Wat een lekker ventje. En leuk die stekels. En jakkes dat in alphen wat een drama daar man o man ben er best wel bedust van je zou er maar gelopen hebben met je kindjes. Belliebel jij woond toch dicht daar in de buurt?? Hoop dat het met jullie goed is gaat.
Ik lees inderdaad net het nieuws dat er een gek met een machinegeweer om zich heen heeft staan schieten. Hoe debiel ben je, jemig zeg! Er zou sowieso een kind geraakt zijn. Alphen aan den Rijn ligt voor mij op een 15 minuten afstand! Is hier dus inderdaad vlakbij. Brrr, je zou er maar lopen met je kindjes! Moet er niet aan denken!
mamamia, leuke foto! en met mij gaat het goed hoor wel beetje last van bekken/onderrug, te veel gedaan denk maar het is hier weer opgeruimd (voor zover mogleijk) en nu alleen nog ff stofzuigen als de prik dr weer op staat.
wie heeft er nog meer zo'n ideaal zwager(tje)(16jr, bijna 2m) die voor je opruimt èn stofzuigt? super gewoon! nu alleen nog ff dweil dr doorheen en dan ga ik naar buiten met daan!
Hoihoi, Gup, doe mij ook zon zwager Bellie, ik had het ook gehoord. Heb wel eens gewinkeld daar. Zoiets gebeurd alleen in Amerika zou je denken. Mammamia, leuke foto. Knor, jep Blijdorp helemaal leuk en voor omdat Stijn het zo leuk vindt. Gisteren ook lekker in het zonnetje gezeten daar. Heerlijk. En Ahoy is makkelijk toch bij jullie vandaan. Alleen de bus toch? Ik had vandaag ook een slimme actie bij de trein. Was naar de markt geweest, dus ik wil terug naar huis. Dus ik naar station Blaak. Kom ik er naar 5 minuten achter dat ik op het verkeerde spoor zit te wachten, dus ik naar het ander. Vergeet ik een tasje met spullen, dus ik weer terug naar beneden. Lekker bezig dus weer. Supermummy, weet je al wat je verrassing is? @hier, vanmorgen eerst naar de markt in Rotterdam geweest, een paar leuke lapjes gekocht. Vanmiddag eerst op de fiets naar Barendrecht om schoentjes te kopen voor Stijn en het was zulk lekker fietsweer, dat we gelijk maar door zijn gefietst naar mn ouders in Poortugaal. Daar heeft Stijn ff een uurtje geslapen en vervolgens weer terug op de fiets. Zon 35 km totaal.
Ja nelta, heb er wel eens gewinkeld. Toevallig moesten we vanmiddag nog naar alphen toe om Dinand zijn nieuwe bedje op te halen. Heel het verkeer was ontregeld! Waar we normaal 15 minuten over doen, hebben we nu 45 minuten over gedaan! Tis echt verschrikkelijk wat er gebeurd is!
NOu ik ga spullen pakken voor Dinand, en dan richting mijn ouders. We hebben vanavond een verjaardag en Dinand brengen we even onder bij mijn ouders! Tot strakkies denk ik!
Goedeavond, @ Alphen: Kippenvel!!!....Wat een l*l ben je dan zeg....als je om je heen gaat schieten en 7 mensen neer schiet...En dan zo laf zijn om jezelf een kogel door de kop te jagen...Lafbek.... Grrr....blehhhh.... @ Nelta: Zo, jij hebt een flinke fietstocht achter de rug...En wat een gave teva's!!!....Supertof!!! @ Pnirmal: Beterschap met K.... Vervelend dat ze zo hangerig is, en dan kan ik me best voorstellen dat je er ff genoeg van hebt....Zoek lekker het zonnetje op, ga een stuk wandelen...Dat helpt bij mij altijd wel goed....Lekker haren in de wind, blik op oneindig en wandelen maar!.... Hoest met je suiker? @ Tonka: He, je komt ff spieken...Hoe gaat het met je??? @ Mammamia: Supergave foto van Etienne zeg....Lekker vrolijk!!! NOD = 1e week van mei.... @ Super Mummy: En??? Wat was/is de verrassing (ben niet nieuwsgierig hoor! hahahahaha) @ Ego: Wat een prachtige dag!!! Heb mijn nichtje+vriendin opgehaald van het station en hebben lekker geluncht....Vervolgens heb ik ze afgezet bij Ahoy waar ze met een hele club "soortgelijke" meiden heeft afgesproken. Thuis gekomen ben ik met Aidan in de zandbak gegaan en hebben we geschommeld. Ook nog een flink eind gewandeld met manlief erbij..... Nu lekker op de bank...Allebei romantisch achter de laptop....Beste zangers van Nederland op de achtergrond!...OMG wat is die Glennis Grace toch goed!!! Jaloersmakend gewoon! En straks de meiden ophalen tegen een uur of 11.... Morgen staat een fietstocht op de planning....Zin in!!!
Lekker fietsen, volgens mij wordt het morgen nog beter dan vandaag. Wij hebben ook alle 3 lekker een beetje kleur nu. Ben normaal echt wit Waar ga je fietsen? Die teva's heb ik bij de OutdoorXL vandaan (naast de Ikea) Ze zijn alleen nog wel een beetje groot, maar een maatje kleiner zou nu net nog goed zijn, dus daar gaat hij het waarschijnlijk niet heel de zomer op redden en deze kan hij misschien volgend jaar ook nog wel aan. Hmm, mei dat duurt nog wel ff, hier nog een weekje.
Weten nog niet welke route we gaan fietsen. Zijn nog aan het twijfelen of we naar centrum R'dam gaan ivm marathon....Of lekker de natuur in...Rondje Rhoonse Grienden ofzo.... OutdoorXL is super...Hebben onze tent daar ook vandaan....(vorig jaar gekocht).... Gaan van de zomer naar Italie...Voor het eerst echt een camping geboekt....(waren van het liften)....maar ja, met Aidan moet je ff plannen dus hebben een camping geboekt....Zo burgerlijk...maar vind het heerlijk!!! hahahahaha.... Whaaaa, jij over een week je NOD....Ohhh, meid!!! Spannend!!! Ik hoop het toch zo voor je...Zou wel heel gaaf zijn....Hou je me op de hoogte!....Wil wel samen met je zwanger zijn hoor...hihi!!!
Marathon is vlak bij ons. Rhoonse grienden zijn ook leuk. Lekker langs de Oude Maas. Wij gaan ook een paar dagen naar Italië in Juni. Eerst twee weken Oostenrijk en daarna 4 dagen ergens bij Venetië. Alleen zijn wij niet echt van het kamperen (mja manlief wel, maar ik niet ). Maar idd wel burgerlijk. Nu nog een rijtjeshuis en een stationwagen en we zijn echte burgers Tja ik vind het toch ook wel een beetje spannend worden, maar ja nog een weekje en waarschijnlijk nog wel iets langer.
Voordat ik manlief leerde kennen (4 jaar geleden) was ik nog nooit op vakantie geweest...Hij heeft mij het avontuurlijke van het liften bij gebracht....Zo ontzettend gaaf....! Vorig jaar hebben we een tent gekocht en zijn we met Aidan een weekje naar Frankrijk geweest om alles uit te proberen. Ontzettend goed bevallen en nu 3 weken naar Italie...Heb er zo'n zin in!!!.... Heb je al "kwaaltjes" ??? Je was bij Stijn snel zwanger toch???