Jep hij heeft een nieuwe baan en zal nu ook vaker weg moeten. Zo een paar daagjes vind ik idd wel prima. Maar waarschijnlijk zal hij ook wel een minimaal 1 keer per jaar voor 2 weken naar China of India moeten en dat lijkt me toch wel wat minder.
Sorry ik wist het goed maar ben vandaag zo druk geweest haha Dus bij deze Aiden gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Zo te zien heb je het erg leuk gehad. @boni ook nog gefeliciteerd @man van ilalief ook nog gefeliciteerd @ bloempje toch ongi wel beter he haha ik vind het ook niet z,n ramp maar idd die onzekerheid haha en die streepjes want die stonden er echt wel @ de rest ik weet het niet meer haah Ik ga slapen morgenvroeg op voor de hypotheek te regelen enz Oja mammamia sem had laast 5 dagen 41 graden koorts(had aan beide kanten oorontsteking maar at wel gewoon enz alleen hij was heel suf. Als ie vanacht wakker word effe tempraturen en anders morgen vroeg sterkte met je ventje Toedels!!!
weet iemand miss hoe dat nu in z'n werk gaat als er veel mensen op niet oke hebben gedrukt word z'n profiel dan verwijderd van hyves!! krijg net een mail van onze oppas dat verdomme die rot moeder van anne mijn naam gebruikt dus ze dacht ook van dat zit wel goed. Mens is echt niet goed he als je dit soort dingen uitdenkt en op z'n manier bezig bent
Zo Stijn was weer vroeg wakker, om 6 uur al en hij ligt er nu net weer in. Vanmorgen voor de laatste keer druppeltjes gegeven, is echt een gevecht, maar daar zijn we nu ook weer vanaf. Vanmiddag oogjes meten. Ik hoop nog geen bril, maar we zullen het zien. Straks ff naar HM, ff wat voor me zelf en voor Stijn halen, daarna gelijk boodschappen en vanaaf naar mn nicht om onze haren te knippen. Buurvrouw gaat voor het eerst oppassen, we zetten de babyfoon daar. Vind het toch wel een beetje spannend, hoewel Stijn waarschijnlijk gewoon door zal slapen. Hoe gaat het met de zieke kindjes? Al weer een beetje opgeknapt? Ninja, ga je verhuizen??
Goede morgen, Mirr ik zou toch maar even een mail sturen naar Hyves. Ik heb geen idee of ze een profiel verwijderen als er veel niet ik op word gegeven. Mammamia hoe gaat het met Etienne? Knorretje nu al 2 verloofdes hier onder de februari mama's Dat gaat goed hihihi ook leuke foto's van aidan. Ninja had jij toevallig ook nog een testje gewaagd? Of zit ik nu verkeerd dat jij ook mogelijk zwanger kon zijn.
Goedenmorgen. Hoe gaat het nu met Eitiene??? Hoop beter? Hier goed geslapen, Alleen Karishma is wederom in mijn bedje beland ach ja ze heeft wel verder de nacht door geslapen dat is net zo belangrijk haha. Een beetje nacht rust. Salaris is gestort en gelijk bijna op even de vaste lasten betaald balen Nu boodschappen doen voor A.s zondag vandaag of morgen voor verjaardags boodschappen
primall idd nachtrust is goed voor je eigen. Maar jammer dat het laast zo goed ging in haar eigen bedje en dat ze nu dan toch weer haar zinnetje heeft dat ze weer bij jou ligt nu kun je weer opnieuw beginnen de circel te doorbreken. Maar goed snap ook wel dat je zelf graag wilt slapen!
Denk wel te weten hoe het komt ze ligt natuurlijk bij mij op de kamer een vriendin van de week vertelde die had ook haar jongste op haar kamer op een gegeven moment gaan ze liggen wachten onbewust wanneer komt papa of mama en denk dat dat hier ook het geval is. Ze weet dat er nog een in het bed er naast moet Bedankt voor de belangstelling. En nee het is geen optie om Karishma bij Arun te leggen het leeftijds verschil is te groot
Goedemorgen, Met Etienne gaat het wel goed hoor, hij is gewoon vrolijk. Alleen heeft hij nog steeds 39.7 graden koorts. Net een zetpil gegeven en op bed gelegd. Hij is ook snotter de snotverkouden. Heb voor de zekerheid ff de ha gebeld en die zegt dat het 3 dagen mag duren. Dus nog ff aankijken tot morgen/overmorgen... maar als het morgen nog zo hoog is, ga ik gewoon. Wil zeker weten dat alles goed is voor we op vakantie gaan! Verder is hij paar keer wakker geweest vanacht, huilen en ff bij ons in bed en daarna weer verder slapen. Heb mijn werk opgebeld dat ik een dagje met hem thuis blijf om voor hem te zorgen. Vindt het ook zo wat om hem zo naar opa en oma te brengen en opa heeft zelf ook een ontsteking aan zijn arm, dus is niet handig... We wachten af...
primall denk ook dat dat geen optie is. Is het hier namelijk ook niet vandaar dan vriendlief op de zolder aan het verbouwen is dat ze allemaal een eigen kamer hebben gelukkig hebben wij deze optie.
Goedemiddag Hier vanochtend Jaylinn naar de psz gebracht, daarna langs me werk gereden om even papieren af te geven. Toen naar me ouders. Devin slaapt nu ff en Jaylinn is net uit school en wil nu van alles hebben maar toch weer niet... vermoeiend!! Verder alles oke. Vanmiddag ff naar de orthoptist met Devin en ff wat boodschapjes doen. Morgen komt 'vriend' en gaan we met de kids de stad in, cadeautjes kopen voor de kids. @ pnirmal dat hebben ze heel snel door, dus zou best kunnen... Ben blij dat ze beide hier een eigen kamertje hebben @ Mammamia ahhh beterschap met je mannetje!!
aah etienne nog steeds ziek! voor de rest weet ik het eigenlijk niet meer... @hier: liggen weer stil, hebben nu 2 kapotte motors! gelukkig heeft een ander schip ons naar een haven gesleept zodat we veilig liggen en er een monteur aan boord kan, die zou om 11u er zijn maar is nog neit te zien! dus nog ff afwachten nu wanneer we weer kunnen varen. Een gelukje, nu kan ik waarschijnlijk wel naar de 9maandenbeurs moet alleen nog vervoer zien te regelen omdat de auto er niet af staat
Middag allemaal! Pff wat gaat deze dag langzaam zeg! Had het al wel een beetje verwacht. Zit alleen maar met me hoofd bij morgen! Ben zo benieuwd, maar ook zo zenuwachtig aan het worden. Mja 1 ding, morgen om deze tijd zijn we er alweer vanaf! Nog minder dan 24 uur WHAAAA. Hier heerlijk geslapen vannacht. Had het echt nodig! Werd alleen wakker van een kat die zich in het dekbed gewurmd had. Die heb ik er vannacht dus uit staan trekken, raar beest whaha. Vanmorgen een bakkie wezen doen op mijn werk(omdat cheffie dat zo lief vroeg aan me vorigeweek)! Kom ik daar, staat een collega al met papieren te zwaaien. Eeeh hebben jullie werkoverleg? Ja zeker hebben we werkoverleg! Nou fijn dat ze mij dan hierheen laat komen! Ze wilde eerst dat ik erbij kwam zitten, maar heb even gezegd dat ik alleen maar voor een bakkie kwam, en voor niks anders. Haar antwoord was: Ja misschien is het inderdaad beter als je gewoon lekker weer naar huis gaat. FIJN, heb een bakkie gedronken, stukkie taart gegeten en ben weer vertrokken. Leuk dat ze er even bij vermeld dat er vandaag werkoverleg zou zijn! Dit is de zoveelste truc die ze probeert uit te halen om mij toch weer veel eerder aan het werk te krijgen dan er gepland staat! Ook al kan je werkoverleg niet echt werken noemen, heb toch geen zak meer in te brengen daar, dus waarom zou ik er überhaupt bij gaan zitten! Heb even zitten kijken, Moet nog een 12 weken werken. Uitgerekend zijn dat nog 35 werkdagen ofzo. Het begint al op te schieten! Als ik het zo bekijk valt dat best wel mee allemaal! Straks richting mijn ouders, blijf er lekker eten, hoef ik niets klaar te maken voor mezelf! Is ook wel eens makkelijk hihi.
Oja, de negen maanden beurs. Zit er over te denken om te gaan als we morgen het geslacht niet kunnen zien. We hebben komend weekend een druk weekend voor de boeg! Zondag efteling, denk dat dat allemaal genoeg energie gaat vreten, dus kijk nog even of ik dat ga trekken allemaal!
Het blijft een rare chef die van jou jakkes. Je er in elk geval geen drukte meer om maken ze is het niet waard. Zo te lezen idd een druk weekende. Toen ik zwanger was van Karishma ook naar de Efteling geweest was KAPOT., maar hoop wel dat je het naar je zin hebt je kan alleen niet veel atracties in ach ja als je maar wel de droomvlucht doet die vind ik zo mooi.
Vanmorgen ff geshopt. HM viel een beetje tegen, want van maatje 80 was er niet zo veel. Wel een stevige spijkerbroek gekocht en ik heb al een aantal shirtjes maat 80 liggen, die daar goed op kunnen. Daarna bij de hema ff 2 pyjamas gehaald. Ik dacht ik haal 86-92, want die 74-80 van de hema passen nog wel, maar krijg ik nog maar net aan. Maar deze zijn echt mega. Denk dat hij die pas over een half jaar aan kan of zo. Binnenkort maar eens op zoek naar een goede tussenmaat. Bellie, das ook lekker zeg. Denk je ff een bakkie te gaan doen, is er gelijk werkoverleg. Raar hoor dat ze dat dan niet van tevoren aangeven. Gup, kan je auto er niet af als je in een haven staat? Pnirmal, misschien zou je Karishma in jou kamer kunnen laten slapen en zelf in de woonkamer slapen met bijvoorbeeld een slaapbank. Mammamia, beterschap met Etienne.
Middag, Hier een jongetje dat veel slaapt. Vanochtend van 10-12.30 en nu weer van 14-? Net voor het naar bed gaan had hij 37.7 dus goed gedaald na de zetpil. Is verder super vrolijk en actief als hij aan het spelen is, dus dat zit wel geod. Hij ruikt alleen wel vies uit z'n mondje, maar dat heeft hij al een tijdje. Wat zou dat kunnen zijn? Heeft ook last van doorkomende kiesjes. Tis in ieder geval geen zielig hoopje ellende, dat scheelt al een hele hoop. @bellie: spannend zeg morgen. Ben zo nieuwsgierig en benieuwd. Heel veel succes/plezier en we horen het wel he ennuh, die chef van jouw weet van geen ophouden he stom mens! @super m: veel plezier morgen met 'vriend' in de stad. en had je die rozen van hem gehad? Toch wel romantisch @mir: geen idee hoe dat werkt met hyves. Neem aan dat als ze meer niet oke meldingen krijgen, ze er wel wat aan gaan doen. Sterkte ermee! @gup: monteur inmiddels al langs gewees? Nou, kga ff tijdschrift lezen op de bank. Doeiiii