Is het dan van boven naar onder: Botercreme om het bol te maken? Biscuitdeeg botercreme of slagroom biscuitdeeg jam biscuitdeeg Klopt dat zo??
Mirr ik heb ook op Anne haar Hyves het dit is niet oké aangegeven. Bloempje fijn dat je uit de onzekerheid ben. Gup fijn dat jullie nieuwe schip doorgaat. Nu nog klussen en dat een plekje voor jullie zelf.
Nee nicht nog steeds niet bevallen. Vandaag is ze jarig en zit ze op 41,1. Vanmiddag was het nog rustig, dus misschien wordt ze wel ingeleid als het deze week niet spontaan komt... ben erg nieuwsgierig. en dan nog men schoonzus die volgende week is uitgerekend. Hopelijk komt het of voor onze vakantie of na onze vakantie, anders moeten we zolang wachten tot we hem zien hihihi... Etienne had vandaag alleen geen zin in zijn brood. Wel aardig wat ml melk op (300-400), 20 cc sap (drinkt nog steeds bijna geen sap of water, hoevaak we het ook aanbieden) voor 2 porties fruithap, paar hapjes lasagnette en een danoontje. Dus zal wel goed wezen toch? @bloem: leuk taartjes/cc'tjes. Vond manlief het lekker? en 'fijn' dat je toch ongesteld bent geworden. Kan je gewoon lekker op vakantie
Beterschap voor Etienne wel spannend wanneer de baby komt, Kan me nog goed herinderen hoe zat ik het was met Karishma die is op een dag na met 41 weken geboren pff. Hier begint Karishma het door te hebben hoe ze uit een beker moet drinken en antilek beker ook. Ze lijkt in eens zo wijs te worden klets me de oren van het hoofd hihih wel gezellig. Alleen niet midden in de nacht, Ik wilden slapen hoorde ik Karishma miauw steeds zeggen ze heeft alle knuffels uit bed gegooit vanacht plus haar deken bijna toen was ik het zat na 2.5 een wakker kind haha elke keer als ik in slaap donderde begon ze weer te huilen/kwekken:x haha. Mir5555 heb ik jouw hyves dan anders even een pb dan kijk ik ook even naar haar nep hyves. Wat een tut hola die moeder van Anne. Bloem prettig dat je ongie geworden bent is toch wat spanning van je afgevallen denk ik. Onbewust weet je wel dat je nog even moet wachen maar als het dan zo ver is dan schreeuwt je hart laat maar komen die zwangerschap zo lijkt een moeder lichaam/geest te werken.
Botercreme om de bol mee af te smeren zodat de marsepein goed hecht aan de biscuitdeeg Eerst doorsnijden, dan laagje botercreme, laag biscuit, laag jam, en laag biscuitdeeg
Ik moet nog wel botercreme en biscuitdeeg ingredienten bestellen. Gebruik jij trouwens altijd marsepein of fondant?
Bedankt nog trouwens allemaal voor jullie aandacht en medeleven!! Was echt fijn in onzekere tijden. HUGGG!
Aidan, van harte gefeliciteerd! Frank, ook van harte gefeliciteerd! Hier hele slechte nacht gehad, ben nu ook gesloopt. Dus ga er vroeg in vanavond. Mirthe was aan het spoken en gisteravond waren we nog even naar mijn zwager geweest, lang gepraat en dat bleef een beetje rondspoken in mijn hoofd.. Kom later nog wel ff buurten..
@bloem: hug terug @boni: weltrusten! Hopelijk slaap je van8 weer beter. Wel leuke verjaardag gehad? @knor: jij hier op maandag? Jullie nog veel post gehad op Valentijnsdag? Of andere dingen? hihi... Ik had namens mezelf en Etienne een lief kaartje naar manlief gestuurd. Verder niks aan gedaan hoor, 2 weken geleden al bos bloemen en schoonheidsspec. bon gehad, dus het moet ook niet te gek worden he haha
Hier niks aan valatijnsdag gedaan. Eerlijk gezegt helemaal vergeten. En weet zeker vriendlief ook hihih. En dat terwijl arun waarschijnlijk een valatijns kindje is haha. Reken maar uit. 31 jan 2000 laatste ongie 14 dagen er bij tellen kom je uit op 14 feb 2000. Zwangerschapstest 5 maart 2000 en Arun was uitgerekend op 5 november 2000 hihih wat een tijd geleden zeg hihh. Wel grappig Karishma was uitgerekend op 15 feb 2010 Kwam opde verjaardag van mijn schoonmoeder 21 feb 2010. Trouwens mijn vriend heeft er moeite mee dat zijn dochter geboren is op de geboorte dag van zijn moeder( Ze is overleden) zou het daar mee te maken kunnen hebben? Denk het ook al was ze al opleeftijd ze was toen 73 ze zou nu 80 geworden zijn het blijft toch zijn moeder. Hij zegt je hebt het er om gedaan karishma op 21 feb geboren laten worden,. Jaja als of ik kan uitkiezen wanneer haha. mannen denken zo sinpel. 18 feb moest ik in het ziekenhuis zijn 7 u toen kreeg ik een katheter in om baarmoeder mond weet te maken en zaterdags had ik pas wat ontsluting en kreeg ik een weeeninfuus dus wat had ik dan te kiezen???? Vertellen jullie het me haha wel om 23.30 ongeveer gezegt haal haar maar de ontsluiting bleef hangen haha dus van haal haar maar na weeenstorm met ruggenprikniks hielp meer haha dus is ze zondag.s 21 feb om 0.45 geboren. Dus heb ik die datum gekozen???
@ Felicitaties: Lieve schatten, bedankt voor alle felicitaties via zwp, hyves, sms, mail en kaartjes!!!.....Superlief!!! @ Boni: Jij ook nog gefeliciteerd!!! Valantijnsverjaardag...Vind het wel speciaal hoor!!! Jij een leuke dag gehad??? @ Nelta: Bedankt voor je kaartje, wat ontzettend lief!!! @ Donder: Vond het ook mega-gezellie...En Aidan verwend? Hoe kom je erbij!!!...Nog superbedankt voor de gave blokkenwagen!!! Helemaal super!!! En afspreken? Oh, yeah!!!....Vrijdag 9-maandenbeurs!!! Zin in!!! @ Belliebel: Hoest nu met Dinand? Uhhh, correctie...hoest met manlief? @ Lilalief: Wow, die taart zelf gemaakt? Goed hoor!!! En was ie lekker? @ Mammamia: Hoest met Etienne? Nog steeds koorts? @ Guppekop: Wow, per 25 maart weg bij de baas en dan eigen baas!!! Super!!! @ Bloempje: Gefeliciteerd???!!! met je ongie....toch ietwat teleurgesteld? Leuke cupcakes! @ Super Mummy: Wow, een bos rozen??? Van "vriend"???..... @ Valentijnsdag: Had een kaart + boek voor manlief en namens Aidan een doosje chocolade....Ik heb niks gekregen ....Had ook niet anders verwacht, manlief is een schat maar niet romantisch!!!....
Goedeavond, Wow, wat een gave verjaardag hebben wij gehad van Aidan! Zo speciaal!!! Vanaf 12uur kon iedereen binnen komen waggelen. Toen alle ouders er waren hebben we gezongen en taart gegeten. Vervolgens hapjes op tafel en heerlijk gekletst met iedereen. Aidan is giga-verwend. Echt niet normaal en lol dat hij had! Vervolgens heeft hij heerlijk met zijn verloofde (haha) gespeeld! Wat een lol hadden die twee (toch donder?!).... 's Avonds is mijn beste vriendin nog geweest en is blijven mee-eten. Om 22.00 is ook zij vertrokken en heb ik alle cadeaus nog eens grondig bekeken en "opgeruimd"... Toen ik Aidan vanavond ophaalde bij de gastouder en vervolgens mee naar huis nam had hij een kleed vol met nieuw speelgoed. Hij ging helemaal uit zijn dak....Heb me kapot gelachen... Zal nog ff wat foto's spammen!
Navond allemaal! Ben zo gesloopt. Ga zo lekker me bed in! Heb wel alles door gelezen, maar echt even geen puf om te reageren! Las wel dat bloem ongi is geworden! Das een hele opluchting meid! Truste allemaal!