Februari mama's 2010 deel 7!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuke foto's knor!

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Knor leuke foto's!

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat een leuke foto.s van die twee hihih.

Zo te zien idd lekker verwent hihi.

Fijn dat het z.n leuke dag is geworden.

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

Wat een leuke foto's knor. Ik liet ze net aan Etienne zien, die is weer ff beneden (heeft 40.1 nu:$) maar verder wel vrolijk en praatjes. Maar weer een zetpil van 240 mg erin gedaan. Anders morgen maar ff de ha bellen als het zo hoog blijft... Maar Etienne zag Aidan en we deden even hiep hiep en hij deed zijn handjes omhoog bij hoera. Zo schattig hihi...

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Idd, morgen maar ff ha bellen bij hoge koorts!!! Beterschap en knuff!
    Hopelijk is ie snel opgeknapt, vooral nu je zo op vakantie ga!!!

Ahhhh, wat schattig dat Etienne reageerde op de foto!!!....Schattig!

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Echt niet normaal hoeveel hij gekregen heeft!

4 boeken, 3 puzzels, blokkenkar, autootjes, kralenbaan, vormenstoof, trein, tractor, carnavalspak...enz enz enz....

Mensen bleven maar komen met cadeaus...Gewoon asociaal verwend....Maar wel leuk!!!....

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tot morgen!

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Doei Doei!!! Slaap lekker?!

9. Beterschap voor Etienne!! Arm mannetje.

Aidan is goed verwend las ik! Fijn dat het zo'n super verjaardag was.

CC's waren trouwens erg lekker! Veel lekkerder dan de mix uit de supermarkt die ik laatst had, die werden keihard. Deze lekker zacht en luchtig.

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Cupcakes maken is wel een hit !!!....

Lijkt me ook erg verslavend als het lukt...Dan wil je steeds iets moeilijkers proberen!!!....Ik begin er maar niet aan, als ik dat ook allemaal op moet eten dan pas ik binnenkort niet meer door de deur!!!>...hihi

11. mammamia

Ik vind van alles op internet over hoge koorts en dat je kind max. 3 dagen rond de 40 graden koorts mag hebben. Als het verder goed reageert, niet suf is of jengelig/kreunt, dan gewoon aankijken. Nu heb ik mijn schoonmoeder op skype, nou die maakt zich zo'n zorgen. Kan je dan wel slapen? etc. etc. toch even de ha post bellen... over 5 min. nog een keer tempen etc. wat is verstandig? Ik maak me nu nog niet zo'n druk hoor. Hij is gewoon goed te spreken en heeft best goed gegeten/gedronken. Wat krijg ik dan te horen als ik nu de ha post bel? Niet veel meer dan wat ik lees op internet gok ik?

Wat zouden jullie doen?

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo nog ff snel. Ga zo lekker slapen.

Mammamia, beterschap met Etienne, hopelijk is hij morgen weer een beetje opgeknapt. En spannend bij je nichtje. Je schoonzus was toch ook bijna uitgerekend??

Bloempje, das idd wel een opluchting. Misschien dat je juist door de stress wat later ongi werd. En leuke taartjes zeg. We steken elkaar wel aan zo met bakken.

Knor, ook al zo verwend en wat een leuke foto’s. Ik ga het trouwens vrijdagavond niet redden met 9-maandenbeurs. Moet s middags ook weg en dat duurt te lang en ik wil Stijntje ook nog wel ff zien eigenlijk ;).

Pnirmal, ik vind 21-2 wel een mooie datum hoor. Dan zijn we alweer 3 jaar getrouwd :D

Supermummy, ik moet ook morgen naar de orthoptist ;)

@valentijnsdag, gisteren cc’s gemaakt. En hij kwam vrijdagavond met een mc flurry aanzetten; was ff weggeweest en dat was alvast voor valentijnsdag.

13. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    huisartsenpost vraagt idd of hij goed eet en vooral goed drinkt
    maar als hij heel erg hoest of dat je denkt aan oorpijn of zo mag je met een kleintje vaak even langs komen dit doen ze vaak ook om je als ouder gerust te stellen.
    maar als ik jou zo hoor maak jij je niet zulke zorgen als je schoonmoeder.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hij slaapt nu toch?
    Ik zou hem zeker niet wakker maken om te tempen. Gewoon lekker laten slapen nu hoor. En morgen de huisarts bellen als hij nog koorts heeft.

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zolang hij goed reageert, niet suf is, eet/drinkt....dan kan je het nog wel ff aankijken tot morgen.

Dan idd morgenvroeg temperaturen....en is het dan nog hoog dan zou ik de ha ff bellen....

Maar merk je dat hij echt anders is, dan zou ik hap bellen voordat je de nacht ingaat!!!

Beterschap!!!

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ahhh, wat lief....een mac-flurry!!! Lekker!!!

Jammer dat je niet naar de 9-maandenbeurs kan gaan...Maar snap het wel!!!....

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja, vind het ook jammer.
    Maar manlief moet volgende week en die week erna 3 dagen naar Duitsland dus die zie ik dan ook niet. Beetje druk op het moment zo.
    :)

18. mammamia

Jah net rond kwart over 9 ging ik bij hem kijken en lag hij wat te kletsen, dus toen hebben we hem er maar ff uit gehaald en heeft hij nog 30 cc melk gedronken.

Idd als hij morgenochtend nog zo'n hoge koorts heeft bellen we de ha wel even.. en denk dat ik van8 nog wel 1xtje ga kijken hoe het gaat.

Ach oma's maken zich misschien sneller zorgen, omdat het vroeger toch allemaal anders ging dan nu en nu kun je dingen snel op internet terug vinden en dat stelt me wel gerust. en als hij anders had gedaan dan anders en niet op ons reageerde of wat ook, dan had ik allang de ha gebeld hoor. Tuurlijk ben ik bezorgd en vind ik het zielig voor hem, maar meer kunnen we nu toch ff niet doen...

Dames, ik ga men bedje opzoeken... ben beniewd wat de nacht ons brengt en morgen weer vroeg op.

Weltrusten! XxX

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Mammamia:
    Beterschap!!!

@ Nelta:
    Mmm, manlief weg voor werk!?....Hier over 2 weken weer....Maar ja, wij supermama's redden dat wel!!!...hihi

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik ga mijn bedje ook opzoeken!!!

Welterusten meiden en tot snel....

Deel Deze Pagina