruch alleen het duurt zo lang haha en je moet ze ook nog eens omdraaien halverwege.

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Mijn god, ik loop alweer 25 pagina's achter.. :(

12. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hier weer eens een berichtje uit de vroege ochtend;)
    Straks mag ik weer te werk en ik heb totaal geen zin. Moet ook hierna nog 2 dagdiensten voordat ik weer 2 dagen vrij mag zijn :(
    Zo klaag modus uit!!!

Mamamia spannend maar zoals je zelf zegt niks is onmogelijk.

Donder geweldig dat je het koken onder de knie krijgt.
    Hoe gaat het met jouw met de afval race??

Aadjuh wat een vreselijk nieuws. Wat moet je nu doen, zijn er behandelingen voor? Sterkte meid.

Lilalief hoe gaat het, heb je ondertussen nog meer nummers ingezongen ?

Nou meiden tot vanmiddag

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier gewekt door een vrolijk meisje. Hoorde haar voetstappen al in de gang hihihi!! Ze stond bij de deur al te wachten. Daarna heeft ze nog ff lekker bij me gelegen, maar toen begon t ventje ook al wakker te worden. Dus eruit gegaan, kids flesje pap gegeven. En Jaylinn is nu Dora aan t kijken en Devin is op de grond aan het spelen.
    De praatjesmaker... hihihi!! wel erg leuk!

@ Lila hey jij ook hier :) Hoe is het ermee meis?

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen, zo Stijn was om 10 voor 6 al even aan het huilen en viel daarna nog in slaap voor ruim een uur. Ik helaas niet.

Plannen voor vandaag, niet heel veel. Lenzencontrole, boodschappen, beetje ruimen en eindelijk mn naaimachine eens goed inwijden ;)

15. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hee!!
    Stijn was er vroeg bij vanochtend...haha! Tja dat komt hier ook wel eens voor ;)

Donder: heb jij gisteren gekookt??? WOW! En het was nog lekker ook.... jee jij gaat nog een echte keukenprinses worden :D

Lilalief, hoe iessie met jou?
    Ik las dat de opnames in de studio zo'n succes waren! Leuk joh, echt heel leuk!

Ik ben vandaag vrij! Jippie! Ik ga zo met Oli naar de kringloop wat dingen wegbrengen. En tuurlijk een rond snuffelen daar, wie weet hebben ze wel weer leuke dingetjes :D

Olivier begint ju een beetje van zijn diaree af te komen. Dat rota virus is echt lastig om vanaf te komen. Maar sinds 2 dagen is geen water meer, wel dun nog.
    Verder gaat het wel goed met hem eigenlijk. We zijn we van maat 4 terug naar maat 3 van luiers maar hij eet nu zoveel, dat komt wel goed. Ook is ie blij en levendig en drinkt ie heel veel. Ik maak me dus geen zorgen meer!

Fijne dag allemaal en tot later!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier was het wel laat vanochtend, om kwart vor 9 heb ik daniel wakker gemaakt. Hij is zn ritme beetje kwijt, ging gister pas om kwart vor 12 slapen nadat hij zn 3de fles had gekregen en er toen toch maar zetpil ingedaan, koorts was niet echt hoog meer, maar ik wilde SLAPEN! Nu is hij koortsvrij (36.8) en nou heb ik hoofdpijn:( dagje rustig aan doen dus. Misschien nog wel naar een stoffenwinkel ofzo om lappies stof voor daniel zn kamer te halen, maar heb weinig zin om zo in de auto te stappen en 10km ervoor lopen vind ik echt te veel. Fiets hebben we nog niet

Morgen komt trouwens zwager en schoonzus ff langs met hun dochtertje van 3. Schoonzus is nu ruim 37weken, ben benieuwd hoe dik ze is:D is al maanden geleden dat ik hun gezien heb!

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo, Daniel heeft lekker uitgeslapen. Maar ja wat wil je als hij er zo laat in legt.

Hier net ff een wasje erin gegooid en ff gedweild. Straks als Stijn wakker is denk ff naar de dierentuin. Het is hier echt super weer.

Oh ja ik ga morgen op de markt in Rotterdam stofjes halen; geen idee of je daar in de buurt ligt, maar dat is altijd wel lekker goedkoop daar.

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hij lag er om kwart voor 7 al in;) toen geslapen tot 9u en toe was het bal tot kwart vor 12. Achteraf denk ik dat hij gewoon ergens pijn heeft gehad want na de zetpil heb ik em niet meer gehoord.

dierentuin:leuk!!! wij gaan waarschijnlijk winkelen...daniel moet nieuwe schoentjes hebben:( vind dat zo vreselijk, schoenen kopen! en dan past hij ook nog eens veel niet omdat hij hoge wreef heeft... vorige x 5winkels gehad voor we ens wat passends hadden gevonden wat ook nog beetje leuk was.

Nee liggen in Maasbracht, stukje boven maastricht, dus is niet echt in de buurt van rotterdam:D

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hmm, zit nu nog te wachten tot meneer wakker wordt. Hij is kwart voor 9 naar bed gedaan, dus ik had verwacht dat hij al wakker zou zijn. Heb ook al zn deur open gezet, maar nog steeds in diepe rust. (vaak is hij dan zo wakker).

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    die denkt: hoe langer ik nu slaap hoe langer we diertjes gaan kijken:D

Deel Deze Pagina