Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja dat is ook weer zo, maar mama zit al helemaal klaar hier ;).

En ik heb om 4 uur een afspraak voor lenzencontrole. En ik had hem vanmorgen vroeg op bed gelegd met het idee dan kan hij ook nog zn middagslaapje doen daarvoor, maar nu kan ik straks beter maar gelijk door gaan

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kga nog ff naar buiten met mn mannetje. Ff kijken of die 2 lange lummels kunnen verven:D tis alleen een vreselijke kleur! gelukkig een tussenlaag en word er maandag de goeie kleur opgezet als het beetje weer is!

hebben nu trouwens wel vast de geboorteversiering:D 1kant is lichtblauw en de kant die ze nu gaan verven roze:D maar moet allemaal bordeauxrood ofzo worden

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

:d:d:d:d:d:d

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo hij is eindelijk wakker na drie en half uur slapen. Nu ff boterhammetje eten en dan gaan we :D

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    WOOOOW, jij en koken hihi:D. Jij creatieveling:p! Ik ben TROTS op je:D.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, weer gegleden, rondje gelopen, geitje gevoerd, kipjes en konijntjes gezien. Nu eten, omkleden en winkelen:)

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag allemaal!:D

Jawel, ik heb een soort van goed geslapen vannacht hihi:D.

Iedereen lekker van de zon aan het genieten? Hier wel! Hoewel, nu ffies niet, Dinand ligt ff op bed! Ben benieuwd voor hoelang want de schilders zijn bezig en die lummels maken nogal een takkeherrie. Moet verplicht mijn ramen openhouden, dus ik hoop dat Dinand er lekker doorheen slaapt.

Vanmorgen boodschapjes gedaan, hoeven we dan morgen niet meer te doen. Dinand begon bij de C1000 opeens te huilen. Nouja huilen, hij kroop bijna in me. Hij vind het plafond daar eng (raar kind). Nouja, het is een vrij donker "plafond". je kan het geen Plafond noemen, want je ziet alleen maar buizen lopen. Dus de winkel doorgelopen, gepakt wat ik moest hebben en weer naar buiten. Toen was het goed. Ah me arme ventje whaha:p. Kleine schijtebroek is het af en toe hihi:p.

Komende week aan Dinand zijn kamer beginnen (joepieeee hihi:p). Misschien gaan we morgen al wel beginnen, aangezien we de boodschapjes al binnen hebben. Manlief is lekker een weekje vrij, moet alleen maandagavond even werken omdat ze te weinig personeel hebben! Nouja prima hoor!

Nou eeeh, ik ga eens even een bammetje eten, en dan even dweilen voordat de kleine man weer wakker wordt!

8. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Nelta, veel plezier bij de diertjes :D

Guppekop, en.... mooi schilderwerk? Ik heb vanochtend bij de kringloop een paar gloednieuwe sandaaltjes voor Olivier gevonden! Maat je 19, van Elephanten ofzoiets. Ziet er degelijk uit.
    Lastig he, schoenen kopen voor zo'n kleintje!

Ik heb ook een Bobike fietsstoeltje bij de kringloop gekocht... 2 euro :D Die sandaaltjes waren 3 euro en ik heb nog een aantal wijnglazen gekocht.
    Oja, en ik ben zelf weer van te kleine kleertjes af :)
    Ik ben fan van de kringloop ;)

9. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    :$:) Is hij bang van het plafond van de C1000.... ach gossie!! Hihi, wat een mannetje is het toch!
    En lekker hoor, dat je man een weekje vrij is! Geniet ervan samen.Wij zijn in de meivakantie 2 weken vrij.... heerlijk!

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nee tziet r niet uit:D
    ja vind het een drama! vooral omdat hij hoge wreef heb waardoor er maar weinig past! Naja, maar ens kijken wat ze in roermond hebben

kringloop is soms heel leuk ja!

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hier ook hoge wreef... idd erg lastig om schoentjes voor te kopen. Hij heeft nu nikes aan en stapt daar wel lekker mee. Hij begint steeds meer de lopen. Echt zo leuk! Kleine stapjes per keer, maar hij doet/probeert het wel.

Hier ligt Devin lekker te slapen, en Jaylinn heeft net klein uurtje geslapen en stond toen ineens weer naast me... kiekeboe mama. Hihihi wel grappig, alleen moet je wel weten dat ze niet steeds uit haar kamer mag komen. Vanochtend lag ik nog in bed en toen hoorde ik haar al aankomen. Kleine donderstraal.

Verder uhhh zometeen ff wat boodschapjes doen en ff lekker naar buiten, want tis heerlijk in het zonnetje! Vanavond ff weer wat bakken, ff wat dingen uit proberen... ben benieuwd of het zal lukken.... :)

12. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hmmm wat moet ik van deze zin denken:p

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Jodel, zo lekker geshopt voor een paar euro.

Bellie, Stijn was net bang voor de zandbak in de dierentuin. Je hebt bij Blijdorp bij de speeltuin een gedeelte voor de kleintjes. Dus ik daar op een balk gaat zitten. Stijn naast me en later op schoot, maar als hij met zn voetjes het zand aanraakte was het gelijk huilen. Wel ff heerlijk in het zonnetje gezetten daar.

Stijn werd uiteindelijk na 3,5 uur wakker vanmorgen (mja het was al middag ;)). Daarna na de dierentuin, was weer erg leuk en nu ligt hij er net weer in. Ben benieuwd hoe lang dit tukkie gaat duren.

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, ff lekker geslaagd in de stad:) 2 paar schoentjes voor daniel, dichte en sandaaltjes, en 1paar schoenen voor mn eigen voor de zomer, 2hempjes voor mn eigen, bij de zeeman 2shirtjes en blousje voor daan en hemden voor wim en bij de etos de doos opgehaald:)

nu alleen nog heel hard verzinnende wat we eens meoten eten. tis al 5u en ik weet het niet:( heb wel broccoli en witlof liggen mar zwager en broer zijn er weer dus dat is niet genoeg. En als ik aan hun vraag wat we ten weten ze het niet of zeggen ze friet

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    aargh! daniel weet overal schroeven en dingen vandaan te halen! en het liefst gaat hij ze dan ergens anders in een gaatje proberen te steken... en hij is er zo zoet mee! en daarna legt hij alles netjes in de kasten.... weet waar ik moet kijken als ik iets zoek:D

16. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

En gup wat is het uiteindelijk geworden ( het eten)
    Fijn dat je geslaagd bent voor schoenen voor daniël en jezelf

Superm is je verrassing al bekend geworden?

Hier wil Bram al een paar avonden niet eten hij begint al te huilen als hij het ziet. Ook zijn avondfles wilde hij vandaag niet:(
    Misschien dat er een tand aankomt want hij had een beetje verhoging. ( 37.8)

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Ladytijger nope hij laat er niks over los en ook niet wanneer... hij zegt dat ik het vanzelf wel zie... hmmmmm!!
    Vervelend dat Bram niet wil eten... miss idd wat kiesjes of een fase/sprongetje?!

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    friet:( heb zeer weinig op, smaakt me totaal niet meer de laatste weken

balen dat bram zn avondeten niet wil!

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Vervelend meis dat Bram zijn avond eten/fles niet wilt. Snap wel een beetje wat je bedoeld;)

Gup lekker geschopt, Mooi zo en die Daniel alles verstoppen hihh. Karishma verstopt graag spullen onder de bank. En dan moeten wij het weer weg halen. Kost ons natuurlijk moeite ben geen 20 meer:D

Jodelahiti gelukkig dat Oliver wat aan het opknappen is van het rotavirus rotvirus is het echt. En ook geshopt, En dan bij de kringloop idd ze hebben wel eens leuke dingen voor weinig, Scheelt altijd wel iets en lekker twee weken vakantie in mei. Iets om naar toe te leven.

Belliebel jou mannetje ook lekker een weekje vrij lekker, En die Dinand bang in de c1000 kan gebeuren. En fijn dat je vanacht wel beter geslapen hebt.

Nelta zo Stijn heeft een lang dutje gedaan vanmorgen hihih lekker en naar de dierentuin geweest leuk!

Super m die Jaylinn dat ze na een uurtje al uit bedje komt/ is ze een beetje haar middag dutje aan het inkorten zou kunnen gezien haar leeftijd. Arun begon rond 2.5 ook te meute met zijn middag dutje, Heb het wel een tijdje volgehouden en pas gestopt rond drie.
    En spannend nog steeds je verassing hoop dat je vriend echt iets leuks in petto heeft voor je.

Iemand vergeten alvast sorry

O ja mamamia alles goed?
    Ninja ook alles goed?
    Lilalief??

Hier Arun is terug van het schoolkamp en hij is gesloopt;) hij heeft het goed naar zijn zin gehad, En de wasmachine staat al klaar met zijn zand/vieze was.

Karishma voorzichtig zeg ik ze heeft vandaag iets beter gegeten dan de afgelopen dagen. Een halve krentenbol een bakjefruit van 100cc en een half potje groente wat wil een moeder nog meer ;) O ja en vanmorgen een fles je melk van 100 cc en vnaaf een fles je van 150 cc dat lucht op;) Ze is nog wel heel verkouden loop de hele dag haar neus af te vegen, Ziet ze me weer aankomen met een zakdoek, En weg is ze dan meteen.

Ze is vanmorgen ergens gevallen waar weet ik niet precies. Ik liep naar de keuken en ze liep richting mij mee alleen heb ik niet gezien waar ze gevallen is vermoed tegen de deurpost aan in de gang richting de keuken. Wat ik dan net niet gezien kan hebben. Ze heeft nu een blauwe streep op haar wang arme meid dan verkouden dan oorontsteking dan een blauwe plek van de week al met haar vinger bij het keuken laatje en al klap op de vuurpijl een potgroente op haar tenen. :(

Fijne avond allemaal. ;)

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi meiden,

Hoe is het hier?

Hier een lekkere dag op mijn werk gehad. De hele ochtend en middag buiten 'gespeeld' met de kids, heerlijk in het zonnetje! Einde van de dag wel hoofdpijn, maar na 2 pamol ging het weer goed. Lekker frietje gegeten en met mijn mannetje geknuffeld. Die ligt nu weer heerlijk op bed en manlief komt zo thuis uit z'n werk. Ondertussen x factor aan het kijken en lekker genieten van het aankomend weekend:D

Was vandaag de hele dag een btje wee-ig/misselijk, nadat ik wat gegeten had ging het wel weer. Maar vind het wel vervelend worden. Eerste maanden nergens last van gehad en nu dit, hopelijk gaat het wel een keertje weg, anders mag die spiraal er wel weer uit haha...

Fijn weekend allemaal!

XxX

Deel Deze Pagina