Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Oh ja, Stijn is ook bang voor gras. Rare jongen.
    Gisteren in de dierentuin moest hij niks hebben van het zand en nu was het bij mn ouders op het gras gelijk huilen.

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

1982: mijn geboorte jaar. Gebeurde er toen al dat soort dingen? Niet te geloven! Jah tuurlijk, de oorlog ook zoiets... dat snap ik dan nooit zo goed van het leven. Waarom al die ellende? Wat heeft et dan voor zin om erin te leven? Maar er zijn ook zoveel mooie dingen in het leven, dat moeten we ook niet vergeten. Kijk naar onze lieve schatjes:D

Ik zeg altijd: Als Adam en Eva niet van de verboden vrucht hadden gegeten, dan was alles heel anders geweest:(

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Meiden toch haha.

Tja idd weet het.

Maar als jullie iets willen weten uit de jaren 80/90 vraag maar;)

Op boni na ben ik de oudste hier.

Al hoe wel niemand dat zou denken haha nog lekker jong van geest en net zo onbehoude soms nog als een puber;)

4. mammamia

@pnir: wat had je beloofd dan? SEX?:p

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Daar moest ik ook aan denken!!! :D

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Sttttt misschien haha maar zit hier nog te kletsen maar moet maar eens aan de slag:p:$:D;)

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mammamia, Etienne heeft toch al de BMR prik gehad?
    Heeft hij daar nog last van gehad?

Ik moet dinsdag met Stijn.

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Aidan heeft het met onze tegels in de achtertuin...Zijn van die vreselijk, lelijke grindtegels...Hij vind dat vreselijk voelen ofzo...Hij wil er niet overheen. Leg ik een kleed neer dan sjeest ie over die tegels....Gek kind....

Haha....Structuren zijn raar voor ze...Gras voelt best gek, en zand al helemaal!!! Aidan stopt het in zijn mond.....;)

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

:D:D

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik donderdag....

Lila heeft al wel gehad, had er wel last van geloof ik.....

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Sexy lingerie en zweepje komt tevoorschijn....hahahaha :D ;)

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Jep Stijn eet het ook als ik niet oplet.
    Maar in oktober op vakantie heeft hij ook gewoon het gras en grond gespeeld zonder problemen.

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Volgens mij is het bij deze dat ze pas 1-2 wkn erna last krijgen.

Ben ook benieuwd of hij de 10 kilo haalt. Denk het nog net niet (hij was gisteren 9,8kg op de weegschaal hier). Maar wel zullen het zien

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Oja, das ook zo;n ding.....

Denk wel dat Aidan is aangekomen, maar of hij de 10 haalt.....denk het net niet....Als ze maar niet weer gaan zeiken, heb al een aantekening staan....Wordt ik alleen maar boos/gefrustreerd/gevoelig van.....Trek ik me toch weer aan terwijl het onzin is. Aidan eet prima, ziet er gezond uit enz....maar toch....je wilt horen dat je het goed doet...dus...ik hoop dat ie de 10 heeft gehaald...maar ben er niet zeker van

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hoezo een aantekening???

Stijn eet ook prima. Maar ja 3 ons in 2,5 maand zou niet veel zijn. (als het echt 9,8 is)

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Vanwege zijn gewicht....

Hij was de vorige keer echt te licht en zat onder de lijn.....
    Zeurkousen....! Zijn erg streng hier...

Heb toen ook al een aantekening gehad omdat ik Aidan op de buik liet slapen.....Pfff, gezeik!!!...Op de rug sliep hij niet en op de buik heerlijk...Ja, dan ga ik hem niet dwingen op de rug te slapen....

Ze maken hier dan meteen een aantekening in het dossier en iedere keer dat je komt wordt daar naar gevraagd....en gekeken....

Vind het goed dat ze je in de gaten houden maar je kan ook overdrijven!....Aidan ziet er super uit, vrolijk, lekker koppie, eet/drinkt goed, slaapt goed, poept/plast goed, ontwikkeling gaat prima...wat willen ze dan nog meer? Tja, hij is niet zwaar....maar dat was ik vroeger ook niet. Was ook zo'n dun sprietje.....

We zullen zien, misschien valt het wel mee....

17. mammamia

Nu je het zegt, hij was vandaag wel jengelig en niet in zijn hum. Misschien dat er nog wat aan zit te komen. Maar voor de rest heeft hij nog geen koorts gehad oid. Hij zit nu ook al op dag 12 na de prikjes, dus het zou nog net kunnen... maar denk dat het dan wel mee gaat vallen.

Succes dinsdag!

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Oh ok ik wist niet dat je aantekeningen kon krijgen.

19. mammamia

Etienne was de vorige keer 11,03 en nu 11,3. dus maar 300 gr. aangekomen. 'schrok' ik ook een btje van. Hij eet verder prima, maar had ook een tijdje wat minder gegeten. Maar hij zat nog steeds boven de lijn en hij doet het verder hartstikke goed. Bij ons bureau zijn ze helemaal niet streng, denken echt met je mee... ze zei dat hij nu natuurlijk ook veel meer beweegt sinds hij loopt en na het 1e jaar gaat het gewicht ook niet zo 'snel' meer als de eerste maanden...

en waarom zou Aidan niet op z'n buik mogen slapen? Bij ons op het kdv zijn zelfs ouders die ergens moeten tekenen als ze graag willen dat hun kind op de buik slaapt. Prima toch! Wat een zeikerds...

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ze moeten idd niet zo zeuren.....

Komt goed....En zolang ik weet dat het prima met hem gaat...vind ik het helemaal prima....ene oor in, andere oor uit....

Deel Deze Pagina